Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Revell 1/12 Shelby GT500 door Debart. [Done]

schokbrekers zijn zover klaar, rest in primer gespoten.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Mooie vorderingen !




(Klein puntje kritiek :$:$
Die vering.. een beetje te veel spiralen ? van de zijkant geteld +- een spiraal of 7 ik tel er bij jouw 13-14..
zoals al gezegd klein beetje muggenziften maar vind dat ze er nu nep uitzien terwijl al de rest er wel dik ok uitziet
en ze daardoor afbreuk doen tegenover de rest. Niet ? )
 
Hoi Guy, ze zitten er nog over geschoven dus ik kan ze nu nog veranderen, nu je zegt heb je gelijk, bedankt.
 
Laatst bewerkt:
hoi guy,

ik neem dat niet verkeerd op, ben blij met al de hulp, heb nu de vering ingekort en een beetje uitgerekt en zitten nu vast.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
een stukje verder gegaan vandaag, de as achter met veren eronder voor plaat en drijfstang zit er in.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
de shelby staat op zijn wielen en de zittingen zijn klaar, ik ga de vloer bekleden met zwarte vilt, ook de hoedenplank.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er leuk uit ik kijk uit naar het vervolg
Marc
 
Dat vilt zal wel een hele wijziging zijn aan die zetels.
 
@ Bart waar heb je dat vilt gehaald ziet er leuk spul uit
En de Pony ( Mustang ) zo noemen ze dat type auto in America ziet er best goed ik alleen ben ik nieuwsgierig hoe je de scharniertjes in elkaar zal krijgen
Goe bezig man
Marc
 
hoi erwin, de vilt gebruik ik voor de vloer.

hoi marc, ik geloof bij pippoo's of antoon de jong, wordt voor mij ook nog een hele opgave de scharniertjes, maar ik ga er voor.
 
mooi werk, de onderkant van het chassis is dik in orde
aan de velgen zou ik juist nog een ventieltje steken, zeker op deze schaal (zie topic van de Ferrari).
 
Hey,

Yep ,dat zijn mooie vorderingen.
Da's eigenlijk wel een schoon wagentje is het niet.... :)
 
bedankt voor de leuke reactie's en tip.
 
Mooi werk Bart.
Welke kleur komt hij?
 
mooie werken ;) ik moet ook eens verder doen aan de mijne :)
 
Waww bart dit ziet er heel goed uit,gaat de motor nog verder voor zien worden van details ...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan