Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Revell 1/12 Shelby GT500 door Debart. [Done]

Al prachtig werk geleverd Bart..goe bezig man, keep on the good work!!

Grtz yves,
 
Bedankt, ik wil ook kabels aan de motor maken.
 
1 Portier heb ik er nu uitgezaagd, heb eerst een dunne rode lijn getekent zodat ik het beter kan zien waar ik zaag.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hallo Bart,

Je deuren zijn mooi uitgesneden maar de boog aan de deur moet normaal niet uitgesneden worden.
Dit is een fout in de kit van revell.

De deuren zien er normaal zo uit

attachment.jpg

attachment.jpg

De boog die veel mensen uitsnijden is een rubber waar de ruit van de deur tegenaan sluit.


Grtn

Dirk
 
Hoi Dirk, heb ik niet bij stil gestaan, het is nu toch zo, het is geen ramp en kan er nu niks meer aan veranderen, bedankt voor de tip.

Dirk en Mark, bedankt voor de leuke reacties.
 
De ander portier en de binnenkanten van de portieren zijn nu ook uit gezagen, ik wil nu met de motor verder gaan en wil de kabels rood maken, zou dat gaan.

attachment.jpg
 
Je motorblok zou bijna voor een referentiefoto kunnen doorgaan, net echt. Voor alle duidelijkheid, ik bedoel niet de laatste foto maar wel degelijk je eigen fabrikaat eerder in het topic. En de deuren komen zo te zien ook in orde.
 
Hey Bart, je "zaag-skill's" zijn er nog op verbeterd. Knap werk.
Voor wat betreft "rode" kabels, kan je altijd proberen om ze te schilderen, maar ik zou op zoek gaan naar een stuk gekleurde draad.
Gaat veel natuurlijker over komen dan geschilderd.
Veel succes verder.

Mark
 
Hoi guy en mark, bedankt voor de complimenten, mark ik bedoel gewoon rode draad in plaats van zwarte, de rode draad heb ik.
 
'tuurlijk Bart. Je kan de kabels elke kleur geven die jij wil.
Jij bent toch de bouwer, dus jij beslist over de kleur van kabels die je gebruikt.
Je kan ook altijd eerst een proef opstelling doen en zelf zien wat voor resultaat dit geeft...

Mark
 
1 Portier heb ik er nu uitgezaagd, heb eerst een dunne rode lijn getekent zodat ik het beter kan zien waar ik zaag.


Je moet het eens proberen met naaigaren, de wat sterkere soort dat gaat als de brandweer, bijkomend voordeel, het sleufje is maar minimaal ;)
 
Hoi Mark en Mark,

Bedankt voor de tips, met naaigaren gaat in dit geval niet omdat het plastik te dik is bij een kleinere schaal zal het wel gaan.
 
Heb vandaag de draad weer opgepakt en verder gegaan met de shelby, de bodem is zover klaar en het motorblok zit op de bodem en de knalpijp is gespoten, ook heb ik de verchroomde onderdelen in de ovenreiniger gedaan om straks met chrome te spuiten zodat het echter lijkt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
waar allen jullie al die tijd van daan ik kom er altijd tekort
gr dirk d
 
heb nu wel tijd, maar als het goed is heb ik 10 juni weer werk, wel eerst een proefplaatsing van 2 maanden met behoud van uitkering en dan een kontrakt van een half jaar, hoop dat de uwv het goed keurt, ben 15 maanden al werkloos.
 
heb nu wel tijd, maar als het goed is heb ik 10 juni weer werk, wel eerst een proefplaatsing van 2 maanden met behoud van uitkering en dan een kontrakt van een half jaar, hoop dat de uwv het goed keurt, ben 15 maanden al werkloos.

ik hoop voor u dat je mag blijven dan
 
ik ga de schokdempers ook bewerken, een mooie uitdaging, foto's volgen nog.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan