Hoofdsponsor

1/350 Admiral Graf Spee (1/350 trumpeter) [DONE]

Ik heb zelf ook de Tamiya standaard Steven en inderdaad erg handig maar gebruik toch ook wel vaak een grote draaischijf, maar dit meer om mijn model te beschermen tegen mezelf :)










Wil weleens mijn model ergens vanaf stoten :O
 
Heb deze ook van Tamya...echt handig en ik heb er ook groter schijven voor gemaakt van verschillende diameter ..hangt af welke schaal ik bouw monteer ik die er op....;););)
 
de hierboven vermelde docu wordt nogmaals uitgezonden op vrijdag 11/12 om14.15H. Grtz...........
 
Ja waarom er maar naar een kant kon worden geschoten :)
 
gewooon kijken......................
 
Heb niet veel met schepen dus zal de docu ook wel niet kijken
 
Prachtig werk Lukas! Als de mijne ook maar een fractie van schoonheid heeft die jouwe nu heeft dan ben ik super tevreden! Ik zal je nog regelmatig contacteren voor wat tips voor me op bepaalde punten !
 
Also Also Also,

De laatste update is precies al een jaar geleden. Nu, er is ondertussen veel veranderd! Deze noem ik namelijk af!

Is het perfect: neen. Ben ik er tevreden over: JA :D Het was vooral een test van verschillende technieken, ik heb ook enorm veel bijgeleerd!

Ziehier de foto's, ze zijn niet schitterend maar betere zullen nog volgen id toekomst!:

IMG_1897.jpg

IMG_1895.jpg

IMG_1894.jpg

IMG_1886.jpg

IMG_1883.jpg

IMG_1879.jpg

IMG_1878.jpg

IMG_1877.jpg

IMG_1876.jpg

IMG_1871.jpg

IMG_1869.jpg

IMG_1862.jpg

IMG_1861.jpg

IMG_1859.jpg
 
Die mag er zeker zijn, Lukas! Zowel het ondergrondje, enfin onderwatertje, als het schip zien er goed uit.
 
Mag best gezien worden en water is ook zeer geslaagd.
Een minder zware vlaggemast achteraan zou mijn insziens beter geweest zijn maar in het algemeen doet ie geen afbreuk aan het model.
 
IK ken niet veel van schepen maar ziet er prachtig uit voor mij Lukas ! :)
 
Beste Lukas wat heb jij hier iets prachtig neergezet , schepen zijn niet mijn ding maar dat wil niet zeggen dat ik ze mooi vind en dit schip staat toch hoog in mijn ranking
Zoals Steven het al vernoemd heeft het water ongelooflijk mooi , ik heb altijd schrik dat wanneer het dooit (? ) het water zal weglopen ( geintje ) nee man dit is knap
Juist 1 ding moet ik wel zeggen want ben er nu ook al een tijdje mee bezig en dat is de scherptediepte dat valt soms tegen zoals bij de opname met het vliegtuig daaar is alleen het logo scherp
verder alles ok man doe zo verder prachtstuk
Marc
 
Ziet er heel mooi uit. Dat water is iets wat me telkens verbluft, lijkt me niet makkelijk om dat zo natuurgetrouw weer te geven.

Vraagje over dat vliegtuig: waren die ook groen? Ik zou eerder denken dat ze vliegtuigen die boven de zee gebruikt worden grijs zijn? Beter qua camouflage. Maar ik kan er ook volledig naast zitten.
 
is heel mooi gedaan vind ik grt Pascal
 
bedankt Erwin!

Idd die vlaggemast is nogal zwaar, had even overwogen om zelf nog 1 te maken maar dan toch beslist dat het op het nippertje zou voldoen ;)
 
Bedankt Marc!

Ik weet het, de foto's doen het schip niet helemaal tot zijn recht komen. Dit is nochtans met een goeie camera getrokken maar die had veel moeite om scherp te stellen met al die details.
 
bedankt MrArtex!

De Arado kan voor zover ik weet beide zijn. Er zijn bronnen die zeggen groen, maar ook grijs. Ik heb groen genomen om wat op te vallen in die grijze massa ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan