Hoofdsponsor

1/35 "My Sweet Sixteen". Woestijndiorama 1/35. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

GUnit

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 aug 2008
Berichten
6.550
Modelbouwvrienden,

Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan dit project, na een half jaar van hard werken.

Hier volgen de foto's :

1a.jpg

2a.jpg

3a.jpg

4a.jpg

5a.jpg

6a.jpg

7a.jpg

Vriendelijke groeten en bedankt voor de bemoedigende woorden, de schouderklopjes etc.

Guy Van Ginneken, alias GUnit.
 
Gunit, zoals je weet is er 26 oktober een beurs in Eindhoven.
In de reeks dio's wordt dit een podiumplaats maat.
Goud of zo, voor minder ga je niet.:D

Erik.^^
 
Guy, in een woord schitterend. En van mijn kant nogmaals bedankt dat je uitleg hebt willen geven over het maken van een dio.

Swa
 
Gewoonweg prachtig... Applaus Applaus Applaus
Ik heb er weer veel uit geleerd...

RC-Heligroeten,

Nick
 
Erg mooi, mijn complimenten.

Ik heb echt weinig kritiek. :|

Het enige is dat je onder de palmboom iets meer groen als zijnde afgevallen gebladerte neer had mogen leggen. Ik heb wel eens van die plaatjes (nooit real life) gezien die dan wat van dat afgevallen blad enzo er onder hadden liggen. Maar dit is persoonlijke smaak. Dat geeft ik gelijk toe.

Maar nogmaals mijn complimenten, zo ook voor het figuur. :k

[mod]
Mocht je dit project in de gallerij willen hebben dan stuur even via bp een paar foto's op. Het mogen er max. 10 zijn.
[mod] modelengeneer.
 
Bedankt voor jullie reacties jongens. Omdat dit diorama een deadline had, die vannacht afliep, heb ik even moeten "smokkelen", Rik heeft namelijk gelijk over dat afgevallen blad en dat ga ik dan ook nog aanbrengen. Dat zal vandaag gebeuren, en anders ten laatste morgen. Het doek moet ook nog steeds een vuil washke krijgen. En dan kan ik eindelijk met alweer een nieuw werkje starten. Groeten van GUnit.
 
In één woord: PRACHTIG.
Ik ben een bewonderaar van je werk. ApplausApplausApplaus
Moge er nog vele volgen... (en gepost worden op dit forum natuurlijk):k

Bouw ze,
Beyond
 
Hey Guy,

Het is een prachtig dio geworden Applaus Applaus Applaus
Ongelooflijk hoe je die bomen en planten toch steeds zo mooi krijgt.

Puik werk

Groeten

Pascal
 
Omdat dit diorama een deadline had, die vannacht afliep, heb ik even moeten "smokkelen",

Dat heb je mooi gemaakt, wist niet dat er tegenwoordig ook al een deadline op een diorama van jouw zit/zat. Maar ondanks dat heb je een schitterend stukje werk laten zien.

Learn today, make tomorrow.:D

Mvg.
 
Schitterend,
ik denk dat er hier enkele andere leden veel aan hebben om inspiratie voor hun projecten op te doen.
Op naar het volgende project

Johan

Stel je zelf je deadlines ??
 
die deadline was voor een groupbuild op het kitmaker forum

zie mijn pz2, het thema was DAK

topwerk G
 
Zo is dat Koen. Bedankt ook hier voor jouw complimenten he.
Over het afgevallen blad : dit heb ik geprobeerd, het blad was vrij goed gelukt want mijn dochter nam het van tafel omdat ze dacht dat het een echt verdord blad was lol ! Dank u voor het compliment dochter ! Soit, omdat ik onder de bomen al struikjes enz heb staan, kan ik niet manouvreren met het "afgevallen" dor blad om het realistisch weg te leggen, dus...dit ga ik skippen.

Nog een laatste foto van de kruin, die werd nog wat vervaald met schraal groen om de intensiteit terug te schroeven :

palmboomkruinfoto-800.jpg

Later nog foto's want nu heb ik alweer besloten om er nog enkele Duitse richtingaanwijzers bij te fabriceren. Zot zijn doet niet zeer he...
Groeten ! GUnit.
 
Guy,

gelukkig dat het geen pijn doet er zijn er hier die nogal zouden afzien denk ik.

Is er nog wel plaats om veel bij te zetten?? Juist opletten dat je het niet overlaadt de ruimte is tamelijk beperkt.(geen plaats voor dor palmblad)

Anders niets dan lof

Johan

kijk al uit naar het volgende project
 
Tja, als ik er nog veel bij ga stouwen, gaat misschien het lege woestijngevoel wel verstoord geraken. Zit een beetje te twijfelen eigenlijk. Maar de komende maanden heb ik geen nieuwe campagne af te werken, dus ik kan dit rustig bekijken. Ik plaats zeker foto's als het de moeite loont. Groeten van GUnit.
 
We moesten hier een wo...ouw smiley hebben,die zou hier nogal gebruikt worden en terecht ......TOP.....man.
 
bedankt Dominiek,ik heb het nu gevonden..ammaaaai die zal rap versleten zijn door mij want ik zal die zeker nog veel gaan gebruiken......wat een klasse hier.
 
Teveel eer beste vrienden, zeker weten.

Maar ik heb toch nog nagedacht én gedaan ! De wegwijzers heb ik dan toch weggelaten, maar ik heb me door de dode afgevallen bladeren niet laten doen en ik ben vol frisse moed verdergegaan. De echt wel definitieve foto's zien jullie hieronder, en de zaken die ik anders had kunnen doen, zal ik meenemen naar het volgende diorama.

Tevens bedankt voor jullie steun tijdens dit werk.

6.jpg

5.jpg

4.jpg

3.jpg

2-1.jpg

1.jpg

Na het zien van de foto's heb ik écht als allerlaatste handeling met een stijve, droge borstel, een iets donkerder bruin over de stammetjes heen "gedabd", ik vond deze uiteindelijk toch nog niet levend genoeg.

G. :-H :-H :-H
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je eindresultaat.....
 
Die extra bewerking aan de palmen doet het heel goed. En probeer eens een foto om te zetten naar sepia. Dan krijg je echt een leuke foto, dan is het net echt. :|

en de zaken die ik anders had kunnen doen, zal ik meenemen naar het volgende diorama.

Thats the spirit. :k
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan