Hoofdsponsor

1/35 Pink and abandoned Cromwell MK IV. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

GUnit

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 aug 2008
Berichten
6.550
Kit :

122695-10911_zps6eb2fc9e.jpg

Onderstaande afbeeldingen enkel ter referentie voor de bouw en afwerking van het model :

2_zps9bd61f9a.jpg

3_zps8683c21b.jpg

7_zps1fc02d44.jpg

RedCavalierrear_zps93e5ad55.jpg

RedCavalierhullhatches_zpsbf387aad.jpg

Dit model is de voorganger van de Comet A34 die ik onlangs ben begonnen en welke eerstdaags op z'n grondje zal worden geparkeerd.

Groeten van Guy.
 
Impressionant en succes,wat je er zal van maken Guy!
Ik zou zeggen.....laat je maar eens goed gaan ;)
 
En daar gaat Guy weer... de volgende klomp roest in de reeks, zijne junkyard begint aardig vol te lopen. :laugh:

Nu ja, toch weer een topic om naar uit te kijken en van te genieten, mijne stoel staat alvast klaar! :P
 
Zonde van de mooie Tamiya-kit? Ach welnee, dit wordt vast weer een interessante oefening voor de een, les voor de ander, in realisme, geschiedenis en verval.
 
Mijn stoel staat terug klaar G. je zal je terug kunnen uitleven. :)
 
Opschuiven Buzzy, ik wil ook nog mee op de eerste rij komen zitten...:laugh::laugh::laugh:
:wow: afgaande op die fotokes die je er hebt bijgevoegd, gaat het weer een specialleke worden G.
Alvast veel succes met de bouw.

Mark
 
Heb nog een potje Pink staan van Tamiya.
Als je het kan gebruiken hoor ik het wel.
 
De ene speciale is nog niet volledig af of we krijgen al een nieuwe! Opschuiven jongens, deze komt er bij zitten!
 
Hoe ga je de geperforeerde wielen namaken? Of is de foto alleen als leidraad?
 
En toch krijg ik een Deja-vu gevoel...
Maar ik neem toch weer een stoeltje!

Peter
 
Laatst bewerkt:
Peter, idd het geeft een dejà-vu maar ik wil het toch grotendeels experimenteel gaan aanpakken dus wie weet wat eruit komt...

Steven, de wielen moeten hetzelfde worden, als die in de kit niet voldoen, schaf ik aftermarkets aan. De wielen zijn té typerend voor dit model.

Erwin,welkom he jongen !

Erik, prima maat, ik pak dat van jou over !

Mark, de zaal geraakt nog vol ! Bedankt maat !

Buzzy, welkom !

Roy, och, ik zal bij momenten wel weer knikkende knietjes hebben, angst om te verkl*ten...

Walter, voor u is er ook altijd een plekske !

Filip, ik ga me goed laten gaan, ditmaal niet met matte verfjes maar satijntjes.
 
Is de werken volgen zonder iets te posten ook goed?
 
Deze volg ik met argusogen.
Heb dezelfde kit liggen...met een boel aftermarket spul.
Daar zitten oa malletjes bij om de gaten in de wielen te boren.
Als ik thuis ben zal ik eens opzoeken waar ze vandaan komen.
 
Dat zouden dan zo'n 60 gaten per paar wielen worden. Gelukkig hoeven ze er niet allemaal meer op te zitten.
 
Mooi onderwerp, zal een stevige klus worden. Ben benieuwd!
 
Hey,

Eeen nieuwe roestbak in wording, we schuiven bij op een of ander schoot want de stoelen zijn op.... :) ;)
 
MrArtex : natuurlijk maat, je moet niet reageren want ik doe dat ook niet altijd louter door tijdsgebrek. Ik geniet ook wel eens door gewoon te kijken...

Als ik dat zou doen, ging mijn vrije tijd hieraan verloren, naast actieve modelbouw is het mijn gezin dat alle aandacht van mij vraagt.

Die wielen pff, al dat boren, wie weet knal ik er wel aftermarkets tegenaan.

Merci voor de response mannen !
 
Laatst bewerkt:
Het setje waar ik het over had is van Aber, nr 35 060

Op hun website kan je het bekijken en zelfs een pdf downloaden van de handleiding.
 
Die Britse WOII tanks zijn toch wel graag gezien als schroot, neen?
 
Zal ook zo nu en dan eens komen piepen omdat ik zo geniet van jou werk.
(Heb echter er geen kaas van gegeten dus reageer zelden :dry:)

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan