Hoofdsponsor

1/6 1/6 Elf ...... of zo iets :) [DONE]

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.301
Als je verhuisd wil je nog weleens wat tegen komen wat al gestart was maar totaal vergeten word :$
Dus nu maar eens afmaken die hap want ze stonden toch al in de primer en die was wel droog genoeg na een paar jaar :laugh:

DSC_9584.jpg

Begonnen met de lichaamskleuren en die werden gespoten met de airbrush.
Gebruikte kleuren, Tamiya flesh, bruin en wit.
De basis was flesh gemengd naar smaak met bruin, daar na puur flesh erover heen geneveld en toen ik tevreden was over het resultaat weer verder gespoten met flesh maar nu gemengd met wat wit.

DSC_9603.jpg

Toen ik toch bezig was maar gelijk haar vriendin mee gespoten.
DSC_9605.jpg
DSC_9606.jpg
DSC_9607.jpg

Toen heb ik de lichaamsdelen gemaskeerd met mijn super geheime middeltje wat echt perfect werkt, beter als Humbrol masking.
DSC_9608.jpg

Toen wat zwart werk verricht ;)
DSC_9609.jpg

En de Elf weer uitgepakt
DSC_9612.jpg

En dan kan de lol pas echt beginnen, het detail werk.
Sorry voor de slechte foto deze is met de mobiel gemaakt :unsure:
20140618_160848.jpg
 
Dat gaat een flinke Elf worden, Ron. Mooie vorderingen die ik met plezier ga blijven volgen.

Mark
 
Dat is een lekker stel wat je daar laat zien Ron.
 
Mooi werk.

Hoe zal je het zwart van de kledij afwerken? Een wash of iets anders? Of blijft het zo?
 
Die zittende dame ziet er ook goed uit.
Laat ons zien hoe je de kousen doe van deze dame.
Wil ik graag leren. ;)
 
Mooi werk Ron, jij bent van alle markten thuis !
 
ziet er veelbelovend uit. welk merk is dat ?

Grt Nicolas
 
Thnx voor de reacties :)

MrArtex, Nee er worden geen washes gebruikt, maar haar stoeipakje zit vol met details die een metaal kleurtje moeten krijgen en ik zal binnenkort er wel een foto van plaatsen.

Verbeek wat die kousen betreft dat is niet zo moeilijk hoor, gewoon glansvernis of satinvernis en daarin enkelen druppels kleur, dus je krijg een transparante kleur die je door middel van airbrushen kun opbouwen tot het gewenste resultaat.
 
Nicolas dit figuur is van Cerberus Project en draag de mooie naam Dark Elf :)
 
Gisteren en vandaag even flink door gewerkt en al metaalwerk heeft zijn eerste laagje gehad dus volgende week de tweede laag erop.

DSC_9644.jpg

DSC_9645.jpg

DSC_9646.jpg

DSC_9647.jpg
 
Heel knap werkje.

Zo'n fantasy figuur staat ook al een tijdje op mijn wishlist. Enige probleem is dat die zo verschrikkelijk duur zijn.

JM
 
Klopt Jeanke deze zijn aardig aan de prijs, je kan uiteraard ook voor een recast (kopie) figuur kijken die stukken goedkoper maar meestal is de kwaliteit om te huilen en zeker als ze zulke fijne details hebben als dit figuur.
 
Trouwens, nog bedankt voor je "secret" masking tip.

:laugh::laugh: Maar het is echt goed spul, ik heb de meeste masking vloeistoffen weleens gebruikt maar dit goedje laat zich prima verwijderen en als je een kortharige kwast gebruikt om het spul aan te brengen dan krijg je die ook weer schoon als je hem over een stuk keukpapier haalt.
 
Zo'n fantasy figuur staat ook al een tijdje op mijn wishlist. Enige probleem is dat die zo verschrikkelijk duur zijn.

JM
Bij E2046 zitten meerdere best betaalbare figuren tussen hoor en de kwaliteit is top!
 
Prachtige vorderingen die je hebt gemaakt Ron.
Gaat er schitterend uitzien na de tweede laag.

Mark
 
Zeg Ron knap werk hoe verder ik kijk hoe warmer ik het krijg op mijn leeftijd is dat gevaarlijk he man :yumyum::yumyum: en man die zijn ook seriues gepimpt die dames lekker
Goe bezig
Marc
 
Inderdaad Mark zo1n tweede laag maken de metaal kleuren voller van kleur, had al wat kleine dingen voor de tweede gedaan vandaag en helaas moet ik een onderdeel weer even opnieuw doen omdat deze uit mijn vingers gleed op de grond:@

Marc als jij het warm krijg hiervan hoe moet ik het dan hebben ik heb haar constant vast :laugh:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan