Hoofdsponsor

1/35 Humber scout car + ondergrondje [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
spijtig genoeg is deze vorige week uit mijn handen gevallen... recht op de vloer... mpf...

spijtig want ik was nog steeds erg tevreden van de verfjas...

@pastis, chipping is allemaal gedaan met penseel... Ik zal eens wat 'how to' foto's plaatsen met de Wespe...

Groeten,
Koen
 
spijtig genoeg is deze vorige week uit mijn handen gevallen... recht op de vloer... mpf...

spijtig want ik was nog steeds erg tevreden van de verfjas..
.

@pastis, chipping is allemaal gedaan met penseel... Ik zal eens wat 'how to' foto's plaatsen met de Wespe...

Groeten,
Koen

Ja das wel heel pijnlijk.

ik verheug me al op die "how to's"


alvast ne dikke merci
 
spijtig genoeg is deze vorige week uit mijn handen gevallen... recht op de vloer... mpf...

Is het model nog te redden ? Kan je eens wat foto's plaatsen om ons een idee van de schade te geven ?
 
Is misschien wel nog te redden... Maar ik vrees dat als ik ga beginnen lijmen, de verf ga beschadigen...

Het model staat bij m'n ouders, zal er deze week eens een foto van proberen maken.
 
Misschien is het mogelijk om de onderdelen vast te zetten met vernis ? Of met houtlijm. Als er niet teveel druk op de onderdelen staat, zou dit kunnen lukken.
 
Yo Koen,

Das idd zonde, die verfjas was idd een toppertje!! Hopelijk is de schade nog te herstellen....anders....de overeinger :-((

Grt Nico
 
Hey Koen, wat een zonde.. ik herinner mij deze nog, dat was echt een mooi project van je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan