Hoofdsponsor

1/35 Humber scout car + ondergrondje [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig Koen .......echt.....Top......dit gaat echt mooi worden.......

:k:k
 
bedankt swa

volgende stap

olive green!!

IMG_0110.jpg
IMG_0111.jpg
IMG_0109.jpg

en dan enkele vlakken opgelicht a la modulation style van Adam wilder

IMG_0129.jpg

nu een dagje laten drogen!!

groetne

koen
 
Knap spuitwerk Koenele.
Ik hoop dat ik dat ook zal kunnen als ik mijn King Tiger kan beginnen te spuiten.
Benieuwd naar het vervolg.

Hou ons op de hoogte,
beyond
 
ik hou jullie zeker op de hoogte!!
Hopelijk morgen wat tijd om filters te plaatsen!

groeten

koen
 
Koen je laat me echt ;P;P;P als beginneling kan ik alleen er maar naar opkijken,
Maar ik leer hier elke moment.....en dat vind ik zo tof......prachtig ..man,
ik zit ongeduldig te wachten op een volgende update.....
 
Waw, meer kan ik voorlopig niet zeggen, enkel dit " niet jaloers, maar stik jaloers" dit moet ik toch ook eens proberen te klein of niet te klein, dikke vingers of geen dikke vingers!
Gewoon goed Applaus
 
Koen,er wordt gezegt dat er geen stomme vragen bestaan...maar toch..
wat bedoel je met......en dan enkele vlakken opgelicht a la modulation style van Adam wilder???.........
Dank bij voorbaat
 
hoi swa

er bestaan inderdaad geen domme vragen, enkel domme antwoorden. Dus ik ga proberen een goed antwoord te geven :)

Adam Wilder is een Amerikaanse modelbouwer die naar Spanje is geemigreerd en daar momenteel met Mig Jimenez samenwerkt. Adam Wilder is de 'uitvinder' van de modulatie-spuittechniek. Principe is om het effect van licht op een model te laten schijnen door gebruik te maken van donkere en lichtere kleuren. Je moet maar eens zoeken naar de laatste modellen van Adam Wilder op google, dan zul je zien wat ik bedoel. Je gaat dan ook bepaalde vlakken eruit lichten door ze lichter te spuiten. Dat contrast komt in deze fase fel over maar door de nodige filters en verdere verwering wordt dat teruggedrongen maar blijft er veel leven in het model zitten.

De techniek van preshaden werkt compleet anders, daar licht men de kern van de vlakken op. Ik heb hier wel een preshade toegepast omdat ik volop aan het experimenteren ben met de techniek.

is dat wat een antwoord op jouw vraag?

groeten

koen
 
Bedankt Koen voor de hele nuttige uitleg,ik ga dit zeker verder uitdiepen want ik vind dit wel een mooi resultaat............

:k:k
 
Ja, bedankt Koenele.
Ik heb ook wel wat aan je uitleg.
Vooral met al je foto's erbij, komt heel duidelijk naar voren.

Benieuwd naar de volgende update...

Beyond
 
Hey Koen,

Ik ben ook benieuwd naar de volgende update, want ook ik steek weer wat op van je duidelijke uitleg. Thanks.

Groet,
Swa
 
volgende update,

heb het ondergrondje opnieuw gespoten want was er niet tevreden van...

IMG_0203.jpg

Volgende stap: vegetatie

deze producten zal ik gebruiken om het dicht begroeide normandische landschap te bekomen:

IMG_0198.jpg
IMG_0200.jpg
IMG_0201.jpg

groeten

koen
 
Dag Koenele,

Zelf heb ik geen ervaring met deze produkten van Joefix, maar ze zien er fijn uit.
Ik gebruik meestal zelfgeplukte kruiden en bloemen die ik laat drogen. Ik kijk natuurlijk wel dat de planten een beetje op schaal zijn...

Kan haast niet wachten op het vervolg, maar voor mij zal het nog een weekje duren ('k Zal veel te lezen hebben hoop ik :k)

Beyond
 
Jaaaa, er komt ook wat groene begroeisel bij. :D

Ben benieuwd naar hoe het gaat worden.
 
Dat zijn fantastische produkten Koen, het zal er verdraaid knap en echt uit gaan zien. Succes ! GUnit.
 
weer wat verder,

decals erop
bezig met het inlijnen met zwarte wash

IMG_0211.jpg
IMG_0207.jpg
IMG_0212.jpg

groeten

koen
 
Mooi strak die decals. Nu nog lekker beviezerikken toch. :D
 
WOW (meer hoeven we niet te zeggen).

Swa
 
en nog wat doorgestampt

IMG_0218.jpg
IMG_0214.jpg

groeten

koen

sorry, moet nog investeren in zoom-lens
 
Zelfs een zoom heb je niet nodig,om te zien dat dit prachtig is......top....man.
ApplausApplaus
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan