Hoofdsponsor

Anders / onbekend renovatie Robotech 1980 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Japanners zijn toch echt meester in die dingen hoor 8) Ga je er nu ook zo'n helikopterding bij scratchen? :laugh:
 
Nee, geen heliding. Maar straks in de toekomst wel een werkplaats. Maar dat is nog een vaag idee. Dit naar aanleiding dat ik er eentje heb in een andere schaal.
 
Schitterende machine Rik. De prentjes zijn een genot om naar te kijken.

Als ze die dingen ooit in RC beginnen te maken gaan we nog leuke dingen zien op de vliegclubs... weg met de vliegende heksen, welkom robotdingen...

Enne die heli's uit Jades link zijn meer dan bekoorlijk.

Heligroeten,

Nick
 
He,he,he, idd die heli zal zeker wel wat voor jou zijn. Maar hoe maak je dit vliegend??
 
Wat ik bedoelde is het geheel. Zoals het er hier bijvliegt met mecha eronder enz. :O Dat lijkt mij al een klus op zich. ;)


Ook zoals afgesproken. De buiten foto´s.

1_080820091351.jpg

1_080820091352.jpg

1_080820091354.jpg

1_080820091360.jpg

1_080820091365.jpg

1_080820091368.jpg

1_080820091370.jpg

1_080820091374.jpg

1_080820091351.jpg

1_080820091371.jpg

1_080820091372.jpg

1_080820091373.jpg
 
Rik,

De buitenfoto's zijn zeer goed geslaagd van dit mooie model.
De kleurstelling en de uitstraling zijn bijzonder goed gelukt.
 
Schitterend werk. Zal ik deze even voor je in de eindgallerij zetten Rik ?
Oja, nog een kleine beloning voor je harde werk:tongue::P:laugh:

ƒtƒ@ƒNƒgƒŠ�[

edit : nog een leuke, nar beneden gaan tot aan de jaartallen :) ƒIƒ‰ƒuƒbƒVƒ…‹L”OŠÙ

Oja Nick, die Heli is eenvoudigweg te maken. BAsis is een AH-1S en je hebt het basis airframe al:8 tenzij je die transport bedoeld, dat is andre koek
 
Laatst bewerkt:
Jade, die zijn echt mooi ik versta er alleen niets van. Kun je daar ook bestellen of is dit puur om te laten zien?

Staan echt juweeltjes bij. :O

Rik die voorlopig blijft dromen. :laugh:
 
Helaas speculaas enkel maar een Dougram fan die zijn verzameling aanhaalt. Ebay kan je eventueel verder helpen, maar let op je portemonnee :( Sommige daarvan zijn duur. Dat beestje die jij net hebt gerestaureerd heb ik mint in de doos aangekocht destijds voor 85€ (zonder zendkosten)
 
Amai Rik,
dit is werkelijk een juweeltje geworden.
Zinnige dingen kan ik hier helaas niet vertellen. Enkel maar bewonderen wat je ervan hebt gemaakt.
 
Een pracht van een model, Rik.

Het spuitwerk is een pareltje op zich.


Droop
 
Dank je jongens. Wat een eer. :ohmy:

Droop, het is niet gespoten hoor. Maar met de kwast en Vallejo verf. Dan daarna een matte vernis er over.
 
Droop, het is niet gespoten hoor. Maar met de kwast en Vallejo verf. Dan daarna een matte vernis er over.
En daarmee stijg je dan nog méér in m'n achting, Rik.
Man, dit is écht vakwerk!!


Pure klasse!!



Droop (die nu naar z'n kantkloslesje gaat. )
 
Hij ziet er zeer mooi uit modelengeneer , mooi kleuren combi met overgangen , doe je er nog iets bij als omgeving ?

Gr Bubble
 
Nee, er komt niet iets omheen. Het standaardje zit er los onder, is gewoon om ervoor te zorgen dat het mooi blijft staan en dat het gewoon afgestoft kan worden. Staat in de vitrine maar komt wel een beetje stof in. Daarmee is het handig om op te pakken. En met de houten vloer. Blijft deze staan wil de kast een beetje schommelen. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan