Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
T-Rex 600 Pro of Raptor Fans
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 30

Discussie: T-Rex 600 Pro of Raptor Fans

Claude
    Gast

Standaard T-Rex 600 Pro of Raptor Fans

Waar zitten al de Belgen met een T-Rex 600 Pro of Raptor?
    Graag wat meningen en leuke foto's.

Foto grote volgens Heli grote of niet?

Groeten, Claude
    Laatst gewijzigd door Claude; 19-09-08 om 21:30

Claude
    Gast

Standaard

Ja begint al goed.
    Verkeerde Topic gekozen..

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Hoi Claude,

Mooie heli's!!

Oh ja, hartelijk welkom in ons midden.

Droop
    Laatst gewijzigd door Droop; 19-09-08 om 21:34

Standaard

Mooie heli. Kun je er iets meer over vertellen aan ons. (Ons zijn de mensen die hier geen verstand van hebben. )
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Claude
    Gast

Standaard

Done and

Thx. !

Claude
    Gast

Standaard

De trex 600 Pro:
    3 x 9252 (ccpm)
    Gyro de klassieke GY401 met 9254 servo
    9202 op gas
    Throttle Jockey PRO toerental regelaar
    MP5 uitlaatje
    Onderaan de gekende OS Hyper 50 en bovenaan TT-blades
    Frame is Carbon en veel aluminuim parts in de kop
    eh effe denken oh jah Header tankje op geplaatst en
    het speeltje wordt bediend met een ff9

De Raptor 50SE (onder) is verkocht
    Laatst gewijzigd door Claude; 19-09-08 om 21:51

Standaard

De trex 600 Pro:
    3 x 9252 (ccpm)
    Gyro de klassieke GY401 met 9254 servo
    9202 op gas
    Throttle Jockey PRO toerental regelaar
    MP5 uitlaatje
    Onderaan de gekende OS Hyper 50 en bovenaan TT-blades
    Frame is Carbon en veel aluminuim parts in de kop
    eh effe denken oh jah Header tankje op geplaatst en
    het speeltje wordt bediend met een ff9

ehhhh, wat is dat allemaal??

Mischien leuk als je wat uitleg geeft over hoe en wat, waarom, en wat je ermee kan.

Echt ik en ik denk een heleboel andere mensen zijn erg nieuwsschierig en weten hier helemaal niets van af. Maar zijn wel enthousiast over het vliegen enzo. Maar komen vaak de kennis te kort om er maar aan te denken om hier aan te beginnen.

Daarintegen bewonder ik deze techniek heel erg. Ik weet dat er heel veel bij komt kijken, maar ook vooral de earodynamica wetten enzo.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door modelengeneer Bekijk bericht

ehhhh, wat is dat allemaal??
    Dat is ook Chinees voor mij hoor.
    Maar ik ben wel geïnteresseerd in uitleg.

Claude
    Gast

Standaard

Met één Heli kan je een heel forum vullen denk ik. Het heeft me ook enkele dagen gekost om alles wat te snappen...

ccpm is de manier hoe je de Swash aanstuurt ( 3 servo's samen) en mixt in je zender.

Is al een klein boekje schrijven waard dus laten we het daar maar mee houden.

De Gyro houdt de staart mooi recht zodat het sturen 'aangenamer' wordt.

Maar om alles uit te leggen ben ik heel de nacht bezig denk ik.

Ik help graag iedereen met "start" vragen
    Laatst gewijzigd door Claude; 19-09-08 om 22:24

Claude
    Gast

Standaard

Oh jah,

Je kan er alles mee...alleen moet je het ook durven

Standaard

Je kan er alles mee...alleen moet je het ook durven
    Dat durven is geen probleem,alleen 2 seconden nadat ik gedurfd heb gaan mijn ogen al dicht om niet de inslag aan te kijken als hij zich weeral ergens de grond in boort.

Maarja dat noemen ze niet durven maar overmoedig zijn .
    Luc alias "newbie"

Werkbootje van 1820
    Colin archer van billing boats
    Santisima Trinidad (RC)

Standaard

Hey hey,

Een vliegende mekano-freak erbij op de RC-heliafdeling van dit forum...
    Welkom, welkom.
    Hou er wel rekening mee dat Belgische RC-helipiloten redelijk wat lezen op de fora, maar zelf weinig zelf posten... dus volhouden en hier blijven vertellen over onze passie!
    Hopelijk komen er gauw ook eens wat RC-schaalhelipilootjes bij... want daar krijg je bij ons blijkbaar geen bus mee vol...

Heligroeten,

Nick

Claude
    Gast

Standaard

Thx Nick

Jammer dat er niet meer reacties komen
    Mss komt dit later wel..

Groeten, Claude

Standaard

Even vanuit een bezorgde mod.

Natuurlijk is het jammer als er niet veel reacties zijn in een bepaald topic. Het topic start je immers niet voor niets. En met die moeite die je er in steekt om een topic te starten en aan de gang te houden, wil je natuurlijk ook wel graag iets terug zien van de gedane werkzaamheden. Daarbij wil je natuurlijk ook graag positieve feedback ontvangen over het werk dat je doet. Puur omdat je zelf natuurlijk wilt groeien. En als je vragen krijgt deze ook zo goed mogelijk beantwoorden.

Daar met het bovengenoemde stel punten heb ik natuurlijk even zo goed als mogelijk proberen het gevoel van een topic starter en forum bezoeker proberen te verwoorden.

Maaaaarrrrrrrrr.

Wij zijn nog een jong forum en verkeren dus nog in de pioniersfase. Dat betekend voor jullie als heli piloten al helemaal dat jullie de pioniers zijn hier in dit deel. Wij zien dit zeker niet als een ondergeschoven kindje van dit forum maar het is nu eenmaal wel een heel specifiek onderdeel van dit forum. Mensen zoals ik begrijpen hier dus ook helemaal niets van en kunnen hier dus slechts kijken in de hoop iets bij te leren. Van deze mensen zoals ik dus, zijn er heel veel. Het aantal heli vliegers is nu eenmaal beperkt. Vergeet niet dat het pionierschap hier dan ook zo zijn charme heeft. Jullie maken hier het begin van dit forum deel. En zo ook de kwaliteit licht in jullie handen. Ik hoop dat ik hier een beetje goede gevoelens voor jullie pioniers heb mogen neerzetten.

Nu spreek ik even voor mij zelf. Ik vind dit heel interesant maar het vliegen zit mij niet in het bloed. Lijkt mij wel leuk om hier iets mee te doen. Toch houden mij de kosten hier ontzettend in tegen, puur vanwege dat de schoorsteen moet blijven roken.

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Nog eventjes off-topic.

Graag had ik hier als moderator Rik bijgesprongen:

Het gehele (!) rc-gebeuren staat hier op het forum nog in z'n kinderschoentjes.
    Voorbeeld: Bij de rc-schepen zijn we maar met een handjevol mensen die er écht aktief mee bezig zijn. De reakties daar kunnen we ook op één hand tellen (meestal zijn het steeds dezelfde mensen die reageren).
    Dat dit niet altijd bevorderlijk is voor de 'esprit' van de hobby, weet ik maar al te goed. Maar zoals Rik het hier ook al zei, is het forum nu nog in z'n pioniersperiode. En jullie staan mee aan de wieg.

Het is daarom dat we mensen zoals jullie hier ook zo broodnodig hebben: mensen die -ondanks de weinige respons- toch niet van opgeven willen weten én blijven posten (zo bekijk ik het ook voor mezelf).
    Op die manier trekken we nieuwe leden aan die vroeg of laat ook wel met hun project naar voor zullen komen. En zo kunnen we uitgroeien tot een volwaardig forum.
    En je moet het maar zo bekijken: liever één deftige respons op een topic dan 10 waardeloze reacties.

Dus, collegae rc'ers: blijven jullie maar lekker hier posten.

En nu terug on-topic.

De heli's wachten!

Droop

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. schaal 1/72 F-22 Raptor (Revell) [DONE]
    By Tomas in forum Militaire vliegtuigen / Helikopters
    Reacties: 66
    Laatste bericht: 03-02-10, 14:41

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten