Hoofdsponsor

1/12 custom harley [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

moggot

Guest
der zit ier dus echt niemand op he bij de motoren.
we gaan daar eens verandering in brengen.
kheb nog wat overschotjes gevonden van vroegere motoren, en ga er een geheel proberen van te maken.
dit is waar ik het mee zal doen.

1_PICT4004.jpg
1_PICT4006.jpg
1_PICT4007.jpg
1_PICT4009.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd.
Ik heb namelijk ook nog een paar motoren in het gamma liggen...... die ooit wel eens gaan gebouwd worden.

Maar ik denk dat je links en rechts toch nog enkele restjes extra zult moeten gaan vragen om tot 1 geheel te komen.
 
Dat gaat een leuk onderwerp worden, kitbaschen met scratschbouw tegelijk. Dan ben ik nu al fan. :D

En idd. Je hebt de pilot van de motoren. Maak er iets moois van.

Iig ik blijf je volgen. :k
 
Ik heb in mijn tienerjaren ook meerdere motoren gebouwd en ik vind dit een mooie tak van modelbouw.

Veel succes ermee.
 
Goed van je Moggot dat je hier wat leven in brengt.
Er begonnen zich in dit hoekje al aardig wat spinnenwebben te vormen. verdacht

Het is bij mij reeds meer dan 20 jaar geleden dat ik nog eens een motor heb gebouwd en daarom vind ik het nu wel interessant om dit draadje te blijven volgen.

Good luck! B:


Droop
 
Dag Moggot,

De enige motoren die ik ooit gemaakt heb zijn op schaal 1/35, maar mijn broer is een moto liefhebber en heeft indertijd wel enkele kits ineen geknutseld.
Die liggen nu ook ergens in diezelfde toestand als de jouwe.
Ben benieuwd wat je er gaat van maken....
Ik zal nu en dan eens komen kijken uit nieuwsgierigheid...
Ik ben er zeker van dat ik wel iets zal bijleren.

Suk6 ermee.
Beyond
 
He da's leuk, ik heb ook ooit al eens met het idee gespeeld om een OCC-achtige creatie samen te stellen, alleen had (heb) ik geen left-overs van classic bikes aangezien ik enkel Jap's gebouwd heb.
 
Ik ben een motor rijder, ik rij met Yamaha R1 en heb al zeer mooie modellen gezien op andere fora, dus motoren interesseren me wel, ik zal wel af en toe een kijkje komen nemen hoor.

Veel succes :k
 
Ik ben een motor rijder, ik rij met Yamaha R1

Mooi machien, heb ik in 1999-2000 nog gemaakt met verlichting in. Fotootje te zien in topic "In betere tijden".

BTW, gisteren was er op National Geographic een documentaire in de reeks "Megafactories" een aflevering over Harley Davidson.
 
Kom hier ook nog wel eens terecht.
Eindelijk een motor op het forum word er hier gezegd, wel ik bouw die ook graag, dus er volgen er nog.
Op zolder liggen bijna (echt waar) alle versies van een Harley die Revell ooit heeft uitgegeven. Dus na de autowedstrijd eentje voor motoren.:D
Ho ja, ik rijd zelf ook nl. op een Supermagna. Alleen heb ik daar nog geen kit van gevonden.
Blijf hier dus volgen en succes met die onderdelenverzameling.

Erik.
 
Erik, jij als motorkenner in de schaalwereld:

Weet je niet of ze ooit een Kawasaki GPZ 1000 Rx of een ZZR-1100 of de markt hebben gebracht in een of andere schaal?
Dat waren mijn 2 machientjes in de tijd (waar is die schonen tijd naartoe?).
 
ok, lijkt er dan toch veel volk hier te komen kijken.
ik ben al wat begonnen met hakken in de moto, en begint al een beetje vorm te krijgen nu.
weet wel nog niet echt welke styl ik opga, misschien bobber, maar kan ook iets helemaal anders worden.
als er nog iemand stukken liggen heeft, of een oude moto, waar hij niks meer mee doet, laat maar weten, dan kan ik misschien wel meerdere modellekes maken.
motor en wielekes komen altyd van pas.
nu weer wat verder gaan doen.
greets.
foto volgt morgen misschien.
 
Weet je niet of ze ooit een Kawasaki GPZ 1000 Rx of een ZZR-1100 of de markt hebben gebracht in een of andere schaal?
Moet eens even opzoeken.
Er zijn Kawasaki's op de markt maar weet niet zo snel welke.
Maar ik laat wel even iets weten.

Erik.
 
Dag Moggot,

Ik zal eens zien wat ik nog liggen heb van moto -onderdelen.
Ik kan nooit iets weggooien (je weet nooit wanneer het nog eens van pas kan komen :k), en dus heb ik enkele onderdelen liggen van moto's die mijn broer vroeger eens in elkaar heeft geprutst :D.
Zo heb ik nog een Honda Goldwing terug ineen gestoken. Was ik eigenlijk vergeten maar ben hem onlangs tegengekomen in een doos op zolder toen ik aan het opruimen was.
Als je wil mag je deze wel hebben, en ik zoek nog eens naar de andere onderdelen die ik nog ergens moet liggen hebben.
Ik geef je nog wel een seintje als ik alles bij elkaar gevonden heb (kan wel enkele dagen duren, heb drukke dagen in het verschiet, en vanaf de 6e oktober ben ik een weekje op reis met vrouw en kinderen... ;P )

Maar krijgen doe je deze onderdelen zeker als je wil, je weet wel, gratis en voor niks :k.
Wel komen afhalen of de postzegels betalen als je wil :k

Grtz en suk6 met je bouwsel,
Beyond
 
Dag Moggot,

Ik ben terug op de zolder geraakt, en raad eens, ik heb alle onderdelen van moto's gevonden die ik nog heb.:D
Ik had hier foto's willen plaatsen, maar dat lukt mij om de één of andere manier niet :s
Als je de foto's wil zien zal je eens naar mijn foto albums moeten kijken, want daar staan ze wel in.
Alles wat je ziet op die 5 foto's mag je komen halen (W-Vl), ofwel verzend ik ze wel met de post (+- 5euro)
Laat maar weten of je er iets aan hebt.

C-ya,
Beyond
 
ziezo, heb eens een dryfitje gedaan, en das al een eerste optie.
maar zeker is het nog niet, ga nog eens andere wielen proberen en een andere voorvork.

1_PICT4064.jpg

1_PICT4062.jpg

1_PICT4061.jpg

ik hoor wel wat jullie ervan denken.
 
Moggot,

ziet er zoals alle Harleys goed uit, alleen al het motorblok geeft een gave indruk. De rest er rond is accesoir om te kunnen rijden (niet onbelangrijk) de ziel en het hart is de motorblok in V. Ik heb hier ook nog twee Harleys staan van Tamiya op schaal 1/8, zal eens proberen enkele foto's te posten.

Eens benieuwd naar de andere combinatie met vork en wielen

Johan
 
Wel Moggot,

Dat ziet er vreee sjiek ut B:
Ik ben al benieuwd wat je met die "wrakken" van mij gaat uitspoken :k

Wordt gevolgd...:D

Beyond
 
nog eens bedankt beyond.
die harley van u wordt een bobber, en ik zie het wel zitten om van die goldwing een trike te maken maar das nog niet zeker.
kga vlug nog wa gaan denken ze.
thanks, cu
 
hier enkele fotos van een kader dat ik juist verandert heb naar een walz styl kader.

1_PICT4083.jpg

originele kader

1_PICT4082.jpg]

een aangepaste versie

1_PICT4084.jpg

en das zowat het verschil dus.
ik hoor wel wat jullie denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan