Hoofdsponsor

Email adres leden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pantani

Well-known member
Registered
Lid geworden
3 dec 2007
Berichten
3.289
Kan iedereen aub eens naar zijn instellingen kijken, en zien of het email adres klopt van uzelf, want als het forum een info mail wil versturen, krijgen we veel foutmeldingen van gebruikers waar hun emailadres niet correct van is,
mvg, het beheer.
 
Alles in orde hier.
Heb alleen mijn emailadres ineens gewijzigd in het meest gebruikte.
 
Dat van mij kloptte ook maar veranderd door een adres dat ik meer gebruik.
 
Net nagekeken, geen probleem hier, mailtje goed ontvangen!
 
Bedankt voor de mail en de goede zorg voor ons geliefd forum! ;)
 
Wat moet ik eigenlijk doen? Sorry !
 
Even nakijken of je een mail van het forum hebt ontvangen.
 
Sorry dat ik het niet echt begrijp. Bij prive berichten heb ik niets ontvangen. ...
 
John, als het goed is heb je in je e-mailbox (dus niet op het forum) een e-mailtje ontvangen van het forum. Dus bijvoorbeeld je Hotmail-adres of je Live-adres of welk adres je ook hebt opgegeven.

Als je geen mailtje hebt ontvangen, kijk dan even hierboven onder "forum acties" -> "profiel aanpassen" en controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd.
 
Niet bij privéberichten maar in je mailbox. Die heeft niks met het forum te maken, het is waar je alle emails krijgt van iedereen die je kent en ook waar alle nutteloze reclame in terecht komt.
 
Sorry dat ik het niet echt begrijp. Bij prive berichten heb ik niets ontvangen. ...
U moet kijken bij uw instellingen als uw email adres klopt, iedereen heeft een mail gekregen, maar sommige komen niet door omdat hun emailadres niet klopt.
 
hoi, mijn emailadres is ok
indy
 
"Gebruikersinstellingen" aanklikken. -> "Wachtwoord en e-mail wijzigen" aanklikken : alles OK ! Mag geweten zijn: john.allyn3@gmail.com .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan