Hoofdsponsor

1/35 King Tiger :vraag en bouwverslag [WIP]

Status
Niet open voor verdere reacties.
nice.....
(nu zal Rikske wel tevreden zijn van je...)
 
Yep dat is idd wat ik bedoelde. Toch wel appart he. Dat je dat niet goed kunt zien op de eerste foto´s

Mijn complimenten hiervoor. :k
 
Ik kijk uit naar de verfspuit, dit kan amper nog verkeerd lopen, zo'n haarzuivere en historisch correcte bouw ! GUnit.
 
ik ken echt niks van militair materiaal, maar wel iets van modelbouw, en maatje da ziet der geflipt uit.:|
al die detailkes die ge derop zet, da zijn echt minidingskes.
met wat plak je die koperen stukskes op het styreen?
beiresjiek moat, respect.Applaus
 
....al die detailkes die ge derop zet, da zijn echt minidingskes.
met wat plak je die koperen stukskes op het styreen?

Hey Mogot,
Sorry voor 't late antwoord, de King Tiger zit momenteel in onze diepvrieswacko>(

Alle PE (koperen stukskes :k), worden met CA lijm gekleefd.
Ik heb de Slow Zapp en de gewone dunne CA zapp...
In de buurt bij de Concorde verkrijgbaar, meerdere soorten zelfs...

Grtz,
Beyond
 
de King Tiger zit momenteel in onze diepvries

Oei, je gaat hem toch niet slachten met de feestdagen hé ?? :D :D

Grapje, wat bedoel je met : hij zit in de diepvries ?

Op die close-up foto's is nog maar weer eens te zien, wat een prachtwerk je geleverd hebt. Dit wordt een knaller van een King Knaller, euuhh King Tiger Applaus Applaus Applaus

Groeten, Pascal
 
Pascal dat is een soort van droogdok, het staat even opzij. Er is een reden dat hij niet verder kan of wil. En gaat met een ander model verder tot het moment dat hij wel verder kan of wil. :D
 
Idd, Pascal & Rik,

De tank staat even aan de kant.
Verschillende oorzaken eigenlijk.
1* Nog niet alle onderdelen voor de AB zijn aanwezig om te kunnen oefenen...
2* Momenteel geen verwarming op de zolder
3* Modelbouwdipje (komt wel eens vaker voor bij mij)

Maar ik hou jullie zeker op de hoogte....
Grtz,
Beyond
 
Hey Beyond,

Heel verstandig om je model even opzij te leggen als je moet wachten op onderdelen of als je een dipje hebt. Neem de draad maar weer op als je er klaar voor bent. cute

Groeten, Pascal
 
Bedankt voor de steun, Pascal.

Ben erover aan het denken om misschien mee te doen aan de D-Day groepsbouw als tussendoortje en als oefening...???
Daarna? of binnenkort? dan terug de draad hier oppikken....

Grtz,
Beyond
 
Wij hebben hier allemaal wel eens last van. De groepsbouw beloofd een leuke samenbouw te worden. Dat is idd misschien wel eens leuk om aan mee te doen als afleiding. :k
 
3* Modelbouwdipje (komt wel eens vaker voor bij mij)

Dit komt bij mij ook wel eens voor. ^^
En dan begin ik iets volledig anders.
Als ik bezig ben met militair en het dipje steek zijn kopje op, dan begin ik ineens aan een auto of moto met veel kleur. Of andersom kan ook hé.
En dan gebeurd het dat er wel eens een onafgewerkt model (of twee) in de kast staat.
Maar wat er ook gebeurd, modelbouw zit in je bloed en je komt er nooit meer vanaf.:D :k

Erik.
 
Wel wel, wat lees ik hier allemaal beste Beyond ?

Met verstomming geslagen was ik toen ik las over je dip.

Als je jezelf er niet klaar toe acht, mag je zeker niet verder gaan met je reeds geleverde werk, het is immers te perfect om het nu dipgewijze af te gaan haspelen.

No pressure, blijf de fora volgen en geraak opnieuw geïnspireerd door de collega's. Bouw ter afwisseling eens iets helemaal anders, of doe zoals ik, doe eens een klein dingetje dat toch erg leuk uit de hoek kan komen.

Nebelwerfer maatje ? Echt iets voor u !

Maak die spuit in orde, alles komt goed, tsjakkaaaaaa !!!

GUnit.
 
Bedankt GUnit,

Je woorden zijn een grote steun...
Het is echt niet zo erg hoor, gewoon een opstapeling van omstandigheden die voor veel druppeltjes zorgen in de emmer...
En een beetje een modelbouwers-block.
Ik zit een beetje vast met de uitwerking van het dio, waardoor de inspiratie wat afzwakt...

Maar ik heb mezelf ingeschreven voor de D-Day groepsbouw, iets heel anders, en zoals je voorstelt, iets kleins......een dio op schaal 1/72 :D:D
Daar misschien wat inspiratie opdoen voor mijn King Tiger?
Maar ik kom er zeker op terug :k

Groeten, mijn vrienden,
Beyond
 
Ik vind het niet raar dat je een dipje heb met dit model :k

Gezien het werk en de tijd wat er al in zit is het logisch dat je er even geen zin in heb en de King in de ijskast zet, alleen pas op dat hij daar niet te lang blijf staan want anders komt dit model nooit af (althans dat probleem heb ik altijd :s)

Dus lekker ontspannen iets tussen door bouwen is een goede optie tegen modelbouw dips :D

Ron
Ps wat nog erger is, veel ideeën hebben en niet kunnen bouwen door omstandigheden >(
 
Hoe ver sta je ondertussen met de King Tiger Beyond? Ik kwam hier toevallig in deze topic terecht via uw WIP in uw handtekening.
 
Er is intussen een flinke brok ijs rond gevormd van zolang in de diepvries te staan :laugh:

Ik begin meer en meer zin te krijgen om terug aan mijn modelbouwtafel te zitten, maar binnen enkele maanden gaan we verhuizen, dus gaat hij uit de diepvries in een doos :(
Hopelijk is het ijs vlug ontdooid na de verhuis en kan ik er terug aan verder werken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan