Hoofdsponsor

Error meldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haddewade

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 jul 2013
Berichten
528
Beste forumleden,

Onderstaand is een verzoek om als je een foutmelding krijgt dit willen te vergezellen van de gevraagde info.

Zouden jullie bij een error het volgende willen aangeven:

  1. Welke handeling je uitvoert,
  2. Welk (sub) forum gebeurt het,
  3. Welke browser (met versie) je mee werkt, bv IE 8
  4. Welke error melding je krijgt. De hele melding graag copy/paste in je bericht.

(graag ook de volgorde aanhouden)


Dit helpt ons enorm bij het lokaliseren van eventuele problemen.


Bij voorbaat dank!
 
Laatst bewerkt:
1:) klikken op Error opstarten ideeënforum en op Opstarten eigen Ideën forum
2:) hoofdpagina bij Laatste berichten
3:) Chrome Versie 34.0.1847.116 m
4:)
[h=1]Error 406 - Not Acceptable[/h]An error has occurred. Generally a 406 error is caused because a request has been blocked by Mod Security. If you believe that your request has been blocked by mistake please contact the web site owner.

 
Ik krijg het bij mijn eigen en dit topic. De eerder besproken 406 error. Gebruik momenteel firefox op de tablet

edit: ook bij firefox op de laptop (meest recente versie van firefox)
Bij het plaatsen of aanpassen van een post in de betreffende topics gebeurt het ook

bij ie 11 gebeurt het niet.

foutmelding:
Code:
Error 406 - Not Acceptable

An error has occurred. Generally a 406 error is caused because a request has been blocked by Mod Security. If you believe that your request has been blocked by mistake please contact the web site owner.

ik ben net wat aan het zoeken geweest op de error en kwam het volgende tegen
http://www.inmotionhosting.com/support/website/error-numbers/406-error

in de 3de reply op de post heeft de persoon het er over dat het rond 9maart begonnen is, is dat niet de periode dat het hier ook ongeveer begonnen is? IS er in die periode ook geen update van het forumscript geweest?
 
Caretaker bedankt, het was niet (direct) mijn bedoeling dat het hier neer zet maar meer een algemeen verzoek als je een ergens iets bespeurt wat niet lekker werkt en daarover dan een berichtje plaatst dit voorziet van de gevraagde info, zo kunnen we alles stuk voor stuk afhandelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan