Hoofdsponsor

1/24 Kenworth T900 [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
vandaag mij niets aangetrokken van al het computerwerk dat ik nog moet doen en mij aan de Kenworth gezet

morgen zet ik enkele overzichtsfoto's erop, maar de 'stap voor stap' foto-reeks is voorbij, ik ben er een aantal vergeten. Dus vanaf nu gewoon wat overzichtsfoto's ;)
 
Kenworth is leuker dan computerwerk, zou ik ook laten liggen daarvoor.
 
maar degene voor wie het computerwerk is, zullen niet zo tevreden zijn als ik het te lang laat liggen ;)
 
Ook al goed gevorderd deze ;)
Ziet er nice uit!

Wa kleur gade hem nu geven? :)
 
Ik vind het een mooi staaltje 'min-of-meer-out-of-box'-bouw en kan hier plaatsvervangend erg van genieten.
 
het is idd out-of-the-box.
ik heb wel 2 doosjes met truckaccesoires, maar tot hiertoe niks wat past.

ik vind trucks ook niet echt mijn ding, dus ik wil deze achter de rug hebben ;)
Ik probeer er het beste van te maken en zal er ook weer dingen van leren. Maar ik ga niet teveel werk steken in spleten dichtwerken enzo...
 
ik had een uurtje tijd gevonden en dus nog wat gepruld...
de achterlichten staan in de houder. Misschien straks nog aan het frame lijmen, zodat het weer een stukje minder is


*meeste bouwdozen gebruiken voor de achterlichten rode doorzichtige sprue, bij deze kit van Revell moet je er zelf voor zorgen dat het rood is :p*
 
Daar verdient meneer Revell dan weer wat centjes met de verkoop van zijn verfjes hé Jordi :P;)
Wat je bespaart aan de kosten van de bouwdoos, ga je aan de andere kant weer spenderen aan materialen...
Ben wel eens benieuwd naar de stand van zaken nu...

Mark
 
*meeste bouwdozen gebruiken voor de achterlichten rode doorzichtige sprue, bij deze kit van Revell moet je er zelf voor zorgen dat het rood is :p*
Daar is dus rode, gele en blauwe transparante verf voor van Revell.
Werkt niet slecht.
 
voormiddag nog wat verder gedaan.
Ik heb verschillende stappen overgeslagen omdat ik de wielen eronder wou, zodat hij toch beetje veiliger staat :)

2mn4s5t.jpg

voor de achterassen moesten de 2 banden aan elkaar gelijmd worden met een tussenring, maar bij bijna alle 4 sets waren de wangen te dik (en de ring te smal) dus de band een beetje opvuld, simpel met een elastiekje
uqwcy.jpg


dmwvfl.jpg
2us9xq8.jpg
1yrnd.jpg

grtz
 
De wielen zet ik er eigenlijk ook vroeger onder dan op het plan staat, is inderdaad een beetje veiliger vind ik ook. Het ziet er allemaal goed uit tot nu toe, ik heb geen op- of aanmerkingen.
 
bij de andere 3 was het elastiek wel volledig rond ;) dit was net laatste stukje :)
 
bedankt voor de reacties :)
ik probeer er het beste van te maken, zodat hij toch beetje deftig afgeraakt en ik erna terug auto's kan bouwen
 
ik heb voormiddag mij nog eens aan de truck gezet.
Het was tijd voor het interieur... nog niet klaar ;)


Revell doet wel moeilijk in de bouwbeschrijving.. de cabine is gemaakt voor een linksgestuurde, er is een extra 'bodemplaat' voor in de cabine zodat je een rechtsgestuurde hebt. Er zijn 2 dashboarden (links en rechts). Maar ze zeggen dat je de bodemplaat voor de rechtsgestuurde er moet inleggen en dan dashboard nr82 moet gebruiken. En laat dat nu net het dashboard zijn voor de linksgestuurde -_-
voor mij geen australian ;) ik maak er gewoon een linksgestuurde van. Dan kan hij hier in België ook gemakkelijk rondrijden :p

10537308_10152540474458996_5481021788815282039_n.jpg

10443418_10152540475048996_7046555186908945687_n.jpg

10462817_10152540474668996_6891885391957986721_n.jpg

1907361_10152540475123996_9137641547498852685_n.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan