Hoofdsponsor

1/24 Kenworth T900 [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
Bruno: de as heb ik geplaatst zoals in de uitleg staat. Er is nog zo'n extra 'haakje' aan, en dat moest aan een bepaalde kant zitten.
de verbindingsstang heb ik aan de voorkant geplaatst omdat er aan de achterkant geen gaatjes stonden, wat volgens de uitleg wel zou moeten zijn.
 
wel, ik ben er toch 100% van overtuigd dat hij achterstevoren zit, kan zijn dat dit een fout van revell is.
Indien je me niet gelooft post ik wel een foto van een echte ;).
Is heel eenvoudig aan te passen.
Maar gok dat jij de 2 bewegende delen omgedraaid hebt.
mvg bruno
 
kan je eens foto posten van echte?

ik kan evt morgen wel terug losmaken en zien om het om te draaien
 
thanks, morgen eens bekijken om het te veranderen. Maar dan is het toch een fout van de bouwdoos
nummerke 6 moet zo staan omdat er zo een extra stukje aan is, en dat moet (van het aanzicht zoals de foto) links van de balken staan.

maar dan staan de gaatjes voor nummer 7 aan de voorkant...
 
de onderdelen zijn omgedraaid ;) heb gaatjes geboord zodat de stang toch aan de juiste kant kon gezet worden


hoe verder ik kom in het bouwplan, hoe meer het mij duidelijk wordt dat het weer een revell is :( alles staat zo scheef ten opzichte van elkaar :s
 
ik heb nog eens een namiddagje doorgedaan

a32v5h.jpg


STAP 8
2vdfyf5.jpg

a3pmdd.jpg


STAP 9
2qtwq9u.jpg

29472w7.jpg


STAP 10
4ln2w0.jpg

f0aflk.jpg

straks of morgen nog meer.. ik heb al tot stap 22
 
bedankt allemaal.

het resultaat zal wss wel mooier zijn als alles met de airbrush gedaan was, maar dat is zoveel werk. Dat gerief uithalen, de compressor aansluiten, stukjes ontvetten...
en ik verf graag met de borstel :p zeker met die nieuwe die ik van Scotty gekocht heb
 
STAP 11 & 13
20u1f5v.jpg

2zh1w0o.jpg


STAP 12
1g1uzo.jpg

30stytz.jpg


STAP 14
er0sh5.jpg

2krghd.jpg


STAP 15
1zvzf9v.jpg

2qkt991.jpg
 
Goede start van zo'n "grote" jongen. Succes met de verdere bouw.

Mark
 
ik ga eens de foto's posten tot stap 22. Ik zit ondertussen al iets verder, maar heb nog wat dingen moeten corrigeren :(

STAP 16
a4c68o.jpg

2n891mb.jpg


STAP 17 (dit onderdeel krijgt nog een dun laagje bij, ik zie dat het nog niet mooi gedekt is)
2u92xy1.jpg


STAP 18
2aex8wp.jpg

aloruv.jpg


STAP 19 & 20
349dqj9.jpg

19qbfb.jpg

9fpdtk.jpg


STAP 21
fz3vba.jpg

t56bdk.jpg


STAP 22
33zfq6v.jpg

ehnp5k.jpg



Keep you updated ;)
Grtz
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan