Hoofdsponsor

1/48 Blood Angels Tactical Squad (Warhammer)

G

Grayfoxz

Guest
En natuurlijjk had ik al iets klaar liggen om mee aan de slag te gaan na dat ik mijn guard af had. Dit is een standaard space marine combat squad die ik ga gebruiken als Tactical Squad voor mijn Blood Angel leger. Deze keer ga ik proberen eerst de onderdelen te verven voor dat ik ze in elkaar zet.
Dit zijn een groot aantal van de standaard onderdelen uit het pakket. Je ziet op de foto geen shoulder pads omdat ik deze van het standaard pakket niet ga gebruiken.
attachment.jpg

Ik had van mijn death company en sanguinary guard nog een lading reserveonderdelen en hiervan worden de shoulder pads gebruikt. Blood Angel space marines hebben over het algemeen een nogal decoratief armour, en de standaard onderdelen waren te simpen, met alleen een stel stickers om ze aan te passen.
Dit zijn de shoulderpads waar ik wel gebruik van ga maken (een aantal toch) en een paar wapens die ik ga gebruiken ter vervaning van een enkeling uit het standaard pakket.
attachment.jpg
 
Zo, gisteren avond nog maar even doorgewerkt. de laatste paar onderdelen in de rode verf ezet en toen aan de shoulder pads begonnen. ziehier het resultaat.
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Beter dan een stel simpele blanco pads met een sticker er op.
 
Mooi project dat je hebt aangepakt. Die pads zien er goed uit.
 
En weer een flink stuk doorgerwerkt. Verder dan waar ik nu ben zal ik even niet komen, ben op een setje magneten aan het wachten om te zien of ik hiermee de arme van de figuren kan bevestigen. Dus dit ligt tot dan even stil.

Hier de armen en de romp van de Blood Angels. Heb gemerkt dat details een stuk makkelijker gaan als je ze schildert voor je plakt. Het kost meer tijd, maar het gaat zeker makkelijker.
attachment.jpg
attachment.jpg

Hier zie je de hoofden op de rompen geplaatst, en hierna op de benen en op de base. Dus af tot zover ik het voorlopig wil/kan doen zonder de magneten. Dit blijft dus even stil liggen. Ben benieuwd of het volgende pakket eerder komt of de magneten eerst. We zullen zien :P
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan