Hoofdsponsor

1/48 Blood Angels Sanguinary guard (Warhammer)

  • Onderwerp starter Grayfoxz
  • Startdatum
G

Grayfoxz

Guest
Meteen na mijn death company ben ik al aan de slag gegaan met een andere squad, een sanguinary guard. Deze hadden ietsje meer detail en kosten me iets meer tijd om in elkaar te zetten. Als ik mijn verf heb zal ik eerst mijn death company afmaken maar in de tussentijd houd ik me bezig met deze guard. Hieronder wat ik tot nu toe heb.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nog twee te gaan maar deze laat ik nog even liggen. Moet nog wel iets te doen hebben tot ik mn verf kan halen.
Zal de volgende keer ook een betere camera gebruiken :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je het winkeltje in 't Vierkantje gelijk leeg gekocht :D:D
Goed bezig, wat voor verfjes ga je gebruiken?

Fred
 
Haha, nee een setje voor mn b-day gekregen, zef daarna een andere gehaald :) Ga de originele citadel verf gebruiken. Hiermee weet ik teninste dat ik de juiste heb. Misschien dat ik bij latere projecten nog andere dingen ga proberen. Maar eerst maar mn start maken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie start hier we zetten er een stoeltje bij en blijven volgen naar de verdere schilder werken..
 
ja , dat gaan we hier volgen hoor.

grt Nicolas
 
En heb mijn sanguinary guard ook in elkaar staan. Die vleugels waren moeilijker dan dat ze lijken. Nu alleen nog de verf te pakken krijgen, dan ga ik eerst mijn death company verven :D
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Zo, na mijn death company maar eens aan mijn sanguinary guard begonnen. Zat even te twijfelen hoe ik de gouden armour zou aanpakken, uiteindelijk eerst een laagje ghenna's gold met zwart gemengd, en deze als ondercoat gebruikt.
attachment.jpg
attachment.jpg

Hierna met ghenna's gold nog een licht laagje aangebracht met drybrush en hierna wat stukjes gehilight met auric armour gold om wat diepte te creëren.
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

hierna de vleugels maar in een laagje grijs gezet, daarna wat wit er over heen.
attachment.jpg
attachment.jpg

de vleugels hierna nog een laag ushabti bone om zeker te zijn dat het zwart er niet door kwam. Daarna weer wit en hierna de vleugels een donkere wash gegeven, beetje een battle dirty effect.
attachment.jpg
attachment.jpg

Hierna nog een bovenste laat wit op de vleugels, metal en grey details op de plasma gun en power fist, en voila :D
Het resultaat van bijna een hele dag verven.
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Gisteren avond nog de overige 4 figuren in de gouden laag gezet, zodat ik me geen zorgen hoef te maken over het opnieuw mengen van de basecoat.
vandaag nog 2 guards afgemaakt. Nog twee te gaan :)
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Je bent er goed geschoten Joerie. Ziet er netjes uit hoor.

Fred
 
dat begint goed te komen zie ik , weinig commentaar dus het zit snor .

grt Nicolas
 
ik vind ze er fantastisch uitzien.vooral het gouden pak is prachtig geslaagd.
vgr
Marc
 
Je haalt me de woorden uit de mond Marc. Dat pak ziet er inderdaad schitterend uit.
Dit gaat helemaal goed komen. Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Ben nu bezig met de laatste van mijn guard, deze zal net ietsje langer duren door de banner die hij vast heeft. Een uitzoeken welke kleuren ik wilt gebruiken en veel tijd in de details steken.
attachment.jpg
 
Zo, de banner is af, deze heeft me flink wat tijd gekost en perfect is hij niet, maar hij kan er in mijn ogen mee door :) Hiermee is mijn Sanguinary guard ook weer af ga ik later vandaag waarschijnlijk beginnen aan mijn combat squad :)
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Die banner ziet er toch niet slecht uit Joerie. De rest ook niet trouwens.
Harnassen zijn ook goed geslaagd, dus op naar de volgende...

Mark
 
wel een monniken werk maar het loont de moeite hé?
doe zo voort.

grt nicolas
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan