Hoofdsponsor

1/48 Blood Angels Death Company (Warhammer)

  • Onderwerp starter Grayfoxz
  • Startdatum
G

Grayfoxz

Guest
Nou, mijn eerste warhamer squad die ik aan het in elkaar zetten ben, dus we zullen deze maar documenteren. :)
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu nog mijn verf te pakken krijgen, dan kan ik de squad afmaken:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zag op FB dat je hier mee bezig was en had Sander verteld dat je hier veel informatie kan vinden.
Tof dat je het zo snel gevonden heb en ook hier gestart bent met een topic.
Succes met je legertje:D

Fred
 
Zo, en maar aan de verf...
eerst een primer er over heen
attachment.jpg

En daarna wat details doen
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

En dit is het resultaat tot nu toe
voor:
attachment.jpg

En achter:
attachment.jpg

Fotos komen wat lichter uit dan het resultaat hier voor mijn neus.

helaas had de winkel waar ik heen ging geen bolt metal verf (of iets gelijkaardigs) dus die details moeten later nog gedaan worden.

Moet zeggen dat ik tot nu toe heel trots ben op het resultaat :)
 
Ziet er netjes uit zo te zien Joerie.

Fred
 
En na mijn werk weer aan de slag gegaan.
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

Dit is het resultaaat tot nu toe, again, een paar details nog niet door het ontbreken van de juiste verf.
voor:
attachment.jpg

achter:
attachment.jpg
 
zien er al goed uit zal blij zijn dat ik er ook eens terug kan aan beginnen
 
Je gaat als een speer Joerie.
Knappe schilderwerken. We volgen met de nodige belangstelling.

Mark
 
Zo, en ben weer aan de slag geweest.

Mijn derde model, deze keer met een thunder hammer
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

en ben hierna meteen aan mijn vierde model van de vijf door gegaan. Nog niet af maar al wel wat kleine dingetjes gedaan.
attachment.jpg
attachment.jpg

En vandaag ook wat metal verf gehaalt dus mijn eerst 3 models kunnen aanpassen. Moet bij deze alleen nog highlighten. (geen idee hoe daar aan te beginnen.)
attachment.jpg
 
zo, en dan zijn we vanavond maar weer aan de laaste van deze eenheid begonnnen :)
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

En dit is de hele death company bij elkaar :D
attachment.jpg

Moet alleen de figuren nog highlighten...ben alleen beetje bang hier aan te beginnen. Iemand wat tips?
 
Joerie, je wil gaan high lighten... Prima, maar wat wil je gaan high lighten ?
Dit doe je meestal door een lichtere kleur te gebruiken op het bestaande oppervlak.
B.v. een zwart oppervlak gebruik je een lichtere grijze kleur (of wit wanneer je het er echt wil laten vanaf spatten).
Neem anders hier eens een kijkje http://usarmymodels.com/guidetopainting.html het is weliswaar een militaire site, maar de basis blijft hetzelfde...

Mark
 
qua kleuren had ik wel een vrij goed idee, maar vroeg me vooral af hoe je bepaald waar te highlighten? Zat vooral te denken aan de power armor en miss de wapens, maar welke stukken ...geen idee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je voor die specifieke zaken, best ook eens op de Warhammer fora en -clubs gaat kijken.
Het www is zo groot en bevat zo'n schat aan informatie over die zaken. Veel van die zaken zijn ook heel persoonlijk.
Hoe "voel" jij zelf waar bepaalde high lights moeten komen ? High lights zijn nu éénmaal benadrukkingen van bepaalde onderdelen...
Ook via vorige tip over het militaire gedeelte kan je tips halen voor het bewerken van wapens.
Je kan ook altijd een PB'tje sturen aan één van de leden die in dit gedeelte van het forum actief zijn, met de vraag om tips, trucs, gegevensuitwisseling...

Mark
 
Nou heb me er maar aan gewaagd. Heb niet al te veel gedaan, dus misschien niet super duidelijk op de foto's.

attachment.jpg
attachment.jpg

Dus deze beschouw ik als af, op naar mijn sanguinary guard :D
 
Niet slecht niet slecht.
Dat is natuurlijk de andere kant van de medaille , bij wargame moet je een beetje massa productie schilderen , dus een hele bende idem maken.
Maar respect!
Grt Nicolas
 
Ja dat is het inderdaad, constant hetzelfde, of toch ongeveer. Maar voor mn eerste werk ben ik er nog best trots op :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan