hallo,
ik heb hier eens rondgekeken en vond het zo tof om eens te zien waar jullie aan je hobby werken dat ik het niet kon laten om ook mijn kamertje te delen met jullie
hopelijk vinden jullie het leuk
de eerste foto's zijn mijn bureau waar ik aan schilder en een voor het opkuisen van mijn figuren of als ik iemand heb die eens komt schilderen aan zijn figuurtjes
![]()
![]()
dan een grotere bureau waar de computer staat voor muziek en refferentie materiaal en boven mijn schilder bureau een paar legplanken met materiaal op
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan nog een boekenkastje die ik nog moet terug vullen want mijn boeken zitten nog in de garage (mijn kamer is nog maar juist terug ingericht)en een kastje waar ikk mijn stukken inzet om te drogen terwijl ik schilder
en nu zal ik jullie eens mijn grijze leger laten zien die zit in die grijze kasten die je kan zien op die ene foto en ook nog waar ik mijn decormateriaal steek en mijn sokkels
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo dat was het dan hopelijk vonden jullie het leuk en wie weet zit hier binnenkort eens iemand van jullie om eens een namiddagje te schilderen
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: