Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
mijn hobbykamertje
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: mijn hobbykamertje

ginoke
    Gast

Standaard mijn hobbykamertje

hallo,
    ik heb hier eens rondgekeken en vond het zo tof om eens te zien waar jullie aan je hobby werken dat ik het niet kon laten om ook mijn kamertje te delen met jullie
    hopelijk vinden jullie het leuk
    de eerste foto's zijn mijn bureau waar ik aan schilder en een voor het opkuisen van mijn figuren of als ik iemand heb die eens komt schilderen aan zijn figuurtjes

dan een grotere bureau waar de computer staat voor muziek en refferentie materiaal en boven mijn schilder bureau een paar legplanken met materiaal op

en dan nog een boekenkastje die ik nog moet terug vullen want mijn boeken zitten nog in de garage (mijn kamer is nog maar juist terug ingericht)en een kastje waar ikk mijn stukken inzet om te drogen terwijl ik schilder

en nu zal ik jullie eens mijn grijze leger laten zien die zit in die grijze kasten die je kan zien op die ene foto en ook nog waar ik mijn decormateriaal steek en mijn sokkels

zo dat was het dan hopelijk vonden jullie het leuk en wie weet zit hier binnenkort eens iemand van jullie om eens een namiddagje te schilderen
    Laatst gewijzigd door ExSerCo; 15-09-08 om 01:19

Standaard

Hebt ge daar gelijk een winkel??

Maar een hele mooie kamer hoor. Ik zit lekker in de huiskamer en moet alles delen, maar mijn tijd komt nog wel.

Rik die nog steeds jaloers op deze mooie kamers. verdacht
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Banned

Standaard

Gino,

Jij hebt daar ook een mooi kamertje op in te knutselen/schilderen.
    En je gaat ook nog niet direct zonder nieuwe figuren vallen zie ik (ik heb hetzelfde probleem http://www.modelbouwen.be/show-je-we...jn-kelder.html)

Wat me wel intrigeerd zijn die sokkels die je hebt staan. Waar haal je die, want dat ziijn mooie stukken om je afgewerkt figuren op te presenteren.

ginoke
    Gast

Standaard

hey bedankt dominiek
    als je zo een sokkels wilt ik kan daar aangeraken voor jous via mijn club en ik ken die man ook persoonlijk dus als je er een paar wil dan moet je het me maar laten weten je heeft me de maten door en ik bestel ze de prijs varieert tussen 3 en 20€ naar gelang de groote en de houtsoort die je wil

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ginoke Bekijk bericht
    hey bedankt dominiek
    als je zo een sokkels wilt ik kan daar aangeraken voor jous via mijn club en ik ken die man ook persoonlijk dus als je er een paar wil dan moet je het me maar laten weten je heeft me de maten door en ik bestel ze de prijs varieert tussen 3 en 20€ naar gelang de groote en de houtsoort die je wil
    Dat is interessant Gino....

(je post is ondertussen ook aangepast hierboven)

Post werkplek

Plaats waar ge me de meeste tijd kunt vinden .
    Om van mijn vrouw geen P.C. weduwe te maken ,Draaibaar en uischuifbaar meubeltje met P.C. en plaats voor cd en boeken[IMG]Modelbouw1.BE - PhotoPlog - werkplek[/IMG]
    Groetjes

René

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten