Hoofdsponsor

hallo [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

ginoke

Guest
hallo,
ik heb nog eens geprobeert om een paar betere foto's te nemen van mijn laatste afgewerkt figuur
ik vind ze iets beter maar ik krijg ze toch niet helemaal zuiver toch niet zoals ik wil
ik zal eens een investering doen in een degelijke camera
in ieder geval ze zijn toch iets beter dan de vorige
en ik zal ook eens een paar foto's van mijn hobbykamer zetten hier op het forum zo zien jullie eens waar ik het meest vertoef als ik thuis ben
1_100_2015.jpg 1_100_2019.jpg 1_100_2034.jpg 1_100_2013.jpg 1_100_2016.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze foto's zijn idd al beter. Nu nog inzoemen op het figuur en je hebt een schitterende foto. Zoals ik nu kan zien, is dit toch een pracht van een figuur, mijn complimenten.
 
dank je
ik heb geprobeert maar kan met mijn cameratje niet enkel inzoomen op het figuur het is nog een van de allereerste digitale toestelletjes trekt hele mooie foto's anders maar voor zo iets te fotograferen moet je macro hebben en dan digitaal inzoomen op het figuurtje maar jammer genoeg kan ik dat niet met het mijne maar ik ga volgende maand eens uitkijken voor een ander
in elk geval bedankt voor je compliment en als je iets wil vragen over figuurschilderen ik weet zeker nog niet alles maar als ik het weet wil ik het graag doorgeven aan iemand anders
het is zo dat we beter worden door van elkaar te leren en de forum hier kan daar een heel goed middel voor zijn
 
als je iets wil vragen over figuurschilderen ik weet zeker nog niet alles maar als ik het weet wil ik het graag doorgeven aan iemand anders
het is zo dat we beter worden door van elkaar te leren en de forum hier kan daar een heel goed middel voor zijn

Dat is de goede ingesteldheid..... en wees er maar zeker van, vragen gaan er komen, want ik moet ook nog enkele figuren doen hé :k
 
Ik kan enkel Dominiek zijn woorden volgen. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar een verlag van jou. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan