Hoofdsponsor

Problemen met het forum

wet sellery

Well-known member
Registered
Lid geworden
1 jul 2008
Berichten
3.639
Zoals de meesten van jullie al gemerkt hebben werkt het forum niet naar behoren.

Als jullie een reactie hebben geplaatst of een topic hebben aangemaakt, moeten jullie de pagina vernieuwen (met de knop van de browser vb : Firefox) om de reactie of het topic in de lijst van laatste berichten te laten verschijnen.

De problemen worden zo snel mogelijk opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.
 
Pascale....daar ben ik zeker van overtuigt dat jullie die problemen zo snel mogelijk zullen oplossen:D:D:D
Doe maar rustig aan ....het forum gaat niet lopen zele...:):):)
 
is dat het probleem ? we drukken zolang wel op vernieuwen, bekijk rustig waar het probleem zit
vgr
Marc
 
Hey,

Misschien iets nieuws dat ik onder de oog wil brengen.
Als ik op het werk of op mijn smartphone wil inloggen op de website met mijn inlogpasswoord en nickname, krijg ik het blad met de aanwijzing dat ik ben ingelogd en de vermelding "indien de pagina niet opstart, dan op 'hier' dien te klikken om de pagina te openen". Nu is het zo dat ik steeds bij het inloggen terug kom op de eerste pagina met het 'zwarte' popup-schermpje dat je moet registreren. Verschillende malen geprobeerd, zowel op de internetcomputer van het werk als op de smartphone, en krijg steeds hetzelfde probleem.
Is dit bij jullie gekend of niet?

Het eigenaardige hieraan is dat ik thuis op de computer automatisch ben ingelogd, dwz bij de eerste maal dat ik ingelogd was, heb ik dit bij de favorieten geplaatst en hoef zo niet meer in te loggen. Dus thuis heb ik dit niet. Op het werk zelf weten ze van de modelbouwkunsten en af en toe vragen ze mij om eens iets te tonen en dergelijke. Daar ik dan niet ingelogd geraak is dit een klein probleempje. De vraag is hier boven al eens gesteld, bijkomend is, kunnen jullie dit eens bekijken.
Ik hoor het wel.

Uiteraard bedankt om mijn 'probleempje' te bekijken. Bij deze ook een 'dikke duim' voor jullie uitstekend werk.

Grtz
 
Heb je al eens bij de FAQ gekeken, staan vele oplossingen voor vele problemen ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan