Hoofdsponsor

1/6 BMWR90S my way [DONE]

Hahaha ik probeer alles zo strak mogelijk te krijgen en daar gaat veel tijd en putty inzitten :)
Maar stapje voor stapje komt het voorbereidende werk ten einde gelukkig want word het nu wel een beetje zat.
 
Is inderdaad wel een klein pasprobleempje.
Maar op deze menier heb je langer geniet van de kit.;)
 
Ach ja soms gaat ook Tamiya weleens de fout in met de pasvorm :)
Langer plezier, ja dat klopt echt waar voor je geld maar ik ben nu wel op een punt aangekomen dat ik eens vorderingen wil zien en niet alleen die tube putty en schuurpapier -)
Maar ach het hoort er gewoon bij als je een kit totaal aanpast.
 
Lijkt wel of het leven van de modelbouwer alleen maar uit plamuren en filler spuiten bestaat dit moment :$

Ik heb deze reis enkelen onderdelen aangepast/veranderd zodat het bruikbaar is op de Beemer, dus weer hakken zagen schuren en wat plamuren.

Op deze foto liggen de verwijderden gedeeltes van het originele onderdelen en direct eronder het eindresultaat (logisch)
DSC_9840.jpg

En nog een plaatje na een rondje filler.
DSC_9861.jpg

Nog te doen, het frame nog een rondje plamuren, de achterbrug nog even aanpakken vanwege een afgebroken onderdeel :angry: , de koplamp af maken en de kentekenplaathouder.
Dus het eind komt nu echt in zicht en word het weer interessant om naar te kijken, en voor mij om het resultaat van de vele uurtjes arbeid.
 
Ziet er goed uit Ron. Je kan bijna aan een kleurtje beginnen denken.

Mark
 
Bedankt Mark ik zal blij zijn als dit werk achter de rug is en de Beemer kan gaan spuiten.
Kleurtje is bekend, roze :) nee mettalic groen, weer is wat anders.
 
Ben als altijd reuze benieuwd naar dat kleuren jasje Ron.

Mark
 
Ziet er een stuk beter uit zo.
Ben ook benieuwd naar zijn kleurtje.
 
Vanavond een paar uurtjes bij Haddewade (MarkII) geweest en deze heeft voor mij de drie nog ontbrekende onderdelen gedraaid, dit omdat mijn draaibankje een probleempje heeft, en een onderdeel wat ik niet kan draaien met de mijne.

Dus bij deze nogmaals bedankt Mark voor het draaiwerk en gastvrijheid :You_Rock_Emoticon:

Ik hoop volgende week met het spuitwerk te beginnen heren :)
 
Een draaibank wat ee gemak :) mooie vorderingen, maar zoals mark zegt foto's :)
Ik ben wel benieuwd naar het resultaat van dat gedraai :)
 
It`s really happens :)

DSC_9862.jpg

DSC_9864.jpg

Erg in mijn nopjes met de dop voor de benzinetank (de andere onderdelen uiteraard ook), is echt een spiegel.....wel een lachspiegel :laugh:
 
Ziet er goed uit Ron.
Gaat een mooie meerwaarde zijn voor het model.

Mark
 
Lol, we zagen het gisteren al maar die tankdop glimt inderdaad als een 'aap met zeven ...........' :D
 
Wat een glans zit erop he MarkII :D tis net chrome.

Me happy.
 
Vandaag de vlag in de top, het eerste kleurtje zit erop ^^

DSC_9877.jpg

Happy met de tank.
DSC_9875.jpg

En even een Selfie om te laten zien hoe gelukkig ik was op dat moment :laugh:
foto(1).jpg
 
Tiens.... die selfie vertoont nogal wat gelijkenissen met je avatar! :laugh::laugh::laugh:
 
Nu je het zeg Walter :laugh::laugh::laugh:
 
Eerste resultaat ziet er veel beloven d uit Ron.
We kijken uit naar deel 2. Selfie is ook zeer geslaagd trouwens...:laugh::laugh::laugh::P

Mark
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan