Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Shelby GT500 door Camaro69

Camaro69

Administrator/V.I.P.
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
5.765
Ben eindelijk begonnen aan de Shelby.
Net begonnen aan de motor. (heb nog geen foto's)
Voor de rest heb ik de body al eens goed geïnspecteerd.
Wat ik gezien heb ziet er goed uit.
Enkel de motorkap vraagt wat aandacht,
als je goed kijkt en voelt merk je oneffenheden op vooraan en achteraan aan de motorkap.
Dir word dus schuren tot het goed is.
 
Succes Jelle met deze mooie wagen en groepsbouw.

Fred
 
Welkom in de groep en veel succes ermee.


Dikkie dik
 
Vandaag de kleurtjes voor de Shelby binnengekomen.
Hopelijk kan ik er nu snel eens deftig aan beginnen.

attachment.jpg
 
Komen ze van bij Lion-art die kleurtjes? Ben er ook al een paar keer geweest in zijn shop, schitterende verf dees, veel plezier.
 
Deze komen van airbrushwinkel.nl
De prijs is dezelfde als bij Lion-art.
 
Dat gaat wat geven en ik ben erg benieuwd naar de resultaten. Is dit acrylverf ?
 
Dat gaat wat geven en ik ben erg benieuwd naar de resultaten. Is dit acrylverf ?

Volgens mij is dit geen acryl, staat op dat het brandbaar is.
Deze verf word ook gebruikt voor echte wagens.
 
Even het stof van het topic blazen.:O
En zo te zien zijn het ook de eerste foto's die ik plaats.:wub:
De motor is klaar (eindelijk), onderdelen stonden hier al een hele tijd gespoten en al een goed laagje stof erop.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er prachtig uit ik zal gewoon blijven kijken want Mustang blijft ons toch altijd interesseren zoals elke Muscle-car
Marc
 
Strak motorblokje!
Ben wel eens benieuwd naar die kleuren van House of Kolor. Zijn die al verdund en klaar voor de airbrush?
 
Strak motorblokje!
Ben wel eens benieuwd naar die kleuren van House of Kolor. Zijn die al verdund en klaar voor de airbrush?

Deze zijn normaal klaar om te airbrushen.
Maar of ik daar snel aan toe zal komen is de vraag.
Momenteel zit ik binnen om te airbrushen.
En met acrylverf is dit geen probleem.
Maar deze verf ga ik niet binnen spuiten.
Denk dat de madam da niet leuk ga vinden.
 
Ik heb een zeur-reputatie om hoog te houden, dus daar gaan we weer.

Ik zie een minimaal haarlijntje boven het vliegwielhuis. Misschien is het wel helemaal niet zichtbaar, maar dan ben je er in elk geval van op de hoogte.

Verder ziet het blok er prachtig uit.

Ga je hem nog een ietsiepietsie verweren c.q. realistisch maken met textuurillusie of schaduwen / belichting?
 
Ziet er prachtig uit ik zal gewoon blijven kijken want Mustang blijft ons toch altijd interesseren zoals elke Muscle-car
Marc

Blijf maar rustig kijken.8)

Ik heb een zeur-reputatie om hoog te houden, dus daar gaan we weer.

Ik zie een minimaal haarlijntje boven het vliegwielhuis. Misschien is het wel helemaal niet zichtbaar, maar dan ben je er in elk geval van op de hoogte.

Verder ziet het blok er prachtig uit.

Ga je hem nog een ietsiepietsie verweren c.q. realistisch maken met textuurillusie of schaduwen / belichting?

Zit idd nog een lijntje. Maar hier ga je niets meer van terug zien als hij in elkaar zit.
Verweren is niet mijn ding, maar wil het in de toekomst wel eens doen.
Deze moet er lekker strak uitzien, zoals op een SEMA show in the US of A. :D
 
Mooi dat dat niet meer zichtbaar zal zijn, dat zat er al wel in.

Verweren bij perfecte staat is inderdaad dan niet aan de orde... en het realistischer maken met olieverfjes en/of drybrush / wash?
 
Mooi dat dat niet meer zichtbaar zal zijn, dat zat er al wel in.

Verweren bij perfecte staat is inderdaad dan niet aan de orde... en het realistischer maken met olieverfjes en/of drybrush / wash?

De panellines zou ik een wash kunnen geven.
Maar of je hier iets van gaat zien betwijfel ik, omdat de hoofdkleur van de wagen zwart zal zijn.
Zou zelf niet weten wat ik moet bereiken met olieverf of een drybrush.
Op deze schaal heb je het voordeel dat er zoiezo al meer reliëf inzit en zo voor natuurlijke schaduwen zorgt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan