Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Revell 1/12 Shelby GT500 door dikkie dik

Dat ziet er goed uit Dirk. Knap gedaan die vering, goede uitleg ook. Moet ik ook eens bekijken wanneer ik aan het chassis start.
Heb nog wel een vraagje over de kleur die je aan het chassis hebt gegeven. Dit lijkt me nogal transparant geel te zijn.
Moet dit eigenlijk niet donkerder zijn, of ga je er nog een kleurtje overzetten ?
Veel succes verder en hopelijk komt je stukje snel binnen...

Mark
 
Dikkie dik, hebt u er problemen mee als ik ook de portieren er uit haal en op hetzelfde manier als bij u het na doe?
 
Bart, heb daar zekers geen problemen mee iedereen bouwt toch wat en hoe hij wil.
Ik zou zeggen laat je gaan :8:8:8:8:8:8:8

Grtn

Dikkie dik
 
Dit is een hele nette build.
Mag ik je vragen welke verf je gebruikt hier om die behandelde bodem te simuleren?
 
Sterk staaltje autobuild dikkie dik, nie aan mij besteed! Benieuwd voor de vorderingen!

Grtz yves,
 
Eindelijk na een lange pauze (rug problemen) kan ik terug verder bouwen aan deze wagen.

Door een te felle reactie van de doorschijnende gele verf met de aluminium verf heb ik de bodemplaat
gestraald met bicarbonaat.
Het voordeel van stralen met bicarbonaat is dat enkel de verf eraf gaat en men geen detail verliest.
Na een goede wasbeurt en een primer heeft deze nu zijn kleurtje

attachment.jpg

Heb ondertussen ook nog een beetje verder gewerkt aan de onderdelen van de achterbrug.

attachment.jpg

attachment.jpg

Eens een dry fit gedaan van de achterbrug op de bodemplaat om te zien waar er nog mogelijks aanpassingen
moeten gebeuren.

attachment.jpg

attachment.jpg

De veren rond schokdempers moeten nog aangepast worden qua lengte.
Over de kleuren van de onderdelen ben ik nog aan het nadenken.

Bij een dry fit van de motor een kleine aanpassing moeten doen aan een kleppendeksel die niet goed
aan sluitten.
De riemen vallen best mee om te doen het reservoir van de servo moet wel herdaan worden
er zit nl. nog een naadje op . (leve de macro foto's)

attachment.jpg

attachment.jpg
 
leuke updates. En wat een felle kleuren, daar hou ik wel van ;)
 
giphy_zpsdanwyblq.gif

Dit is gewoonweg prachtig, mijn mond valt open bij het zien van die levendige kleuren.
8)
 
zet me er bij en volg stilletjes grt
 
Is eens iets anders met al die kleuren, lijkt wel recht uit de productiehal te komen.
 
Mijn zoon heeft verschillende bouwdozen gekocht met de bedoeling ze te bouwen natuurlijk.Maar door problemen met zijn pols kan hij het niet en daarmee dat ik ze voor hem ga bouwen.Ook is er een shelby1/12 bij dus voor mij echt wel interessant om dit project te volgen want hier is duidelijk wat op te steken.Ik ga dus zeker blijven volgen zeker wat betreft de opengaande deuren,koffer en tankklep.
Marc S
 
Dirk , ik vind het alvast een geslaagd kleurtje , blij je terug bezig te zien , veel plezier verder :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan