Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Revell 1/12 Shelby GT500 van Interceptor

  • Onderwerp starter Interceptor
  • Startdatum
Spijtig dat te vernemen Mark maar gezondheid gaat voor en als je zelf ondervind dat modelbouw, of een bepaalde tak ervan, momenteel geen optie is dan moet je er inderdaad maar tijdelijk met ophouden.
Ben er van overtuigd dat je niet zal stilzitten en je wel een bezigheid zal vinden. Is trouwens een goede therapie om de hersenen in gang te houden.
Veel sterkte gewenst.
Erwin
 
Mark

Heel veel sterkte in deze periode, hopelijk kan je hier toch rap aan voortwerken,
Ik hoop.alleszins mee met jou..
En als het er van komt dan zit ik op de eerste rij ;)
 
Jammer dit te horen Mark je gezondheid gaat komt op de eerste plaats.
Eerst voldoende herstellen daarna kan heb je alle tijd van de wereld om verder te bouwen.

Grtn

Dikkie dik
 
spijtig dit te horen...
scherpte en dieptezicht zijn net dingen die een modelbouwer nodig heeft.

Hopelijk is het niet blijvend en kan je toch nog wat projectjes verwezenlijken

als je wil praten, laat maar iets horen ;)
 
Beste Mark verzorg je goed en die modelbouw gaat echt niet lopen en als alles achter de rug is is het eens zo prettig om terug te beginnen , Mark ik weet ook dat het een beetje tegen de wind in is p***** maar ik wil je toch een hart onder de riem steken en wens een snel herstel toe en man doe het kalm aan
Het beste
Marc
 
Collega's bedankt voor de steun en opmonterende commentaren. Jordi bedankt voor het aanbod.
Het doet uiteindelijk wel goed, je gesteund te weten.

Mark
 
Mijn steun hebben jullie allebei,maar ik denk dat ge dat weet he broeder. Binnenkort samen eens een pintje pakken zie.
 
Eerst de gezondheid Mark dan een pintje en dan eens gaan denken als het zover is aan modelbouw.
 
Mark, gezondheid gaat voor en de modelbouw loopt niet weg, beterschap.
 
Guy en Ron, bedankt voor de steun. Bart jij ook bedankt.

Mark
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan