Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw 1/12 Revell Shelby Mustang GT500 van Bert

Even wat gedaan.


CIMG7278.jpg
De bandjes op de velgen geplaatst.
CIMG7279.jpg
En weer even verder met de bodem.
 
De bodemplaat is zeer goed gelukt Bert.
Krijgen de velgen nog een metaalkleur of blijven ze zwart ? (Kleur is niet duidelijk zichtbaar op de foto)
Mooie vorderingen weer.

Mark
 
De velgen zijn hoogglans zwart.
Ik zit er aan te denken om de buitenste randen(die erg glimen op de foto) van de velgen een metaalkleur te geven.
SD6dh1b6zIXXVO800JeSpLQ5a9UCnikHLJdNl87TpVytPwrUvN.jpgKESKINTUNING_RACING_143.jpg
Ongeveer zoiets met evt.een gele rand langs de band.
 
Zo'n zwarte velg met een gele band zal wel mooi uit komen bij de gele stripping van de wagen Bert.

Fred
 
prachtig gedaan die bodem plaat .
gr dirk d
 
Ja als je voor die rand rondom de velgen gaat, gaat dat inderdaad een spectaculair effect geven.
Ben misschien een beetje "van de oude stempel", maar vind persoonlijk de metalen randen mooier.
Veel succes ermee.

Mark
 
De bodemplaat is mooi geverfd en voor de velgen zou ik persoonlijk kiezen zonder een gekleurde rand.
Het is jouw model en ieder bouwt wat hij graag ziet.

Grtn.

Dikkie dik
 
Over de gele rand twijfel ik ook nog.Eerst maar eens kijken hoe ze er zo onder staan.
 
Niet zo veel gedaan.
Alleen 2 delen geel gemaakt.
CIMG7280.jpg
CIMG7282.jpg
 
Die zwarte rand vooraan geeft wel een "dierlijke" wilde look aan de Shelby.
Leuke gele accenten die je hebt aangebracht voor- en achteraan.

Mark
 
Bedankt mannen.
Ik wou ook proberen om de neus iets aggresiefs te geven. Dit zal als de grill en lampen erin zitten nog beter uitpakken(hoop ik).
De gele delen heb ik gedaan om het zwart een beetje te breken.
 
Ziet er heel goed uit, dat is een goed gedacht geweest om dat zwart te doorbreken.
 
Maar ik heb hem ondertussen in de blanke lak gespoten en als dit droog is word het polijsten om het mooi glimmend te krijgen..
CIMG7294.jpg
CIMG7295.jpg
CIMG7296.jpg
 
Ziet er goed uit Bert. Hij blinkt nu al, dus na het polijsten... zonnebril verplicht 8) 8) .
Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan