Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Revell 1/12 Shelby GT500 door JordiC [wip]

inderdaad, dat grasgroen zal ook de body bedekken ;)

dacht ook wel dat het mooi ging uitkomen als de letters blauw waren :)
 
Zou het dan niet mooier uitkomen om de blauwe onderdelen van de motor ook in het grasgroen te zetten?
Mooi resultaat al, propere afwerking!
Doe zo verder!! :)
 
Mooie vorderingen Jordi. Goed dat je deze ook terug ter hand hebt genomen.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
bedankt voor de reacties.
ivm de motor: blijkbaar zijn deze types van motoren altijd blauw of zwart, ondanks dat het een rode (of andere kleur) van carosserie kan zijn :)

Ik heb voormiddag nog het 4e wiel geplaatst, net voor ik naar de hondenschool ging.
 
Hoi Jordic,ik heb deze kit ook.
Als ik zo eens kijk welke veranderingen je aan brengt moet ik zeggen hoedje af man.Mooie vordering hier al,dit gaat goed en mooi zijn eenmaal afgewerkt.
 
bedankt :)
zou graag wat extremer willen gaan, zoals met je Death Race Mustang. Maar ik ga deze eerst wat 'standaard' bouwen en mss later eens de doos opnieuw kopen ;)
 
Zeer mooi gedaan Jordic...!Je moet hier over de nodige kennis beschikken om dit zo te kunnen brengen!(dat is iets wat me steeds bezig houdt,van waar blijven ze het halen....).

grtz yves,
 
Zo te zien gaat dit een ferm machien worden.

Grtn.
 
Hey Jordi

Ja, ik was ook op de hoogte dat het meestal zwart of blauw is, maar dit was als tip bedoelt voor uw eigen touch eraan te geven! ;)
Nog veel bouwplezier!
 
beetje verder gedaan.
de batterij (moet op enkele plaatsen nog wat bijgewerkt worden)
15ebj2s.jpg


wat stukken bij elkaar gestoken om een overzichtje te hebben...
16lxzsh.jpg
mc9f0w.jpg


Grtz 8)
 
Het stof is er ondertussen wel al afgevlogen.
Je hebt er weer het tempo inzitten.
 
inderdaad, heb er terug zin in ;)
ben te lang bezig geweest aan de HumVee en die begon mij tegen te steken. dus deze Giant nog eens op tafel gelegd. Nog een paar keren verder doen en dan weer eventjes weg leggen
 
voormiddag nog een uurtje verder gedaan.
Het gaat traag vooruit :)

het groen is ook al afgekeurd :) er komt een ander kleurtje in de plaats, maar eerst moet ik nieuwe verf hebben voor ik de motorruimte en de body in de juiste kleur kan zetten....
met wat ben ik dan wel bezig? interieur, interieur en nog eens interieur... zetels, deurpanelen, bodem...
 
-foto--foto--foto--foto--foto-
we zijn benieuwd.
 
Ook hier dan nog maar even, want beter een keer te vaak gelinkt dan te weinig: zie hier voor een Photoshop-cursusje over hoe verschillende kleuren te krijgen, toegepast op de GT500. Op verzoek gemaakt door mijn vriendin.

Als je geïnteresseerd bent in het uiteindelijke bestand, gelieve een PM te sturen met je e-mailadres. Het is een bestand van 4.5 megabyte ongeveer en kan in Photoshop worden geopend, je kunt dan zelf door de kleuren heen scrollen zoals je aan het einde van het filmpje ziet.
 
bedankt Roy, ik ga je straks een pm'ke sturen ;)

foto's
bednd.jpg
x2oxdz.jpg
2jfkl94.jpg
14o8xl0.jpg

ik twijfel nog over het beige in de zetels :( zou het niet beter volledig lederbruin zijn? Die 2 kleuren is mss wat ouderwets voor een moderne muscle-car...
Deurpanelen zijn nog niet klaar...

grtz ;)
 
Jordic.

In de eerste plaats een heel mooi gebeuren hier al weer en wat de kleur betreft dat beide vind ik dan persoonlijk wet licht.Maar goed ja weet je het is uw bouw en we kunnen enkel voorstelletjes doen ;). Ik zelf ben niet zo een goede bouwer en tracht wel naar goede resultaten te werken.De kleur van je zitjes hier zijn goed ,enkel de lichte kleur beige....Ja het is zeker niet slecht en hopelijk begrijp je me niet verkeerd wanneer ik zeg dat ik dat nooit zou doen.Maar nogmaals jij bent de bouwer en jij voelt je goed bij de keuzes die je hierin maakt.Laat me het simpel zeggen,als jij tevreden bent met dit kleur wie zijn wij dan om dat tegen te spreken.
Daarom denk ik zo,tracht je het eens voor de ogen te nemen en te veranderen in je gedachten,je zal zien dat de kleuren je zullen verassen.
Of je kan dergelijks aanpakken met wat Roy heeft gedaan met de kleur van de wagen,denk dat dat zelfs beter zal lukken.
Om af te sluiten:) Je bouwt erg mooi en het ziet er allemaal zeer verzorgt uit man.Daarom ga zo door dit word een machtig mooi voertuig.
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan