Hoofdsponsor

1/6 Honda Monkey [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx mannen.

Dikkie Dik moet je wel uitkijken dat hij niet weg waait :)
 
Zo'n schoon machien!!
En dan zwijg ik nog over de brommer :D.

Grtz,
Joost
 
Bah vieze mannetjes hier :laugh::laugh::laugh:

Vandaag even een van de muren voor het dio/vignette afgemaakt.

De zijde die in zicht komt,
DSC_9450.jpg

En de achterkant van muurtje wat je eigenlijk niet direct ziet.
DSC_9449.jpg

Nu nog wat verzinnen voor de grootste muur, zit te denken aan die hond van Charley Brown op zijn hondenhok :8
 
Geweldig concept ! Ik ben heel benieuwd naar het eindplaatje.
 
Lijkt me inderdaad gepast om Snoopy naast Charly Brown te zetten...
Of om in het stripthema te blijven, Garfield ?
Ben benieuwd wat het wordt Ron, maar dat het goed gaat zijn, staat buiten kijf...

Mark
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ondertussen is ook de ondergrond bijna klaar op een paar kleine dingetjes na dus hoop ik hem deze week nog gereed te hebben.

DSC_9454.jpg
 
Die Garfield is schitterend gedaan Ron. Je zit helemaal in het thema.
Gaat een tof dio'tje zijn. Die verdient een ereplaatsje in de vitrinekast.

Mark
 
Mooi gedaan. Hoe heb je dat gemaakt die graffiti?
 
Mooi werk Ron.
De muurschilderingen zijn mooi gedaan.
 
Die graffiti doe ik je zeker niet na (gewoon prachtig) maar die droge grassen onderaan, vind je die niet een beetje té symmetrisch?????
Gaat hier om de onderlinge afstand, niet de dikte.
 
Mannen bedankt en leuk om te horen dat jullie het wel geslaagd vinden :)

Mark Garfield ziet er inderdaad goed uit dat zal wel mede door de kleur komen en het onderwerp van deze kater en ik heb er zeker plezier aan beleeft om hem erop te schilderen ook al is hij een beetje te groot uitgevallen maar ach moet ook eens kunnen.

Erwin symmetrisch inderdaad je heb groot gelijk en dat terwijl ik dacht..... Ron let op de afstanden dat het niet symmetrisch is en ja hoor ik heb het weer voor mekaar :angry: , zal nog wel afwijking van mij zijn uit mijn werk verleden dat alle afstanden gelijk moesten zijn.

MrArtex, Simpel een voorbeeld opzoeken, dan met potlood de grove lijnen neer zetten en dan de hoofdkleuren invullen.
In dit geval dus eerst de bruinige kleur dan de ogen (wit), lippen of hoe je dat ook wil noemen en als laatste de zwarte lijnen en uiteraard de gedeeltes die zwart moeten worden.
Deze keer alles met het de borstel/kwast gedaan.

Je kan het ook spuiten maar dan moet je met maskeer film gaan werken, dus je maak een mal van je onderwerp of beter gezegd meerdere mallen, voor elke kleur een.
Dit is best een tijd rovend werkje en als je echt interesse heeft in deze techniek dan wil ik dit wel verder uitleggen.
 
Bedankt voor de uitleg.
Ik denk dat het beter zal zijn om het met de hand te doen want met de AB kan ik niet fijn genoeg werken.
 
Ron, als je de grassen veranderd, zorg dan ook eens voor een verschil in hoogte van het gras. Een paar uitschietende sprieten breken eveneens het egale uitzicht.
 
Thnx mannen.

Hierbij de eindfoto`s van dit fun project en de volgende gaan we weer serieus aanpakken.
Ik merkte op dat ik de spuitbus die in haar hand zal komen ben vergeten aan te brengen :wacko::angry:

DSC_9457.jpg

DSC_9458.jpg

DSC_9459.jpg

DSC_9460.jpg

DSC_9461.jpg

DSC_9462.jpg
 
Schitterend werkje Ron en de spuitbus in haar hand zal het alleen maar helemaal samenbrengen.
Goed idee trouwens om het zo uit te voeren.
Het verdient een ere-plaatsje in je vitrine, zeer geslaagd zou ik zeggen.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan