Hoofdsponsor

1/24 leonardi da vinci panserwagen (Revell)

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
er zit ook niet echt binnen werk in de kid want heb al modellen gezien met een torentje in het midden.

morgen nog wat schilderen en de onder grond klaar maken.

geef mij tog maar een schip daar is iets meer werk aan ;) maar voor een tussen doortje is dit best wel leuk
 
Heb even de kat uit de boom gekeken bij dit projectje.
Had vorig jaar ook de docu gezien waar hij toen op 1:1 is gebouwd. Hij ziet er wel heel leuk en goed gemaakt uit, Dirk.
Het is een speciaal kitje, maar je geeft het zelf ook al aan Dirk, er is niet veel werk aan...
Kan ik deze van mijn wish-list afhalen... Heb trouwens nog genoeg op mijn to do list staan :D

Mark
 
ik heb het vorig jaar gekregen en het lag al onder 1 cm dikke stof laag en ik kan ff niet voort dus heb ik hem onder het stof vandaan gehaalt.
het is een leuk kidje maar er zit gewoon geen ditaai werk aan wat op de doos staat krijg je niet meer of niet minder.
voor een beginnende modelbouwer die iets in hout wil maken is het zeker wel een aanrader voor de meer gevorderde is het iets te simpel.
 
Zoals Mark ook al aangeeft kan deze dan van mijn wenslijst, ziet er inderdaad erg simpel uit.
Denk dat een verwering erg wel mooi op zal zijn Dirk.

Fred
 
Prachtig dirk, ben benieuwd als het geschilderd is.
 
Met wat Amazone verfbehandelingen wordt dit een blikvangertje !
 
Ik had eigenlijk wel verwacht dat het vanbinnen meer gedetailleerd zou zijn, het aandrijfmechanisme zit er dus niet in? :(
Eender hoe, toch een apart modelletje.
 
zo heb er een kleine verwering op aangebracht en er een grasmatje onder gelegt.

002_zps6f06b554.jpg

en het model dat het model gemaakt heeft :laugh:

003_zpsa0bda86c.jpg

en dat was het dan hebben jullie ook gezien wat je van de kid kan verwachten. :)
 
prachtig model!
allé ik wil zeggen dat gene dat ge in uw handen hebt!:laugh::laugh:

grt Nicolas
 
Zo verweerd ziet het er erg netjes uit Dirk.
Ook wel eens leuk, een simpel snel model.

Fred
 
Wat een model dat model. :)
Knap gemaakt man en mooi verweerd.
 
Met de verwering er op ziet het er veel aantrekkelijker uit Dirk.
Leuk modelletje voor een vlug tussendoortje...

Mark
 
heb je mooi gedaan Dirk.
Lijkt me toch een leuk modelletje voor de kids om op enkele gure winter vakantie dagen in elkaar te knutselen.
vgr
Marc
 
toch een mooi eind resultaat dirk .
gr dirk d
 
Ziet er mooi uit. Leuk voor een tussendoorprojectje met een goed resultaat.
 
Mooi gemaakt Dirk, ziet er een heel leuk ding uit.

EN het is functioneel. Als ge de bovenkant eraf neemt hebt ge ne schone houten hoed :D

003_zpsa0bda86c.jpg
 
Dirk,al is het volgens jou een simpel werkje ,je hebt het prachtig afgewerkt ,zeker meebrengen hé de volgende ledendag ,wil ik wel eens live zien makker ;)
 
Flitsend bouwverslag en een geslaagd model neergezet.
 
Mooi model geworden , daar is toch ook een hele serie van ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan