Hoofdsponsor

1/16 Renault ft (statisch 1/16) [wip]

Gisteren avond (nacht) nog een klein beetje kunnen verder doen aan het motorblok van de FT.
Hier is het resultaat.

RENAULTFT12_zps6de0f784.jpg

Straks nog een beetje. Vermoedelijk de bougiekabels aanbrengen.
 
Die bronskleur maakt het echt af.
 
Buzzy, een knappe kit deze. Een om te volgen en het motorblok belooft het nodige. Veel suc6 met de build.
 
Ik sluit me aan bij GUnit. Die bronskleur doet het 'm.
Goed bezig Buzzy.

Mark
 
Bedankt voor jullie reactie's mannen.
Dit stimuleert echt om verder te doen.
Ik heb dat Bronskleurtje genomen om de eentonigheid te breken en ben er zelf ook best tevreden over.
Veel is nog "met de natte vinger" aftasten wat dit betreft hoor, heb nog niet zo echt veel ervaring wat dit betreft.
Ik heb zoals daarjuist vernoemd de bougiekabels aangesloten. Het resultaat is niet echt 100% mijn gedacht maar ben wel best tevreden.
Hier het resultaat.

RENAULTFT13_zps2c9e311f.jpg

RENAULTFT14_zps90aa1306.jpg

Voor mij is nu de motor klaar (denk ik toch).
Enkel in een later stadion volgt de weathering nog.
Wel jammer dat je uiteindelijk van het totale blok niet echt veel meer gaat zien denk ik als hij ingebouwd zit maar heb er wel het plezier van gehad om hem te bouwen en te schilderen.
 
Vanavond misschien terug een update maar dan van de radiator en transmissie.
 
Heb net een klein beetje verder gedaan.
Hier zijn de resultaten.

RENAULTFT15_zps990929e5.jpg

RENAULTFT16_zps87a1254e.jpg

RENAULTFT17_zps52212fe3.jpg

RENAULTFT18_zps6ce473c4.jpg

Ik heb wel vast gesteld dat alles wat achter de radiator zit onder de motorkap niet meer te zien is eens het model in elkaar zit.
Dit is het gedeelte van de transmissie enzo (het zilver/alu-kleurig gedeelte).
Buiten een beetje verweren met pigment en washes gaat er aan dit gedeelte dus niet veel meer gebeuren.
 
jammer dat je er niets van gaat ziet, nog tans ziet het er goed uit.
 
Hola , ik had deze topic gemist. Eens doorgenomen en vind het de moeite waard man !
knap werk !!
 
Bedankt mannen.
Het project zat even in de koelkast maar ga er nu toch wat aan verder doen.
Heb juist nog wat verder gedaan aan het interieur.
Morgen hopelijk de foto's.
Het is het eerste project waar ik aan werk in mijn voorlopig half afgewerkte hobbyruimte.
 
Wat een prachtige motor, bijna te mooi om in te bouwen ! Kan je 'm niet presenteren bij je tank op display ? Op een stalen constructie bijvoorbeeld ?

Goed bezig Buzz !
 
Hey G. bedankt voor het compliment man. Ben ook blij je terug te horen.
Ik heb er ook al zitten aan denken en ben tot volgend besluit gekomen.
Ik was toch al van plan om de kit nog eens te maken maar dan als beutepanzer en RC.
Dan kan ik er de motor niet in stoppen en ik zal deze dan maken en zoals je zegt hem op een metalen (uit kunststof :) ) rek plaatsen bij dit statische model.
 
He werner mooi projectje
Van mn rag vrienden dit filmpje al gezien driverscomparment en motor erin scale en rc bestuurd


kijk hier is naar werner driver compartmen plus scalemotor zitten erin , in de rest van de body zit de rc en motor
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan