Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Seaking BAF van Heller [!]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Seaking BAF van Heller [!]

Standaard Seaking BAF van Heller [!]

Lang geleden dat ik nog een helicopter gebouwd heb.
    Had dit doosje nog op zolder liggen ooit eens gekocht voor 1€
    Grtz

Standaard

Succes met de bouw, mijn ervaring met de Heller kitjes wat ik reeds heb gebouwd krijg je in elk geval veeeeeel plastic voor je centen

Benieuwd wat je hiervan zult maken.

Standaard

Veel succes met deze. Heb deze ooit gebouwd, en goed opletten bij de canopy, deze is of veel te smal of veel te breed volgens de romp (weet ik niet juist meer)

Standaard

succes,ik ben al benieuwd voor het eindresultaat.

Standaard

succes, heb deze al eens gebouwd en heb deze nog liggen voor de decals , zelf ben ik niet al tevreden van heller het past niet allemaal en de details alsook het interieur zijn ondermaats , het is interessanter om bv een sea-king van revell te kopen en hierop de decals te plaatsen. In de sea-king set van revell kan je de mk-41 ombouwen nar een mk_48 , toch veel succes gewenst

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Voor €1,- mag je ook niet al te veel klagen over passing toch
    Veel plezier met de bouw Marc.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Eigenlijk is dit de Airfix Seaking die in de Heller doos zit. Heller en Airfix hebben een tijdje hun mallen aan mekaar uitgeleend.
    Voor de rest valt deze Seaking wel mee hoor, ik heb'm een tijd geleden ook gemaakt, maar dan in een amerikaanse Apollo versie. Voor de Belgische uitvoering heb ik een Fujimi liggen.

Veel succes met deze!

Standaard

Als ik mij niet vergis, probeert Heller je wijs te maken dat de winch helemaal binnenin zit, met de kabel door de vloer van de cabine heen gaat, en nog eens up and down gaat door de draairichting van de rotor
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

Ok mannen ik ga het eens bekijken, misschien met scratch en andere bouwdoos overschotten lukt het wel.
    Ik heb de Seaking van binnen en van buiten al eens bekeken ( 38j Luchtmachtdienst).
    Ja de winch in de Heller versie is voor de RAF versie om probes naar beneden te laten, maar lijkt me een beetje rudimentair.

Grtz

Standaard

ikzelf heb ook al tal van Seakings gebouwd.
    de Fujimi is redelijk goed, de heller/Airfix vind ik niet zo goed, vooral de vorkant is niet zo mooi.
    ik zou aanraden de Revell kit te gebruiken (Mk.41, et Skua of the nieuwe "45 years" uitvoering), deze heeft weinig aanpassing nodig en de onderdelen voor de Belgische Mk.48 zitter er al in.

Standaard

Ik krijg hier interessante tips waarvoor dank
    Ik probeer een revell kitje aan te schaffen maar deze kit ga ik toch bouwen zoals ze is, doet me een beetje denken aan men jeugdjaren toen zo een airfix doosje van 1/72 48frank kostte.
    Ik heb wat grondverf aangebracht, want ik vind die witte plastiek afschuwelijk om mee te werken. Ook de fameuze gaten in de romp al dichtgemaakt met abs card.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten