Hoofdsponsor

1/30 Santa Lucia (Voorheen " Nog wat werk..."

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, ik heb nog wat geschuurd en gevijld, en nu zie ik het toch alweer wat beter zitten dan gisteren.
Echter zal ik nu voorlopig toch de werkzaamheden moet stil leggen, wat voor de volgende stap moet ik wachten tot de latjes binnen zijn. (Hmm, bij nader inzicht had ik eigenlijk beter gewacht tot ik alles had, nu moet ik alweer zitten kwijlen op een model waar ik niets kan aan verrichten).
 
ik zou zeker niets gaan afbreken, gewoon zoeken naar een andere oplossing. als je een foto plaatst, zullen er vast tonnen tips komen, en misschien als ik iets weet een van mij :D

maar dat kwijlen zorgt ervoor dat je later met meer goesting verder kunt gaan :D
 
Ah, maar afbreken ben ik helemaal niet meer van plan hoor. Alles komt wel goed, alleen... nu maar geduld oefenen tot de latjes arriveren.
Tjah, de latjes van mijn vrouw haar Jamaica zijn dezelfde afmetingen.... maaaaar, we hebben een deegroller in huis :|
 
gebruik een paar zonder dat ze het weet :D dat verschil gaat ze niet merken hoor :D

ofwel eens iets anders proberen qua voorbereiding? dan gaat het later ook in een keer sneller
 
hhmmm, ja...dat gaat ze zeker en vast merken :D

dan maar voorbereiding of de Jamaica :D
 
Ramp oh ramp, terwijl ik zit te wachten op materiaal om verder te doen aan Santa Leocadia en Jamaica, bedacht ik plots dat ik een tijdje geleden de plankjes voor Lucie in huis heb gehaald.

Wat is dan de ramp ???

De ramp is dat ik verdorie mijn bouwplannen niet meer kan terug vinden :angry::tongue::angry::tongue:
 
dat is inderdaad een ramp
verder leuk projectje zelf wil ik ook wel eens gaan scratchen aan een schip maar zal voor later zijn als ik iets meer tijd heb
 
Ramp oh ramp, terwijl ik zit te wachten op materiaal om verder te doen aan Santa Leocadia en Jamaica, bedacht ik plots dat ik een tijdje geleden de plankjes voor Lucie in huis heb gehaald.

Wat is dan de ramp ???

De ramp is dat ik verdorie mijn bouwplannen niet meer kan terug vinden :angry::tongue::angry::tongue:

Echt waar?? Dat kan toch niet zomaar verdwijnen, effe goed door zoeken en je zal ze wel terug vinden hoor, dat loopt niet weg he dancooper, laat ons hopen dat het niet weg is. :wacko:
 
Ok, probleem opgelost.

Het plan heb ik nog steeds niet gevonden, maar ik heb wel een nieuw plan. Oh ja, het plan zat enigszins ander verpakt dan m'n vorige versie, dit plan zit namelijk in een doos met een heleboel hout, stukjes en zeildoek :D
 
Ok, probleem opgelost.

Het plan heb ik nog steeds niet gevonden, maar ik heb wel een nieuw plan. Oh ja, het plan zat enigszins ander verpakt dan m'n vorige versie, dit plan zit namelijk in een doos met een heleboel hout, stukjes en zeildoek :D

Dat is goed nieuws Danny
Laat de update's maar komen nu van de vorderingen :D
 
si gasten, ge gaat het nooit geloven, maar "vind" ik daarnet toch wel een kit van dit scheepje op de zolder zekers :P En wonder boven wonder, d'er ligt zelfs geen stof op de doos :dry:
Dus updates zullen nu niet lang meer uit blijven 8)
 
Hier kan ik ook alleen maar heel blij mee zijn. En natuurlijk ben ik ook zeer benieuwd naar de updates die gaan komen. Ben er echt al helemal klaar voor.
 
Rustig jongens, voor het ogenblik heb ik in weken nog geen modelbouwtoestanden kunnen aanraken wegens een combinatie van factoren.
Maar, uitstel is uiteraard geen afstel.
 
Ik ken dat gevoel, Dany.
Daarbij is het dan beter om niks te doen, i.p.v. overhaast tewerk te gaan en de boel te verprutsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan