Hoofdsponsor

1/32 Douglas 1914 Motorcycle van Tommy's War 54mm [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier kan ik jullie ook geen ongelijk in geven.......dat wordt toch nog eens even nadenken.
Misschien inderdaad wat pollen gras en een klein hekje of zo, ga eens wat uitproberen.
 
Gewoon een landweggetje met een oude mijlpaal, je weet wel, zo'n witte steen met een getal er op...
Hoe minder je het weggetje zal aankleden, hoe meer de focus op je model zal gericht worden... ;)
 
Beyond, in die richting ga ik het ook wel zoeken.
Ben nog een beetje zoekende of het een mijlpaal, wegaanwijzer of wat dan gaat worden.
In ieder geval de bedekking van het ondergrondje al gedaan. Tevens het zadel er af gebroken (zat scheef) en er opnieuw op gedaan.

Douglas044.png

Douglas045.png

Alleen dus nog een paal of zoiets, beetje ondergrond aanpassen, hier en daar nog wat beviezerikken en dan is dit project binnenkort klaar :)
 
Prima gedaan Wim. Motor komt helemaal tot zijn recht in deze setting.
Nog een mijlpaal of wegwijzer zouden inderdaad niet misstaan, maar zijn geen must, vind ik...
Benieuwd naar het eindresultaat.

Mark
 
Ik had jou toch kleine steentjes gegeven......:O
Mooi resultaat tot zo ver Wim.

Fred
 
Wim, prachtige bike man ! Ik zou enkel het groen nog even bijkeuren met de airbrush, de rode vezels vind ik zelf tamelijk storend als ik dit soort mengsels gebruik.
 
@Interceptor
Mark, dank je, een paaltje komt er wel. Al was het maar dat de motor ergens tegen aan moet staan.

@JordiC
Nog even geduld voor het eindresultaat :)

@The--Mouse
Dank je. Steentjes waren ook klein, maar zullen voor een ander project gebruikt moeten worden.

@Gunit
Guy, dank je, het is inderdaad nogal clean nu. Er gaat zeker nog iets aan gebeuren.
 
Splendid job dear boy bravo_zpse8aefded.gif

Voor het ondergrondje lijkt me een heel smal zandpaadje wel toepasselijk, al vond ik 't natuursteen muurdeel ook een tof achtergrondje.
Met wat onkruid heb je die grote stenen zo weer in de juiste verhouding tot de bike.
Stukje straat met een britse hond erbij? ouwe krant in de goot...

Kun je tijdens fotograferen iets meer licht aan de kijk-kant laten schijnen ? plaatjes komen wat donker over ?

carry on :D
 
Bedankt voor de comments Peter, maar ik ben vanavond op het concept doorgegaan en het ziet er zo uit nu.
Hoop dat de lichtval zo goed genoeg is.

Douglas046.png

Douglas047.png

Douglas048.png

Douglas049.png

Douglas050.png

Douglas051.png

Voor mij is het project eigenlijk een beetje op zijn einde en zijn dit wel de eindfoto's.
Het was een leuk mini-kitje, dat zich toch nog best lastig liet behandelen. Wellicht kwam dat omdat dit de eerste resin-kit was.
Een volgend nieuw project wordt toch iets groters, maar eerst maar eens wat andere projecten uit de koelkast halen en eens afwerken.
 
Mooie motor geworden Wim, ondanks het kleine formaat een grote pluim!

Fred
 
Ik vind het een pracht van een bike geworden Wim.
Toevoeging van het paaltje is absoluut geslaagd. Precies zoals het hoort.
Voor een eerste resin kitje, heb je toch maar mooi werk afgeleverd.
Op naar de volgende...

Mark
 
Schitterend Wim,je hebt er iets mooi's van gemaakt ,en zeker op deze schaal !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan