Hoofdsponsor

Anders / onbekend "Vliegend Eiland" van Panamarenko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey E,

Awel, dat ziet er toch niet zo slecht uit man.
Ja, ik weet het, die plakkers bezorgen je hoofdpijn, en je hebt gelijk daarover, ik heb het ook gezien :)
Maar je hebt alles gebruikt wat in die doos zat en ik vermoed dat dit de bedoeling was van de aanvrager....
Het is allesinds een uniek stuk dat je gemaakt hebt, eentje die mooier is dan de echte, Panamarenko kennende..... ;)
Schrijf dat ding maar in volgende zaterdag.... :)
 
Wie gisteren naar de Artevelde Challenge 2013 geweest is heeft dit gedrocht live kunnen aanschouwen in de wedstrijdzaal.

attachment.jpg

Waarschijnlijk mede door gebrek aan concurrentie heeft dit ding toch nog zilver behaald.
Door die verschrikkelijke plakkers is en blijft het een bouw waar ik niet tevreden over ben maar het is wel altijd leuk als je er ergens een plak kan bijzetten.
Komt goed over.

attachment.jpg

Vandaag is ie het huis uit. Nu maar hopen dat de eigenaar er tevreden met is.

The End.
 
Erwin, wat die "plakkers" betreft, daar heb je volledig gelijk mee.
Jammer dat de fabrikant daar zo'n "draken" voor heeft gebruikt.
Ik heb hem ter plaatse staan bewonderen, en ook nog een aantal lovende commentaren van toeschouwers opgevangen.
Dus slecht zal ie zeker niet zijn geweest. Het blijft nu eenmaal een speciaal project, zoals zijn groot voorbeeld.
Toch gefeliciteerd met de medaille, die is meer dan terecht.

Mark
 
Proficiat Erwin :)
Ik heb deze ook zien staan, en was verwonderd hoe groot dit was uitgevallen, ik had maar de helft van de grootte verwacht...
Die plakkers zijn inderdaad eerder een afbreuk dan een toegevoegde waarde aan het model, maar voor de rest was hij wel mooi afgewerkt.
Op naar de volgende, met de kennis en de wetenschap dat je een uniek model hebt gemaakt en er zilver mee hebt behaald ;)
 
Hey,

Indd Erwin, misschien zijn de plakkers een monster om op te vloeken, maar je hebt het model toch mooi onder handen genomen en zeker een 'raar' model op de tafels gezet. Meer of verdiend, die zilveren plakke :)
Dikke proficiat man. ;)
 
Ik heb hem ook staan bewonderen, het is in elk geval een rariteit maar wat had men dan ook anders verwacht van een model van Panamarenko.
 
Heb deze ook nog zien staan, raar apparaat maar een verdiende medaille. Gefeliciteerd daarmee Erwin.

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan