Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Grendel doet een kindermaatje! (1/72 Dora knalpiepe!) [DONE] - Pagina 2
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 33

Discussie: Grendel doet een kindermaatje! (1/72 Dora knalpiepe!) [DONE]

Standaard

Gaaaaaaaaaaaap...

't blijft toch bizar; zo'n groot apparaat met zoveel pieletjes en palletjes en in 3 avonden bouwen maak je niet meer dan een foto of 5 die dan vervolgens eigenlijk nul meerwaarde hebben...

...maar toch jullie d'r maar efkes mee lastigvallen :cheesygrin:

Nou kan ik natuurlijk wel reuze interessant gaan lopen doen over wat ik afgelopen week allemaal aan reusachtige werkzaamheden heb uitgevoerd en welke superingewikkelde verherverbouwingswerkzaamheden ik heb uitgevoerd, maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik nog steeds voornamelijk sociale werkplaatsklussen sta te doen en d'r dus bijster weinig boeiends te vertellen valt. op wat kieren die weggewerkt moeten worden op de grote stukken na blijft het allemaal voornamelijk een werkje van onderdeeltjes loshakken en opschonen en als je eenmaal alle onderdeeltjes klaar hebt voor gebruik en netjes soort bij soort in een bakje hebt zitten is het haast alsof je met een legodoos bezig bent.

de enige uitdaging blijft uiteindelijk te lijken zitten in je uithoudingsvermogen en het later vinden van een geschikte plek voor het ding; qua bouwen is het een klus die zelfs een beginner aan zou moeten kunnen.

goei, plakkerijvreugd met Dora dus en zo eindigde ik zo'n beetje de vorige update:

de kieren van de grote middendelen opgevuld met styreen en daarnaast alvast een beginnetje gemaakt met het opschonen van de kleine zut die op die grote lappen moet gaan komen. ik heb zelfs nog even overwogen om alle leidingen die je ziet lopen te vervangen door ijzertouw, maar aangezien ik toch ook dit jaar nog een paar andere kits wil bouwen heb ik daar toch maar van afgezien.

misschine doe ik dat wel als ik de gustav ga bouwen voor d'r bij.

uhhuh.

enniehoe, ik had dus die geulen dichtgekliederd en met wat snij en schuurwerk werd dat dus uiteindelijk zo:

zoals je ziet heb ik de onderkanten niet dichtgemaakt en dat was puur vanuit luiheidsoverwegingen; er komt en een walkway boven te hangen en daarboven die megaknalpijp plus nog een heel platform waaronder een kantoorbak komt te hangen dus je gaat de onderkant nevernooitniemeer kunnen zien als eenmaal de boel in mekander gevrot is en gezien hoeveel werk ik nog voor de boeg had zat ik dus niet zo erg op nutteloze en tijdrovende klusjes te wachten.

dus.

zoals ik al schreef zit het voornaamste werk in het lossnijden en opschonen van onderdeeltjes en nadat ik dus pak m beet een avond of 2 bezig was geweest met 240 wieltjes, 48 doosjes, 14 kistjes, 8 staven, 4 driepootdingessen, 8 handgreepachtige gevallen en nog zo wat van dat kleine grut, was het plakken van al die rommel uiteindelijk niet veel meer dan een uurtje of 4 werk:

en tering, wat een tyfusklus..

...sprak hij met enig gevoel voor understatement :roll:

die fijne wieltjes hebben aan de achterkant dus niet een "staafje" dat in een gaatje valt, nee, ze hebben een half bolletje wat op het grote stuk in een holletje past. dat hield dus in dat als je een drupje lijm in in zo'n holletje neerlegde, de boel heel iets wijder smolt met als gevolg dat die kleine wieltjes dus niet automagisch netjes recht uitgelijnd werden maar allemaal, 1 VOOR F*CKING 1, uitgelijnd moesten worden wegens bolletje+ wijd holletje=kan mooi kantelen.

het plaatsen daarbij was dan ook nog eens een kwestie van allemaal met pincet en geloof het of niet, maar ik ben dus geen enkel wieleke kwijtgeraakt en de 10 or so reservewieltjes liggen nog lekker in het restantenbakje. ik zou d''r van schrik nog handig in worden ook :cheesygrin:

tja, en dat was het eigenlijk dan wel weer zo'n beetje voor deze update want verder kan ik dus niets, maar dan ook echt niets interessants melden over het bouwgebeuren; na het afronden van de grote middendelen was het gewoon weer net zo hard onderdeeltjes verzamelen:

gevolgd door de boel opschonen en sorteren:

en al met al kan ik dus eigenlijk verder alleen nog maar een tussenstandsoverzichtelijkheidsplaatje laten zien...

en toen was het verhaaltje al weer uit!

"en de boer, hij ploegde voort..."

__________________________________________________ ____________________

g. out
    Nu Ook Op Feestboek!

Standaard

En toen waren we alweer bijna twee weken verder...

ik moet zeggen dat het op privevlak momenteel vrij hectisch is in huize grendel, dus de prioriteiten liggen nou niet echt heel erg bij plasticverwerking en dus het vordert allemaal wat minder snel dan normaal gesproken.Ik had eigenlijk qua schema zo onderhand aardig richting verfspuit willen zitten, maar helaas peanutbutter, ik heb de rekkies nog niet allemaal leeg...

aangezien ik ook deze week weer takkedruk ga zijn wegens werkperikelen, verjaardag van de dochtert en volgende week ook nog even een weekje ofzo weg willen en doen alsof ik vakantie heb ga ik er dus maar niet al te hard van uit dat ik 1 augustus klaar ga zijn

ah well, gelukkig is er nog de optie tot een maandje verlenging dus wie weet haal ik het toch nog binnen de gestelde periode... :cheesygrin:

In de laatste update heb ik laten zien dat de bouw van de twee grote dragers afgerond was en ik begonnen was met het voorbereiden van de onderdelen voor de verbinding van de twee dragers en aangezien onderhand toch wel duidelijk zou moeten zijn dat er erg veel onderdeeltjes per keer moeten worden verwerkt ga ik voor nu gewoon even in wat grotere stappen overal doorheen.

al die stukkies en brokkies zijn dus verwerkt tot sub-assemblies en die heb ik dan vervolgens weer verwerkt tot dit:

een dragend geheel dat mooi in mekander hangt met prittprut en zo heel langzaam aan....

...wordt de stapel plastic al aanzienlijk minderder. well, en dan is dat treinstel natuurlijk al een vrij massief blok plastic en behoorlijk impressive, maar wait till you get a load of this!:

wat nou freudiaanse compensatiedrang?

...en dan te bedenken dat Hitler schijnbaar behoorlijk last van smetvrees had en seks maar viesbah vond...

ennieweg, een beste knalpiepe dus!

het voordeel was dan gelukkig wel weer dat zo'n grote pijp gelukkig wel uit lekker grote stukken plastic bestaat dus qua verwerking was het gewoon lekker aan de slag met p240 om de boel mooi gelijk te krijgen waarna d'r niet veel meer dan een paar rondjes waterpapier nodig was om de boel vrij netjes te maken:

en oh ja, ik had laatst een oproep gedaan voor wat 1/72 mennekes ter verduidelijking van de schaal van het geheel en met dank aan MarChant...:

dat is dus gewoon zo'n beetje het formaat een fabrieksschoorsteen!

en wegens da's een beste bats aan gewicht uiteindelijk heeft hobbybaas bedacht dat wat pe ( :cheesygrin toch wel handig ging zijn om de boel wat in balans te houden:

ende verreck:

't werkt nog ook

vraag niet hoe het kan, maar profiteer d'r van!

volgende stap het aankleden van de knalpijpdragers met diverse leidingen, pieletjes en palletjes:

...en om het idee te houden dat er een beetje schot in de zaak blijft zitten ook alvast het hoofdlaadplatform in elkaar gekliederd voor wat betreft de grote stukken:

nou, en uiteindelijk was afgelopen donderdag de tussenstand dit:

de onderdeeltjes voor het kantoortje dat onder het platform hangt liggen al klaar, en truth be told liggen die nog steeds op exact dezelfde plek wegens sindsdien ben ik niet meer aan knutselwerkzaamheden toegekomen...

tot geen idee!

g. out
    Nu Ook Op Feestboek!

Standaard

Zo dan. terug van vakantie, nog net even een half weekje voor ik weer aan de arbeit moest dus nog mooi efkes wat dagen om wat plakwerk te verrichten. Nou moet ik zeggen dat ik vlak voor ik op verkansie ging eigenlijk al een flink eind op weg was richting afronding en ik na terugkomst eigenlijk voldoende had aan een avondje of 3 om de laatste spijltjes, trappetjes en hekwerkjes te bouwen en het plasticplakwerk af te ronden!

Inmiddels is om heel eerlijk te zijn dora dus al een weekje klara voor wat het plakgebeuren betroffeld, maar ik heb een goed excuus waarom ik niet al een poosje terug een verslag heb geschreven; hij's een beetje boel veel druk geweest met andere zaken!

in de loop der jaren is mijn haastig in elkaar geknutselde knutselplankje-aan-de-muur in m'n schuurtje geevolueerd tot een volledige werkbank en eigenlijk stoorde ik me al een behoorlijke poos aan al dat ongeschilderde MDF wegens dat was zo onderhand verworden tot één grote, grauwe vlekkenbende. ik had mezelf voorgenomen om gedurende de vakantie de boel dus wat op te pimpen na het afronden van de dora, maar door allerlei RealLife(tm)-toestanden liep het bouwen van de dora wat uit en tja, dan moeten er opeens keuzes worden gemaakt natuurlijk.

Uiteindelijk werd besloten dat de schuur oppimpen een ingrijpender klus ging zijn dan het spuiten van de Dora en aangezien er voor de komende periode vrij veel drukte aan lijkt te gaan komen verwacht ik niet nog erg veel tijd te gaan hebben om een grootschalige klus uit te kunnen voeren dus eerst schuur oppimpen en dan dora spuiten ging het worden!

en met grootschalig bedoel ik dan in dit geval dus dit:

eerst maar eens even de voorraad plastic die in 't schuurke was ondergebracht richting woonkamer verslepen:

gereedschap en materialen uitruimen:

om de 10 minuten vervolgens je nek bijna breken omdat al die zooi in het mini-schuurtje moest blijven zodat er amper loopruimte overbleef:

de muren onttakelen:

plaatje hout regelen om eindelijk die achterwand eens een beetje glad en minder stofgevoelig te maken:

ondertussendoor ook nog wat vers plastic in huis halen:

...waarna het stamhoofd toch wel enige tekenen van irritatie begon te vertonen wegens de boel moest nogal verbouwd worden om al dat plastic voor nu op te kunnen slaan:

maar gelukkig kon ik wel gisteravond in ieder geval nog even de hele bende in de grondverf zetten en vanochtend alles even opschuren:

..en heb ik de middag gespendeerd aan het spul insmeren met glimwit:

duhuuus....

per morgen weer een paar daagjes onder de pannen met werkwerkzaamheden maar met wat mazzel volgende week ruimte om tante Dora te voorzien van wat grijze make-up! de boel zou tegen die tijd toch wel uitgehard zat moeten zijn om weer ingepakt te kunnen worden

Elkeweg, het is natuurlijk wel leuk om die verherverbouwingsellende even te laten zien, maar daar klikken jullie natuurlijk heulegaat niet voor!

Plastic willen we zien, naakt en glanzend lichtgetint plastic!

ofzo.

Sinds de vorige update alleen dus eigenlijk nagenoeg niets spannends meer gedaan; het bleef hetzelfde knip-, schuur- en plakwerk waar ik nu al een paar weken mee bezig ben en het enige structurele werk was eigenlijk dit nog:

voor de rest was het voornamelijk nog tig sprues verwerken met pieletjes, palletjes, hekjes, trapjes en dat soort kleine zooi:

maar met dat achterdek zo'n beetje klaar ontstond er toch wel even een klein probleempje; met die kranen achterop het geheel paste het ding dus mooi niet meer onder m'n gereedschapsbak! tiet veur wat extra lebensraum te annexeren dan maar!

stamhoofd blijgemaakt:

"ja maar, ik ruim ondertussen ook op hoor! kijk maar; een HALVE vuilnisbak met lege sprues!!!"

:cheesygrin:

gelukkig had ik ondertussen nog meer hekjes om mee te knutselen:

en finally.....

plasticplakkerij achter de rug!

Wegens inmiddels al boel veel laat toen ik bovenstaande foto's maakte besloten om het knalstuk maar nog een nachtje op de werkbank te laten staan en wellicht was dat uiteindelijk toch wel een slimme keus geweest. de volgende morgen troffen we namelijk het spoordeel met de daaropgeplaatste wagentjes zo aan:

en echt waar; d'r is niets in scene gezet! geen idee hoe onze sluiptijgerts het voor mekander hebben weten te krijgen maar die muis is echt herstikke dooi gegaan op het spoor!

Kun je wel denken dat de Maus een belachelijk project was dat uitblonk in grootheidswaanzin, de Dora wint het dus een jaartje of 70 laterder nog steeds met gemak :cheesygrin:

but goed, al met al was het plakwerk dus eigenlijk wel gebeurd en na wat laatste reparatiewerkjes kon de hele dekselse bende samengeassemblagieerd worden en heb ik voor nu even dit:

veilig bovenop een kast geparkeerd tot er tijd is om aan de sproei te gaan

als de schuur weer helemaal gebruiksklaar is resteert er alleen nog wat laatste schuurwerk en moeten even de PE roosters van de walkways geplakt worden en dan kan er toch echt begonnen worden met schilderwerkzaamheden!

(en als alles in de Grote-Mensen-Wereld een beetje meewerkt ga ik dit apparaat nog af krijgen ook voor 1 september. wil dus zeggen dat al die puny kannonekes waar de anderen mee bezig zijn ook zekers af moeten kunnen zijn tegen die tijd. no excuses!

:cheesygrin:

bis spater!

g. out
    Nu Ook Op Feestboek!

Standaard

Nou, net even aan het rekenen geweest en het ziet er naar uit dat ik sinds vorige week donderdag dus meer dan 100 uur heb gewerkt...

...maar ondertussen op de een of andere manier alsnog wel m'n schuurverherverbouwzaamheden af kunnen ronden;

..een stuk of heel veel nieuwe dozen voor de shop op kunnen halen (met dank aan het stamhoofd die wel wilde taxirijden doen) en ook alle verkleurde plakkerts uitgezocht en te bleken gehangen:

en zellufs, nu de werkbank dan toch klaar voor gebruik was, de hele boel uit kunnen stallen...:

...en na 3 spuitsessies van een aantal uur...:

...de boel klaar kunnen maken voor het echte spuitwerk (en dat zwart is omdat er panzergrau op moet gaan komen en dat een erg saai en inspiratieloos kleurtje van zichzelf is waardoor je beter een zwarte ondergrond kunt hebben wil je de kleurtjes een beetje leuk divers willen maken...) zodat er wellicht aankomende week wat met de eindkleuren in het rond kan worden gezwierd!

ik heb nu alleen nog een dienst staan van maandag op dinsdag en ben dan een weekje or so vrij (hoewel ik wel wat daagjes de hort op ga zijn wegens aangezien ik per 15 september een andere -vaste- baan ga hebben ik nu dus eindelijk ècht ontspannen een beetje verkansie kan gaan spelen) dus met wat geluk ga ik zowaar de deadline uiteindelijk nog halen ook!

en bij gebrek aan ploatiens dan maar even wat vulling uit eigen tuin...

of van net om de hoek:

of van een vlak in de buurt stuk bos en hei...

vervelend hoor, in "de provincie" wonen :cheesygrin:

met wat mazzel de volgende keer grijzegeitjes!

g. out
    Nu Ook Op Feestboek!

Standaard

dammit, heb je in planning om een beetje een leuke update te maken, kom je er bij het foto's checken achter dat je toch mooi hebt vergeten de instellingen van de camera aan te passen nadat je de hele bende spiegelwit hebt geschilderd en er dus veel meer lichtweerkaatsing is :roll:

in plaats dus van een stapel plaatjes waarin stap voor stap is te zien hoe ik de boel heb gespoten (in maar liefst 2 uur en 45 minuten en met niet meer dan een half potje panzergrau!) kan ik niet meer doen dan de enige foto die nog enigszins niet distorted is te laten zien:

ach ja; al met al was het toch niet heel erg schokkend allemaal wegens onderhand al vaak zat in detail laten zien volgens mij

ik heb voor deze foto de daglichtlamp uitgegooid en de enige belichting is een standaard tl-buis. en dan nog zit de boel behoorlijk tegen overbelicht aan!

oh, en voor de duidelijkheid; de rest van de foto's is dus zo:

...en erger :roll:
    Nu Ook Op Feestboek!

Standaard

na heeel veel van deze dingessen....

staat inmiddels zowaar de hele boel op pootjes!

dus.

fotodinges stond in dit geval op automaisch maar dat gaat toch net niet voldoende zijn om met het contrast overweg te kunnen zo te zien. als ik er aan denk zal ik voor de volgende ronde even wat manual settings uitproberen:p

ik moet trouwens zeggen dat ik wel een beetje in dubio zit over de afwerking; dit apparaat heeft zo debiel veel detail dat ik me afvraag of waswerk wel handig gaat zijn omdat er een kans is dat het allemaal wat te stripachtig wordt allemaal. ik ben dus nog in overweging of ik met dit apparaat echt aan de klieder ga of dat ik alleen nog de plakkerts er op ga gooien en de boel afsluit..

oh, en over stripachtig gesproken...de dochtert zat vanmiddag een stapel strips uit mijn kast door te kijken en daarbij kwam ze dit tegen:

'tis dan wel een enkelsspoorversie maar close enuff leek me :cheesygrin:
    Nu Ook Op Feestboek!

Standaard

Het lijkt wel bandwerk met al die onderdeeltjes, maar het resultaat is echt prachtig.

Ook het nieuwe werk-station ziet er heel mooi uit.

Rust in vrede vriend. Interceptor's schermafbeelding

Standaard

Helemaal mee eens Pascal. Nieuwe werkstation is een plaatje en wat die knalpiep betreft :
    KABOEM dat is er ook knal op.
    Zoals altijd weer een prima uitleg erbij en dat kan ons dan weer alleen maar helpen om ons werkstation niet in het "knal" wit te schilderen...
    Toch nog een vraagje over het kanon. Heb je dit modulair gespoten ? Mij lijkt het of er toch veel schakeringen in de kleur zitten.

Mark

Standaard

ja hallo , mag beide gezien worden , zowel jouw project en je nieuwe werkruimte !!!
    zoals wij hier zeggen " da komt hier allemaal in de sachocce "!

grt Nicolas
    Met middeleeuwse groeten Nicolas

Zorg ervoor in moeilijke omstandigheden uw kalmte te bewaren !

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door modelbouwerke Bekijk bericht
    Ga deze zeker volgen voor je technieken die je toepast op de ondergrond.
    Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar dan wel op 1/35.
    Moet wel passen bij de rest hé.
    mooie build toppie !! , die 1/35 heb ik staan in de schuur , dat is een enorme lel
    http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11717/mo.jpg

Standaard

Zeer mooie werkplaats, en wat een knappe bouw, ziet er zeer zeer mooi uit, blijven we volgen
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bubblegum Bekijk bericht
    mooie build toppie !! , die 1/35 heb ik staan in de schuur , dat is een enorme lel
    En wat dacht je van Dora op 1/6???

http://www.vonabt.co.uk/dios/Dora_Post/album/index.html

http://www.vonabt.co.uk/models/Dora/index.html

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interceptor Bekijk bericht
    Toch nog een vraagje over het kanon. Heb je dit modulair gespoten ? Mij lijkt het of er toch veel schakeringen in de kleur zitten.

Mark
    de kleurschakeringen breng ik aan door de dikte van de verf te laten wisselen. ik begin doorgaans met een zwarte ondergrond en spuit daar een niet-dekkende laag van de basiskleur overheen die niet overal even dik gespoten wordt. vervolgens ga ik dan aan het "vakken vullen" waarbij ik de hoogst liggende delen met rust laat en de dieper liggende delen invul met een nagenoeg dekkende laag basiskleur. vervolgens maak ik de basiskleur lichter en breng ik door te "post-shaden" variatie in de vlakkleuren en tijdens het spuiten maak ik de verf regelmatig wat lichter of donkerder om ook daar weer variaties mee aan te kunnen brengen. h
    et is wat lastig om te beschrijven hoe ik precies werk (mede doordat ik "op gevoel" spuit en niet vanuit een vooropgezet plan), maar eigenlijk is het niet veel anders dan een pre-shade van het geheel over een zwarte/donkere ondergrond waarover ik via post-shading de kleurvariaties aanbreng.
    Nu Ook Op Feestboek!

Standaard

Nou, dat was dus een dagje kleine k*tklusjes doen...

ik had gisteravond maar eens even een lijstje gemaakt met alle kleine zaken die nog te doen waren voor ik richting de eindplaatjes kan en zoals gebruikelijk waren dat allemaal ubersaaie klusjes die ernstig veel tijd kosten maar waarvan je het effect nauwelijks opvalt :roll:

...en om nou alle dingetjes te laten zien waar ik een klein drupje verf tegenaangekliederd heb leek me ook weer zo wat :roll:

dan dus maar de paar wat grotere klussen laten zien die ik vandaag heb uitgevoerd!

in ieder geval wat iezerkleurtiens op de knalpiepe gegooid:

en vervolgens met wat tape en wat herspuiten van de grijzegeitjes de boel wat strakkerderderder gemaakt:

middels wat droogkwasterij de draagwagons net even iets visueel aantrekkelijkerder gemaakt:

..en ook al even een beginnetje gemaakt aan de plakkerts:

...en ik moet zeggen dat die plakkerts d'r erg leuk staan. ik heb er geen plaatje van, maar ik heb even de grote bruggen d'r opgehad voor de bekijkenis en het doet met dat bruin+plakkers al een heel stuk aangekleder aan. 't wordt zowaar ook nog wat lijkt het haast

komende paar daagjes zit ik in utrecht ps2-sessies van een uurtje of 20 per dag te doen (lekker old school jrpg's spelen) en aansluitend heb ik een paar diensten staan, maar met een heel klein beetje geluk ga ik toch echt de deadline nog halen ook!

...dus komop kinders, maak jullie knutselwerkjes ook eens even af!

g. out!
    Nu Ook Op Feestboek!

Standaard

Genoeg is genoeg!

Ondanks dat deze build niet voor 100% (..hoewel ik op zo'n beetje 99,5% zit..) klaar is vind ik het voor nu wel even mooi zat allemaal. na een paar maand met dit ding op de werkbank aan de klungel te zijn geweest ben ik onderhand op het punt gekomen dat ik de interesse niet meer vast kan houden en dat houdt in dat ik eigenlijk vanavond met tegenzin in de schuur aan het klieren ben geweest.

Om te voorkomen dat ik nu allerlei slordige toestanden ga lopen doen om d'r maar van af te zijn heb ik uiteindelijk besloten om voor nu dit project te beeindigen en eind van de week, als er weer wat vrije tijd is, te gaan beginnen met een nieuw knutselwerkje in de vorm van wat kleinschaligers en eenvoudigers om te voorkomen dat ik zometeen in een build burn out terecht kom:p

wat één dezer dagen in ieder geval nog wel gaat gebeuren is het fabrieken van een bak zoals deze:

...zodat ik tegen de tijd dat ik weer zin heb om de laatste puntjes op de i te zetten voor wat betreft de Dora ik in ieder geval niet eerst een uur of wat bezig hoeft te zijn met stof verwijderen...

Alrighty dan, de laatste plaatjes dus voor voorlopig!

waar ik vanavond voornamelijk mee bezig ben geweest is het plaatsen van de laatste plakkerts van het geheel:

en heb daarna de boel maar eens even opgebouwd. hoewel het zeker geen klaraploatiens gaan zijn gaan de volgende foto's toch wel het dichtste daarbij in de buurt komen voor nu en I promise dat tegen de tijd dat ik de stofbak klaar heb en de laatste paar zaken die ik nog op m'n lijstje heb staan heb uitgevoerd ik een ritje echte Klaraplaatjes in den buitenlucht zal maken!

gaart 'ie....

tot bij het volgende knutselwerkje!

g. out
    Nu Ook Op Feestboek!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten