Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Diorama's (civiel en militair) Kein Weg Zurück ! 1/72 diorama.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Kein Weg Zurück ! 1/72 diorama.

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard Kein Weg Zurück ! 1/72 diorama.

Hallo vrienden,

Dit diorama heb ik onlangs gemaakt. Het is een Maus in de straten van een of ander Duits dorpje, vlak voor de val van Nazi-Duitsland. Toen ik eerder dit jaar Monschau had bezocht, wist ik dat het iets in die stijl moest worden.

Een Maus dus, enorm gevaarte met scheepskanon, omringd door wanhopige troepen. Huis is eigen fabrikaatje. De weg vind ik iets te clean, dat had ik beter zelf gemaakt.

Groeten ! Bedankt voor het kijken ! GUnit.
    Laatst gewijzigd door ExSerCo; 25-10-08 om 11:56

Standaard

ook mooi maar die maus heeft toch niet echt aktie gezien dus eigenlijk kun je hier zetten trots deem siegen wir en vooruit met de geit
    bvb 1947 na een eerzaam langzaam herstel werd de rus uiteindelijk toch nog terug gedreven
    greets scott
    ten einde iedereen goed te bedienen is het noodzaak bestellingen te plaatsen via een pb
    http://www.what-ever.be/

kortijkse steenweg 367 9800 Deinze open van 10 tot 18 zondag en maandag gesloten
    nieuw afhaal punt te oostende zandvoord straat 151 8400 oostende op afspraak

Standaard

Ook weer zo'n mooie dio, geweldig ik kijk mijn ogen uit.
    Moet zeggen dat je het huis ook hier weer zeer mooi hebt neergezet.

Voor de schaal 1:72 heb je toch bijzonder veel details aan weten te brengen.
    Want, hoe groot is deze dio. nou ongeveer?

De weg vind ik iets te clean
    Je zegt het zelf al.

Mvg.
    Laatst gewijzigd door F. Werkhoven; 28-08-08 om 17:15

Standaard

Zeer leuk dio geworden, ik kan niet anders melden. De weg is idd iets te clean, maar dat zeg je zelf. Je zou daar altijd nog iets van stof en wat puin enzo op kwijt kunnen.

Mijn complenten.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Ik kon het eerst niet geloven dat dit schaal 1:72 is. Man, man, man... wat een details!

Dat huisje vind ik ook gewoon de max!

Knap hoor!!

Droop

Standaard

schitterend werk, zeker op zo'n kleine schaal. Heel mooi

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Scotty, ik denk dat er eentje in de clinch gelegen heeft met de Russen, maar met enkele goed gerichte bommen heeft men alles in de kiem gesmoord. Er is een foto van de vernietigde Maus, ik vind 'm alleen niet 1 2 3.

F., het diorama-oppervlak is als ik me niet vergis, iets van 13 bij 18.

Pantani, dat valt wel mee hoor, je hebt bijna de hele mikmak gezien.

Rik, na het nemen van deze foto's, alweer een tijdje geleden, heb ik nog wat planken en steenpuin toegevoegd. Ondertussen staat de neus natuurlijk alweer naar nieuwe projecten en heb ik hiervan nog geen foto's gemaakt.

Droop, zo'n huisje vind ik eigenlijk ook heel plezant om te maken, ik kan daar echt een paar weken aan sleutelen. Monschau staat bomvol van deze gebouwtjes en ik werd daar dus compleet gek met m'n klein digitaal toestelletje !

Jadefalconguard en al de replyers, merci voor de mooie woorden ! Vriendelijke groeten van GUnit.

Soortgelijke discussies

1. F-22 Raptor
    By GUnit in forum Afgewerkt project Dio's
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 31-01-10, 01:54
  2. Wargames diorama's Diorama
    By Wimmeke in forum Wargames
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 23-04-09, 09:42
  3. Diorama's (civiel en militair) - Ksst ! Hau Ab ! 1/72 diorama.
    By GUnit in forum Afgewerkte projecten zonder bouwverslag
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 10-09-08, 09:26

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten