Hoofdsponsor

1/35 Normandy House - miniart [wip]

Ivan, als het hier leitjes betreft, heb je dat aardig gedaan. Ik zou plastic card leitjes snijden maar er is op zich niets op aan te merken.
Als je echt dakpannen wil dan zal je een andere mogelijkheid moeten proberen, er zijn modelbouwers die dakpannen snijden uit gegolfd karton, niet 100% accuraat maar toch overtuigend.
 
Hoi Ivan, leuk deze weer in de stijgers te zien :)

Leitjes zien er goed uit uit hoor, maar wil je toch dakpannen,
dan kun je die mooi namaken van karton, zoals Guy al zei.

Hier vind je een Dakpannen-How-To

Veel plezier :D
 
Laatst bewerkt:
Als het overkomt als leitjes, dan ben ik toch geslaagd...misschien is het opnieuw maken uit plastic card een sterkere optie. Dat ga ik proberen, bedankt voor het idee Guy.
 
blij dat je hier mee verder gaat want ziet er interessant uit grt.
 
Ok mannen,

door ziekte kan ik niet veel anders doen dan rusten en een beetje verder doen aan dit dio.

Omdat ik niet echt overtuigd was van de kartonnen leitjes, ben ik aan de slag gegaan met plastic card...en ik moet zeggen: dit bevalt me veel beter.

De tools:

attachment.jpg

Het voorlopige resultaat:

attachment.jpg
 
Hoi Ivan, leuk je hier weer tegen te komen met dat fraaie huisje :)

Ziet er goed uit die plastieken leitjes ! doe zo verder.

Enne.. beterschap ook maatje ;)
groet
 
vind het zeer mooi en volg in stilte grt.
 
Dit vind ik veel overtuigender, knap werk.

Grtz Bart.
 
Bedankt voor jullie reacties mannen...

Het voorlopige resultaat: wss komen er her en der nog enkele losse leitjes(bv in de dakgoot)...maar voor nu volstaat het. Onder het dakraam meteen ook een stukje lood aangebracht.

Volgende keer plaats ik de dakgoot en bekijk ik het om binnenin een tweetal etages aan te brengen.

attachment.jpg

Good night boys...
 
Dat is hier toch weer knap
Ik kijk graag naar zulke bouwwerkjes
Knap
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan