Hoofdsponsor

1/144 Skyline models 737-400 Moppie Airlines [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Flynn

Guest
En omdat we toch nog niet genoeg op de werkbank hebben liggen, hebben we er maar gauw nog eens iets anders bij gehaald.

Eens iets helemaal anders dan wat ik normaal bouw. 1/144 en civiel en What-if.
Drie dingen die ik zelden of nooit bouw en dit nu allemaal in 1 kitje gepropt. Ik kan er weer tegen voor een jaartje dan :8

Het model ansich ziet er mij een heel mooi kitje uit. Ik heb geen ervaring met Skyline models, laat staan met burgerluchtvaart op 1/144 in het algemeen.

Moppie Airlines is een fictief maatschappijtje, ontstaan in mijn hoofd en eigenlijk een ode aan m'n lieve vrouwtje. Wat dus ook wil zeggen dat dit kitje geschonken wordt als een bedankje aan haar. Zij, mijn Moppie ^^ , verdraagt m'n fanatieke plaksessies aan de eettafel zonder morren.
Daarom.... Moppie Airlines!

kits040_zps958b494e.jpg

kits041_zps61f4d851.jpg

kits042_zpsb5ec4379.jpg
 
Lijkt mij een mooi eerbetoon aan je geliefde :)
Veel suk6 met de bouw ;)
 
Wow dat vind ik nu echt tof hoor zo een kast als hier ergens vermeld staat is dan wel de moeite he maar ok ieder zijn ding he
Ik wens je veel suc6 en veel plezier aan uw bouw ik zal zeker af en toe eens kijken en zeker comments geven ( om te lachen hoor want ik ken niet veel van vliegtuigen )
hou je goed en doe zeker ook de groeten aan die toffe vrouw van u
grt
Marc
 
NOTE
Ik heb pas nu gemerkt dat dit topic gestart is in 2013, dus ik vermoed dat dit topic gesloten mag worden..
Flynn, indien je dit topic terug wil openen, gelieve een PB te sturen naar één van de moderatoren ;)
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan