Hoofdsponsor

nieuwe silicone mal maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ziet er niet slecht uit Dirk. Dat heb je mooi gemaakt.
Knap resultaat, mijn nieuwsgierigheid en wachten is beloont...

Mark
 
Dat ziet er niet slecht uit Dirk. Dat heb je mooi gemaakt.
Knap resultaat, mijn nieuwsgierigheid en wachten is beloont...

Mark

moet nog verder aan gewerkt worden mark de rest komt er aan .
gr dirk d
 
deze morgen 3 stuken aan elkaar gezet en een beetje bij gewerkt.




attachment.jpg


dan in de grond verf .



attachment.jpg


en eens bewonderd met een auto er bij om te zien of het goed past .



attachment.jpg attachment.jpg




gr dirk d
 
Helemaal niet slecht, ik heb echter wel één opmerking (zonder de muggenzifter te willen zijn) .... ik zie veel kasseien die te "vierkant" zijn, kasseien hebben altijd afgeronde hoeken.
 
Dirk....ik vind het een heeeel goed resultaat...mag zeker gezien worden...ammaai...en ja de kasseien..daar heb je verschillende soorten in he...:)..hoe noemen ze dat al weer "kinderkoppen" die waren inderdaad afgerond..maar ik vind het top...:)
 
Helemaal niet slecht, ik heb echter wel één opmerking (zonder de muggenzifter te willen zijn) .... ik zie veel kasseien die te "vierkant" zijn, kasseien hebben altijd afgeronde hoeken.

muggenzifter dat ge bent nee walesha je hebt groot gelijk ik zal de dremel nog eens boven halen en nog een beetje bij werken.
daar vooris een forum om elkaar te helpen waar het kan .
gr dirk d
 
bedankt spaander maar de kinderkoppen zal ik toch nog een beetje afronden .
gr dirk d
 
Resultaat mag zeker gezien worden Dirk.
Dat afronden van die "kinderkopkes" gaat ook nog goed komen.
En zeggen dat het allemaal begonnen is met een vel zelfklevende vierkantjes...
De inventiviteit van de modelbouwer kent geen grenzen hé... Dat is hiermee nog maar eens bewezen.

Mark
 
Resultaat mag zeker gezien worden Dirk.
Dat afronden van die "kinderkopkes" gaat ook nog goed komen.
En zeggen dat het allemaal begonnen is met een vel zelfklevende vierkantjes...
De inventiviteit van de modelbouwer kent geen grenzen hé... Dat is hiermee nog maar eens bewezen.

Mark
ik vond die zelfklevende vierkantjes te mooi om het niet eens te proberen en het koste mij zo goed als niets nu nog de juiste bakstenen vinden en tegels voor een voetpat en alles komt goed .
gr dirk d
 
Ziet er heel goed uit, mooi om te zien.
 
Als je met "tegels voor een voetpad" die vierkante betonnen tegels bedoelt zou ik zeggen; schaf je een plaat architectenkarton aan... haal de bovenste laag karton weg en je hebt meteen de goeie structuur voor zo'n tegel.
Voor bakstenen kan je die ook gebruiken of je kan je ze snijden uit een kurkplaat wat nog meer hier gedaan hebben... sommige gebruiken zelfs Gyproc om een muurtje te maken, daar kan je natuurlijk ook betontegels in maken.
 
bedankt zal ik eens proberen .
gr
 
hmm vind het voor deze schaal anders wel goed hoor.
en het afronden is gewoon ff met een schuurpapiertje langs de randen gaan .
knap hoor dirk voor de auto bouwers is dit zeker een mooi steegje om je auto op te zetten 8)
 
Dirk (amazone) gij kunt gedachten lezen zeker... Dat speelde bij mij dus ook al heel de tijd door mijn hoofd.
Zou inderdaad een "schoon" stukske kasseiweg zijn voor een auto of motor op te zetten.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan