Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere miniatuur viskotters
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: miniatuur viskotters

antje
    Gast

Standaard miniatuur viskotters

Zoals sommige misschien al hadden gezien hebben wij de kotters die we in het groot hebben ook in het heel erg mini.
    Deze kottertjes nemen minder plek in :lol:

gr Antje
    Laatst gewijzigd door ExSerCo; 25-10-08 om 11:55

Standaard

Ik heb dat wel eens vaker gezien, ook een die zijn vakantie scheepje zo heeft gemaakt, en ook nog een die dan door de helft is gemaakt met dan binnen in ook netjes alle betimmerd en dat voor de spiegel. Dat gaf ook een erg leuk resultaat. Net schilderijtjes. Maar dan anders.

Erg knap gedaan. Die blauwe kleuren zijn goed gelukt. Heb je er ook nog een met een ondergaande zon? Dat met betrekking op jullie foto´s zou wel erg mooi zijn.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Banned

Standaard

He, dat is leuk en totaal anders dan we gewoon zijn.

antje
    Gast

Standaard

Hallo rik

Ik ben beginnend schilder dus vond dit al een hele kunst.
    Zal binnen kort proberen een ondrgaande zons kunst te produceren zal wel even oefenen worden denk ik.
    De tijd zal het leren zullen we maar zeggen.
    Ben nu bezig de LE-62 te schilderen op doek en dat kost al veel moeite.

gr antje

Standaard

Ben nu bezig de LE-62 te schilderen op doek en dat kost al veel moeite.
    Oie dat weet ik, heb ik ook wel eens geprobeerd, ik houd het wel bij tekenen. Dat is makkelijker. Mijn oom doet ook schilderijen, die zijn echt mooi. Ook portretten en lanschapjes maar meestal haven gezichten. Ik zal eens vragen of ik een plaatje mag gebruiken.

Ik ben heel benieuwd naar jou ondergaande zon.

Maar even om dit af te sluiten, graag even een ander topic openen in het juiste deel.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Hoogst interessant om zien, fijn priegelwerk ook. GUnit.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten