Hoofdsponsor

1/24 Peterbilt 359 [DONE]

  • Onderwerp starter JOHN DE ROOY
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JOHN DE ROOY

Guest
Hoi medebouwers,

als aanloop op tot het maken van mijn RC peterbilt, heb ik een bouwdoos van rivelle gekocht.:D
Het had in het begin al wat vertraging door dat ik hte on-line had besteld.
De dozen lieten op zich wacht , uitrazernij het ik mij stoute schoenen
aangedaan en ben naar A'werpen gereden. En heb deze bij Baillien gekocht!

1_IMG_000a1.jpg

Ik ben er meteen aan begonnen, aangezien dat het de eerste keer dat ik een modeldoos ineen te steek. Heeft het wat tijd gekost om het te maken.
Maar hij is af en dit is het resutaat!!!!!

1_pb17.jpg[/URL]
1_pb20.jpg[/URL]
1_pb_22.jpg[/URL]

Nu dat hij af is heb ik een mooi model om aan de andere te beginnen!arghh
Nog een paar dagjes vakantie nemen en me dan er volop aan beginnen met het onderstel.:|
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je dit een eerste model noemt, petje af hoor. Zou ik niet beter gedaan hebben.

Maar goed ik ben wel heel benieuwd naar het vervolg project, dat zal wat gaan worden. :D
 
peterbilt 359

Hoi Rik,

zal ik zeker doen!!!
Het zal nog heel wat voeten in de aarde hebben, als je er een goed gevoel er aan hebt moet het slagen.
Onlangs was er kermis in onze stad en heb mijn ogen goed de kost gegeven.
Als je dan toch mee moet gaan had ik mijn oog op de paardenmolens gevallen, daarin stonden mooie vrachtwagens met toevalling dezelfde banden en een paar mooie uitlaten. Dus ik heb stof genoeg om de zaak een goede start te geven !!!cute
 
John,

deze mag zeker gezien zijn, ik hoop het in de toekomst ook zo mooi te doen, maar.....

volgende keer een verslagje posten van de bouw aub?
Ik heb ook nog enkele Amerikaantje met 18 wielen liggen en zo kan ik het een en ander leren van iemand anders. Ik ken namelijk niks van techniek van auto's en vrachtwagens.
 
Hoi Dominiek, aka ExSerCo,

ik zal het de volgende keer rekening mee houden.
Het was voor mij de eerste keer dat ik een bouwdoos heb gemaakt, ik was er zo hard aan bezig dat ik er eigenlijk niet aan gedacht om foto's te maken tijdens de bouw.
Ik had het ook in de late avond moeten maken, je weet wel "werken, vrouw en kinderen (3j. en 7j.)". Zoals bij de meeste onder ons!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan