Hoofdsponsor

Foto's uploaden en gebruiken in je verslag

Status
Niet open voor verdere reacties.

trobwal

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 mrt 2010
Berichten
943
zoals reeds aangehaald is photoplog niet langer beschikbaar en zullen jullie via Gallery jullie foto's kwijt kunnen op onze server. hoe jullie dit kunnen doen zal dirk jullie vertellen in onderstaand filmpje.

 
BESTE LEDEN

Daar wij al gemerkt hebben dat bij sommige topics de nieuw geplaatste foto's van de Gallery op onverklaarbare wijze verdwijnen na het plaatsen, zijn we na lang zoeken en met de hulp van enkele leden tot de conclusie gekomen dat er een paar dingen zijn die hiervoor verantwoordelijk kunnen zijn. ik wil dan ook vragen aan iedereen om op deze punten te letten bij het uploaden en plaatsen van foto's zodanig iedereen van uw foto's kan genieten en deze niet enkel zichtbaar zijn voor u alleen.

1. ALS JE UW ALBUM AANMAAKT WEES ER DAN ZEKER VAN DAT U KIEST VOOR EEN OPENBAAR ALBUM. ALS JE DEZE PRIVE MAAKT ZIJN DE FOTO'S ENKEL ZICHTBAAR VOOR UW VRIENDEN OP HET FORUM

1-3.png

2. ALS JE NA HET UPLOADEN OP DE PAGINA KOMT WAAR U INFO KAN GEVEN BIJ ELKE FOTO AFZONDERLIJK VERGEET DAN EERST NIET OP "WIJZIGINGEN OPSLAAN" TE KLIKKEN. INDIEN U DEZE STAP VERGEET KAN JE UW FOTO'S PLAATSEN OMDAT ZE IN "WACHT" STAAN MAAR VAN ZODRA UW BROWSER WORDT GESLOTEN ZULLEN DEZE ONHERROEPELIJK VERDWIJNEN VAN DE SERVER. DE ENIGE OPLOSSING HIERVOOR IS OPNIEUW UPLOADEN EN BIJVOEGEN IN UW VERSLAG.

2-2.png

Ik wil iedereen bedanken om hierop te letten en sorry voor de caps maar ik wil zeker zijn dat deze tekst opvalt. :)

groeten Jonas.
 
TIP !!!!!!!!

ivm met je albums aanmaken. doe zoals ik en maak een album aan per bouwproject. maak van de boxart het album afbeelding en dan heb je altijd een netjes overzicht van je projecten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan