Hoofdsponsor

Hey police officer!!, aren't you forgetting something.? , police bike 1/6 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Nou luitje mijn bijdrage een harley davidson FLH 1200 police bike ... het wordt een diorma met een thema ..

Kit is van tamiya , schaal 1/6 , aantal onderdelen ... 400 stuks , 180 chrome 220plastick ..

hier de tamiya foto,s van de doos en inhoud :

16016tamiyak.jpg

16016tamiyak2.jpg


nou tot de eerste werkzaamheden ...

veel plezier allemaal ... en geniet ze ...^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gaat een mooie worden , en dan op die schaal.

oob of met wat aan passingen?
 
I'm on the front row for this one.
 
da word een landschap inplaats van en dio hahahahaaa.Suc6 maatje.
 
Veel succes met de bouw.
Lekker groot. Dus veel plaats voor details.
 
Succes met de wedstrijd en veel bouwplezier Bubllegum.

Fred
 
Bubblegum, als dit wordt zoals uw spacemateriaal, dan zit ik zeker op de eerste plaats.
Veel plezier met de bouw.
 
Dankje luitjes ,,,

het zijn eigelijk twee bouwkit,s ... maar het laatste model is het kersje op het toetje ,, hou ik nog even geheim ;)
 
Ik kijk nieuwsgierig uit naar je geheim :)
Veel suk6
 
een vervelendee tegenvaller voor me ,, mijn kit de police bike van tamiya uit japan steeds niet geariveerd ,,, mijn andere kit die er bij hoort wel .. strange ,,, gelukkig tijd genoeg ...

iemand een idee wie het eurosongfesival gaat winnen ??? ik denk deze 2 19 jarige tweeling boy,s uit ierland ,, music en clip zijn zeer goed ... ik denk zeer grote kanshebbers ,, kijken of ze het morgen avond ook zo goed doen

http://www.youtube.com/watch?v=gM6v5uMOZS8
 
Even offtopic:Ja kijk ik heb gisteren de Belgische verdedigers gehoord en de naam alleen al deed me erg lachen,enfin ja dat is mijn eerlijke mening dus he want ze trekken op niet veel dus.Men is goed bezig.Maar ja ....wat de verdere mededingers betreft ja daar zitten weer wat goede tussen he.Moge de beste winnen.
En nu weer ontopic liefst zodat dit topic niet word bevuild met mijn getater,ja een tegenvaller zeg dat je kit er nog niet is.Maar dat komt goed toch hoor,het ziet er alvast een stevige jongen uit he zeg.Vind het een erg mooie kit en zeker op die schaal he.Bouwde ooit een Honda cb 1100 van die schaal en van de jaren zeventig zo.Man wat was dat een groot ding zeg.Helaas stuk gegaan.
Nou ik hoop dat je ons snel kan vervoegen in de wedstrijd maatje want deze wil ik echt zien bouwen(kwijlend aan het typen)
Patje.
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws ik heb er een op de kop getikt uit frankrijk ,,, die uit japan was schijnbaar iets te lichtgevend geworden volgens TNT , dan weet je wel wat ik bedoel ... maar gelukkig een uit europa anders was het nog duurder geworden richting de euro 250 .... want ze worden schijnbaar niet meer geproduceert ..
 
Jah dat is tnt he.hopelijk zien we je snel starten maatje.;)
 
hopelijk krijg je je geld terug van deze doos. Als ik het bedrag zo lees...
 
Jammer voor de tegenvaller, maar ik ben blij om te horen dat je toch verder wil meebouwen met de groep :)
 
Nou luitjes ,,,, mijn spulletjes zijn er en ik kan beginnen ,,,, veeeeeeeeeeeeel onderdelen ....

2_a.jpg

2_b.jpg

2_c.jpg

1_d.jpg

nou tot het begin ..............8)
 
Ziet er een mooi gedetaileerde kit uit.
 
Tja das geen klein modelletje zeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan