Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad Peter kan een leuke fiets worden in de cafe stijl en ook wel een klein beetje een vreemde eend in dat wereldje, hoewel ik wel apartere types heeft gezien
Afijn ik neem nog een pintje om wat beter na te kunnen denken
Gunit inheb het chroom met dikke bleek/chloor verwijderd, bakje vullen met dit spul en de onderdelen waar het chroom vanaf moet erin liggen.
Bij het Tamiya chroom werkt het prima, hooguit 5minuten. sommigen merken hebben wat langer nodig en bij andere merken werkt het niet maar dan werkt wel weer een ovenreiniger.
Heb met zo'n fiets ooit (lang geleden) een proefritje gemaakt: zithouding is niet voor lange mensen (gegarandeerd een blote onderrug), maar het blok gaat als een beest...
Ron , eigenlijk doe ik dat ook met die chroom er af te doen
maar dit is eigenlijk niet nodig , gewoon weer in een fijn grondlaag zetten ( na het opkuizen van onderdelen ) , en dan een fijne zwart glanzend ( echt glanzend ) laag er over ( hoe meer het zwart blinkt hoe mooier je chroom zal worden )
en dan met chroom van Alclad 2 nr 107 blijven in fijne lagen spuiten tot de chroom super blinkt
van een super bouwer geleerd
Ondertussen even creabea bezig geweest.
Eerst even het motorblok grotendeels in elkaar geplakt voor de passing van de tankt niet dat de tank klaar is en hij pas niet omdat het motorblok in de weg zit
Crea met PS
Toen maar even de slijptol erin gezet om wat overtollig plastic te verwijderen.
Nu nog even die rare bobbel bovenop de tank aanpakken.
Zo kennen we Ron ook weer terug... hakken en zagen naar hartenlust.
"Mooie" vorderingen zullen we maar zeggen. De start ziet er al veel belovend uit.
Ik ben alvast benieuwd naar het vervolg.
Ik ga hier even de dommerik uithangen zeker omdat ik nooit met iets op twee wielen en een motor gereden heb (behalve een Motobécane Mobylette).
Waarom noem je zo een machine een "café racer"?
Ziet er mij niets uit waarmee je op café trekt en zeker niet iets waar je mee rijdt als je gedronken hebt want dan wordt dit een "donorfiets" (zo genoemd in hospitalen omdat men dan de organen van de bestuurder nog kan recupereren na een ongeval).
En Guzzi is nu ook niet direct één der goedkopere merken dunkt mij.
Zou dit graag wel eens willen weten want in mijn ogen is dit toch een motor en zelfs eerder een sportmotor maar ja, ik ben ook maar een homo sapiens automobilis, verknocht aan 4 wielen i.p.v. 2.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.