Hoofdsponsor

Anders / onbekend manga diorama 1/5 thema "'Time After Time" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Deze keer een niet ruimtevaart kit uit de kast gepakt , maar een resin figuur schaal 1/5 , thema zal zijn "' Time After Time " eerst het nodige schuur werk , vele kleine details voor ik aan de het primen toe kom .
Deze kit heeft best wel veel onderdelen .

001_zps70d84c06.png

003_zpsd3e3ef53.png

002_zps968baedf.png

004_zpsd439b3f0.png

005_zpsb34b620b.png

008_zpsa42050fa.png

007_zps882bc28e.png

006_zps59009bc4.png

tot zover
 
Welk merk is dat.
Ziet er beestig uit!

Grt Nicolas
 
maerlandt merk ken ik niet , dit spul komt uit azie :)
 
Nou luitjes weer een stukje verder , en wel met de vleugels , veel resin weg halen uit dunne naatjes om de boel open te maken qau contouren .
daarna in de primer , toen onder laagkleur met zwart , toen een tintje oker rood .
toen met goud alle lijnen detaileren dun en als laatste met tinner en kwast vluchtig over het goud heen kwasten zodat de kleuren mengen in toon donkerder gewenst effeckt .
Toen afdetaileren en in eerste laag lak , morgen nog een laagje lak .

qua kleur styl ben ik tevreden


1_zpsa94f71ee.png


2_zpsad3e4ceb.png


3_zps15e30735.png


5_zps2e28c4d0.png


008_zps92249d89.png


6_zps12b87efa.png

7_zps97c4dff3.png

tot zover .
 
Man,man man ,jou werken bewonderen is ook altijd een feest......prachtig :-) , en niet alledaags werkje!
 
Alweer een vlekkeloze start van onzen Bubble ! De ornamentale vormen foutloos behandeld tijdens de voorbereiding en alvast eventjes pico bello in kleur gezet, niet te geloven gij man !
 
Dit is er weer één om te volgen Bubble.
Prachtige start. Lijkt me een redelijke kwaliteit van resin te zijn ?
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
dankje luitjes , , was vandaag bezig met de 'derrière en twee onder beentjes :0 het resin krijgt een cijfer 7 , meestal zie ik de afwijkingen pas na een eerste primer laag
 
Dat ziet er als een mooi engeltje uit Bubblegum. De vleugels zijn in ieder geval al subliem.
Ze zal een mooie verschijning worden!

Fred
 
dankje Fred !!

nou luitjes weer een stukje verder met het projeck , na alles goed geschuurt te hebben en in de eerste primer laag kwam het tweede schuuren maar dan met het fijnste papier .
toen de kleur opbouw , dunne laagjes elke , het vlees kleurje vind ik goed , toe nde rok deeltje op elkaar geplaats en het billen werkje geplaats :)
de benen met schoenen zij nog niet klaar , het worden rode schoenen en zwarte panty,s , toen verder het gezichtje , delen haar gespoten toen gemonteerd en als laatste het geborduurt hoofdstukje erop .

dus ik kan nog even verder .

010_zpsf8ab0e85.png

002_zpsc3dd3ddc.png

011_zps2c49f740.png

009_zpscbaad6a9.png

012_zpsfaca14fb.png

006_zps702d1861.png

007_zps8b354ccc.png

001_zpsa2e7ca9b.png

008_zps0d9ee809.png


tot zover ..
 
Looking nice... kan het zijn dat er nog een luchtbelletje op de neus de zit?
 
Dat zijn neusgaten denk ik.

Mooi schilderwerk!
 
Mooi werk Bubllegum ook al is Manga niet echt mijn ding, als er nou een normaal hoofd opzat dan wist ik wel.
 
dankje Ron ! , ik vind het wel heerlijk om eens anders te doen dan spacy things en ik leer er nog steeds van als je afwijkt van het zelfde .
 
Inderdaad Bubblegum af en toe iets totaal anders bouwen dan wat je normaal gesproken doe houd de zin erin ik doe precies hetzelfde :-)
 
Inderdaad Bubblegum af en toe iets totaal anders bouwen dan wat je normaal gesproken doe houd de zin erin ik doe precies hetzelfde :-)
Ik denk dat elke modelbouwer dat wel eens doet, af en toe moet je zo eens een andere uitdaging zoeken hé?
(Althans diegene die zich vastpinnen op één en het zelfde thema)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan