Hoofdsponsor

Königstiger im Schnee [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Droop

Guest
Dankzij de gevallen sneeuw van de laatste dagen, was nu het moment gekomen
om van de King Tiger enkele winterplaatjes te nemen:


DSCN1675.jpg
Ploeteren, graven, wroeten... dankzij de metalen tracks sleurt dit Duitse monster zich overal doorheen.


DSCN1677.jpg
Zelfs indien de rupsen zich volledig onder het sneeuwoppervlak bevinden, weet de Königstiger van geen ophouden.
Enkel een muur van opgehoopte sneeuw voor de voorste pantserplaat zorgt ervoor dat de tank niet verder kan.
Maar toch, 'Immer weiter gehen' is het motto.


DSCN1680.jpg
Niets kan dan ook deze tank stoppen. Het 88mm kanon is paraat.


DSCN1681.jpg
Ook het machinegeweer is klaar om het minste verzet de kop in te drukken.


DSCN1682.jpg
Is dat geen vijandelijke tank op één uur?


DSCN1683.jpg
Achtung! Fertig? Feuer!


DSCN1685.jpg
Langzaam zet de moordende Tiger z'n weg voort...


DSCN1686.jpg
op weg naar het volgende ingesneeuwde slachtoffer.






Om helemaal origineel te zijn zou ik de tank wit moeten kalken.
Maar ik denk dat ik dat maar zo laat. :8



Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je kan er ook ff wat talkpoeder op strooien die kan je er makelijk weer af blazen. en heb je winter camo.
wel mooie foto droop
 
Goed materiaal dat in deze omstandigheden blijft werken , knappe foto's Applaus
 
Bedankt mannen. :)


@ Amazone: verdikkeme, da's een goeie tip. Thanks!!!! ;)





Droop
 
Knappe foto's die Tiger in de sneeuw Droop ! En die witte camo hoeft niet persé want ik vind 'm erg mooi zoals ie is.
 
man knap, geeft wel een kick denk ik :-)
 
man knap, geeft wel een kick denk ik :-)

Het heeft wel iets speciaals om dat monstertje door de sneeuw te zien baggeren.
Ook mede door het (digitale) geluid van de Maybach motor creëert men al een speciaal sfeer'ke.

Ik had eerst met de Stuart enkele testritten gemaakt door de sneeuw maar blijkbaar konden de kunststof tracks de kracht niet aan en bij het nemen van enkele scherpe bochten liepen die steevast van de wielen.
De Königstiger daarentegen, met z'n volledig metalen onderstel en aandrijving, ondervond niet de minste weerstand.
Ik moet er hier wel bij vermelden dat het gewicht van de 1/6 Stuart en de 1/16 Tiger vrijwel identiek is: 12 à 13 kg.
En dan ook nog te bedenken dat de Stuart met een 12v loodaccu is uitgerust en de Tiger met een gewoon 7,2v accupack!
De rupsen van het 1/16 tijgertje zijn zelfs breder dan die van de 1/6 Stuart. Jaja, 't is een flinke meid.

Binnenkort hoop ik aan de Wittman Tiger I te beginnen en ik ben nu al benieuwd of die even sterk zal zijn als deze grote poes hier.



Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met het prachtige weer van de laatste dagen vond de commandant van de King Tiger dat het nu hoog tijd was om de tuin van huize Droop te verkennen en veilig te stellen tegen allerlei vijandelijkheden:

1_DSCN2016.jpg


1_DSCN2018.jpg


1_DSCN2025.jpg


1_DSCN2026.jpg


1_DSCN2029.jpg


1_DSCN2030.jpg

Het was een waar genot om dit monstertje op z'n gemak door het gras en de struiken te zien manoeuvreren. ^^



Droop
 
Altijd mooi om zulke foto's te zien van deze machtige Tijger.
 
Mooi in scene gebracht, zou de inbreker zijn gezicht willen zien sluipend door het gras, krijgt ineens een loop van een tank onder zujn neus gedrukt :)::):
 
Mooi in scene gebracht, zou de inbreker zijn gezicht willen zien sluipend door het gras, krijgt ineens een loop van een tank onder zujn neus gedrukt :)::):
Van de deze moet hij nog niet echt schrik hebben, René.
Die inbreker moet zich maar beginnen ongerust maken als er binnen afzienbare tijd een 200 kg zware stalen Tiger I mét werkend vuurmechanisme zijn richting uitkomt.
Dié loop zou ik zeker niet onder m'n neus willen krijgen.

shoot.gif

:laugh::laugh::laugh::laugh:


Droop
 
droop moateke,
wat lees ik hier,een tank van 200 kilo,man ,man,man
ik zit nu al te popelen om dit monster te aanschouwen,
zij het van op een zeer veilige afstand;
bouw ze maateke,
groetjes,ronny
 
droop moateke,
wat lees ik hier,een tank van 200 kilo,man ,man,man
ik zit nu al te popelen om dit monster te aanschouwen,
zij het van op een zeer veilige afstand;
bouw ze maateke,
groetjes,ronny
Ik denk dat jij deze zomer wel de eerste zal zijn die hem live zal kunnen aanschouwen, maatje. ;)


Droop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan