Hoofdsponsor

1/35 mi-24 Hind, Leopard 2, T-80 Main battle tank, russian navy cruiser Moskva

Status
Niet open voor verdere reacties.

lukasvdb

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 feb 2011
Berichten
155
deze zijn al enkele jaren oud :D
de leopard tank, t-80 en de cruiser zijn van 2007 en de MI-24 Hind is van 2008

enjoy! :p

DSCN0281.jpg

DSCN0282.jpg

DSCN0283.jpg

DSCN0278.jpg

DSCN0279.jpg

DSCN0291.jpg

DSCN0290.jpg

DSCN0285.jpg

DSCN0286.jpg

DSCN0287.jpg

DSCN0288.jpg

wat vinden jullie ervan?
 
schone heli maatje en die main tank ook zulle.goed bezig zou ik zeggen he.
 
tx gasten! we doen ons best :D
hoe staat het met je hotrod doomwad?
grtz
 
tx gasten! we doen ons best :D
hoe staat het met je hotrod doomwad?
grtz

Ja wel heb gisteren er niet veel aan gedaan,was ziek van de medicatie.Vanavond weer aan werken zie want heb styreen gaan bij halen en ga wat versierlijstjes plaatsen.Heb ook tamiya smoke gaan halen en kan nu even verder weer he.De hotrod komt goed net als de packard die ik bouw,Voor de bugatti hotrod heb ik nog iets in petto,maar dat zullen jullie wel zien.om terug te vallen op uw modellen,die heli vind ik echt schitterend en zou zelf een willen bouwen maar dan wel de chinook.
en liefst op een grotere schaal.Je militaire voertuigen die je hier toont vind ik persoonlijk zeer goed gebouwd en zeer mooi geverft of is het gespoten?!!
Enkel nog wat weatheren en dat zit in de pocket dan.Ben een voorstander van militair rollend materialen maar ze bouwen...ja af en toe eens.
Liever wagens en zo maar dat doet hier niet ter zake he.Je camo is in mijn ogen zeer goed en mooi gedaan op je tanks,Enkel merk ik op dat de heli deels met de losse hand is geverft???? klopt dat? aja ieder zijn methode he.Doe zo verder ziet er goed uit man.
 
Mooie modellen, deftig ineen gebouwd en netjes geschilderd...
Eigenlijk te mooi geschilderd (ziet er te nieuw uit..), maar daar kan je wel veel aan doen, en hier zit je goed om dat te leren ;)
Er zijn verschillende methoden om je model meer "karakter" te geven, kijk maar eens rond op het forum, en bekijk ook eens de "how to" sectie, en als je vragen hebt, niet twijfelen, gewoon vragen :)
Er zit hier volk genoeg op het forum die je zal helpen om je vaardigheden te verbeteren.

Tot in het militaire gedeelte ;)
 
Ja wel heb gisteren er niet veel aan gedaan,was ziek van de medicatie.Vanavond weer aan werken zie want heb styreen gaan bij halen en ga wat versierlijstjes plaatsen.Heb ook tamiya smoke gaan halen en kan nu even verder weer he.De hotrod komt goed net als de packard die ik bouw,Voor de bugatti hotrod heb ik nog iets in petto,maar dat zullen jullie wel zien.om terug te vallen op uw modellen,die heli vind ik echt schitterend en zou zelf een willen bouwen maar dan wel de chinook.
en liefst op een grotere schaal.Je militaire voertuigen die je hier toont vind ik persoonlijk zeer goed gebouwd en zeer mooi geverft of is het gespoten?!!
Enkel nog wat weatheren en dat zit in de pocket dan.Ben een voorstander van militair rollend materialen maar ze bouwen...ja af en toe eens.
Liever wagens en zo maar dat doet hier niet ter zake he.Je camo is in mijn ogen zeer goed en mooi gedaan op je tanks,Enkel merk ik op dat de heli deels met de losse hand is geverft???? klopt dat? aja ieder zijn methode he.Doe zo verder ziet er goed uit man.

aha ik ben benieuwd :p
alles wat hierboven te zien is, is volledig met de hand geschilderd geweest! :D geen gemakkelijke opdracht alleszinds
ja ik weet het, ze zien er te nieuw uit maar zo heb ik het graag :p
ik zal eens moeten kijken naar die "how to" rubriek, ik kan er nog iets uit leren
en juist, ik heb een zalige winkel gevonden niet ver van mijn school in gent, ik zal morgenochtend een keer gaan kijken aangezien ik toch niet veel les heb :D
model battalion ofzo, al ooit van gehoord?
het ziet er alleszinds beter uit dan die winkel hier in kortrijk waar ze meer niet dan wel materiaal hebben :/

grtz!
 
ja hoor ik ben deze middag er naartoe geweest want ik woon aan het centrum van gent he.
enz eker doen naar die rubriek kijken.Met de hand gechilderd allemaal???? echt ?, niet te geloven zeg
Ja het heet model battalion en is aan de nederkouter.
Patje.
 
[Mod aan] Kan je hier niet teveel Off Topic gaan aub?
Bedankt ;)[Mod uit]
 
yup yup dood serieus :p
serieus? wat een toeval :p ik ben er maandag nog gepasseerd om naar de kouter te gaan en ik heb die winkel ineens niet opgemerkt!
het is een goeie winkel neem ik aan?
grtz
 
Die tanks heb je die eerst gebouwd en dan pas geverft???En ben je aan een nieuw project bezig nu??
 
eum ja ongeveer :p zo eerst de "hull" en wielen en rupsbanden apart geschilderd en dan samen gestoken. Hetzelfde met de turret
voor de moment ben ik niet bezig met iets, maar kheb wel de microbe te pakken, kzal morgen eens gaan zien of ik iets op de kop kan tikken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan