Hoofdsponsor

1/10 Garage op schaal 1/10

Vandaag maken we een lichtbalk om later op te hangen boven de werkbank in de garage... Enjoy the video.
 
De werkbank is er...Mis alleen nog personeel. Wie weet waar ik realistische figuren (garagisten) kan vinden op schaal 1/10 ?


Groetjes Smash
 
Vandaag alweer een meubelstukje afgemaakt...het begint vorm te krijgen.

Enjoy the movie....
 
Zeer mooi wat je allemaal maakt, en handig om te zien hoe je het doet :)
Wat ik persoonlijk iets minder vind (persoonlijke smaak!), is dat alles in hetzelfde kleur staat...
Lijkt een beetje eentonig.
Misschien kan je hier en daar nog wat verwering aanbrengen aan de werkmeubelen? Dit zou alvast wat de eentonigheid breken, en ook iets realistischer overkomen...
 
Hoi Beyond.
Alvast bedankt voor de commentaar. Zeker een goei opmerking.
Het is mijn bedoeling om in een latere fase er alles een beetje "gebruikt" te laten uitzien (die techniek moet ik nog onder de knie krijgen ;) ). Ook de hoeken en de onderkant van de muren... deuren ...poort, krijgen een verweerd effect. Ik moet alleen nog beslissen wat ik er nog gaat bijplaatsen en waar ik alles ga zetten.

Alles blinkt nog te veel... Normaal he... er is nog niet in gewerkt. Ik heb nog altijd geen personeel in de garage :):) :) :)

Groetjes Johny Smash






Zeer mooi wat je allemaal maakt, en handig om te zien hoe je het doet :)
Wat ik persoonlijk iets minder vind (persoonlijke smaak!), is dat alles in hetzelfde kleur staat...
Lijkt een beetje eentonig.
Misschien kan je hier en daar nog wat verwering aanbrengen aan de werkmeubelen? Dit zou alvast wat de eentonigheid breken, en ook iets realistischer overkomen...
 
verbazend hoe snel jij dit allemaal kan ik ben veel trager dan jij hoor :laugh: :laugh: :laugh:
werkelijk het is knap
grt
Marc
 
En maar blijven bouwen ....Vandaag weer een stukje van het gebouw bewerkt.


Groetjes Johny Smash
 
...
Het is mijn bedoeling om in een latere fase er alles een beetje "gebruikt" te laten uitzien (die techniek moet ik nog onder de knie krijgen ;) ). Ook de hoeken en de onderkant van de muren... deuren ...poort, krijgen een verweerd effect. Ik moet alleen nog beslissen wat ik er nog gaat bijplaatsen en waar ik alles ga zetten.

Verweren is niet zo moeilijk als het lijkt, ga vooral eens kijken bij de militaire voertuigen, daar wordt het vaak toegepast ;)

Alles blinkt nog te veel... Normaal he... er is nog niet in gewerkt. Ik heb nog altijd geen personeel in de garage :):) :) :)

:laugh: :laugh: ;)
 
Hoi Iedereen.
Vandaag voorzien we de verwarming voor de garage en de eerste stap naar de verweringstechniek ;). Verwarming ziet er alvast gebuikt uit.

Groetjes Johny Smash
 
Hoi iedereen.
Vandaag met het warme weer en 500 friscostokskes verder dan toch de basis gelegd van de eerste verdieping van het garagediorama... wat een loft had moeten worden is een Café/mancave geworden...Enjoy the movie. Tot de volgende.
Groetjes Johny Smash
 
Geweldig ietsje te druk naar mijn mening maar dat is mijn mening he
Die stokjes gebruik ik ook veel heb er zelfs die de helft smaller en dunner zijn
tof gedaan
Marc
 
Geweldig ietsje te druk naar mijn mening maar dat is mijn mening he
Die stokjes gebruik ik ook veel heb er zelfs die de helft smaller en dunner zijn
tof gedaan
Marc

Hoi Coachke.

Zo blank vind ik het ook wat eentonig druk. Het is de bedoeling om wanneer alles van hout aanwezig is om ze gaan te beitsen met een rustiek eiken beits. Misschien in een variatie van tinten ?

Groetjes Johny
 
komt wel goed ben ik zeker van nu is het te egaal zoals je zei , ik heb er vertrouwen in
Marc
 
Begint kleur te krijgen...
attachment.php


Groetjes Johny Smash.
 
er klopt idd iets niet aan je afbeelding :) bij je albums is hij ook niet zichtbaar :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan