Hoofdsponsor

15de ledendag 8 april 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
JORDI EN KOEKIE Jordi heb je toevallig het telefoonnummer van Koekie ?Ik denk dat ik iets vergeten ben
@ Koekie als je een ijskreemdoos ziet staan niet weggooien aub en wanneer kan ik langs komen om hem op te halen?
Marc
 
De dag is weer veel te vlug voorbij gevlogen.
Alles is prachtig verlopen, ik heb enkel blijde gezichten gezien :), het eten was, naar gewoonte, weer heel erg lekker, dank u Katharina :You_Rock_Emoticon:.
De tombola lotjes waren tegen de middag al bijna allemaal verkocht, dankzij Krutje en CamaroZ28.
Bedankt voor jullie inzet jongens ;)
Terug enkele koopjes kunnen doen :8, veel gebabbeld en plezier gemaakt, genoten van de vele mooie creaties welke getoond werden,.....
Begin al te verlangen naar de volgende editie :))
Merci voor jullie kompanie allemaal
 
Bedankt allemaal , het was idd weer een prettig weerzien van jullie , ook bedankt aan de mensen van TSA !
 
Jaja die gasten hebben het goed gedaan tof dat ze erbij waren
Heb weer veel fun gehad altijd prettig vrienden van het forum te ontmoeten
Marc
 
Wel Marc je Jagermeisterbusje zag er netjes uit , ondanks je vele tegenslagen , toch goed gekomen ! :)
 
Hallo Hoi Hoi

Ik wil langs deze weg het bestuur maar zeker ook koekie en vrouwtje koekie bedanken . Het bestuur voor het organiseren en de koekies voor het prachtige onthaal de gezellige sfeer en het lekkere eten .Mensen ik vond het top en ik probeer er volgende keer zeker weer bij te zijn
 
Bedankt voor alle lof maar madam Koekie is toch degene die het meeste werk heeft gedaan.
@Coachke: Ik zal eens kijken waar die spulletjes staan en ik laat het je wel weten.
 
Dank aan iedereen die deze ledendag heeft mogelijk gemaakt.
Was een leuke dag met leuke babbels met collega bouwers een paar verftechnieken
zien toepassen die voor mij bruikbaar zijn in de toekomst.
Een paar prijsjes met de tombola en een klein koop spookje.
Heb ook nog een paar foto's voor de liefhebbers.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Bedankt Dirk voor de mooie foto's , ook de andere leden bedankt voor het delen van de foto's ... keep memory's ;)
 
Bedankt voor deze mooie foto's,moet toch eens ne keer op tijd verlof aanvragen om er eens bij te kunnen zijn...
 
Ook van mij uit een grote bedankt aan de organisatoren en de mensen van de hosting club.
Had niet verwacht dat er zo veel interesse zou zijn in mijn verfwerk en blij dat ik mocht demonstreren op Pascal's Ford.
 
Kon er jammer genoeg niet bij zijn en het zal zoals steeds een leuke dag geweest zijn,maar kan de sfeer een beetje opsnuiven dankzij de foto's.
Hopelijk de volgende keer erbij !
 
Het was een zeer leuke dag met de nodige gezellige sfeer weeral. De organisatie van de tombola vond ik persoonlijk een pak beter (minder tijdrovend).
Verder weer een mooie service gekregen door Koekie + partner en Co. Bedankt dat jullie dit toch elke keer weer willen doen en tevens bedankt aan de club voor het ter beschikking stellen van het lokaal.
Vele leuke babbels gehad en de nodige tips over allerhande zaken. Veel mooie modellen kunnen bewonderen.
Ook nog enkele mooie kits en wat lectuur mee naar huis kunnen nemen dus meer dan een geslaagde dag.
Hopelijk dus de volgende keer weer van de partij.
 
amai ziet er super uit, wat een tombola tafel! jammer dat ik er niet bij kon zijn deze keer.
 
Ik was blij dat ik ondanks mijn babysit-opdracht toch langs ben kunnen komen, de strategische ligging naast een voetbalveld is daar wel een meevaller. Enkele aankopen heb ik toch kunnen doen, al ontbrak mijn schaal bijna volledig in het gamma. Ik begrijp nog niet helemaal hoe de tombola georganiseerd was maar ik kan me van de vorige keren niet herinneren dat alle lotjes op waren voor ik arriveerde. Het was fijn om te babbelen en afspraken te maken, misschien heb ik volgende keer weer een assistent-aspirant bij.
 
Laatst bewerkt:
@StevenVD: omdat er vorige keer 'opmerkingen' waren over het verloop van de tombola, wilden we het dit jaar anders doen. Even uitleggen:
Het principe was in feite hetzelfde als de tombola op beurzen. Er konden enveloppen gekocht worden met tombolanummers.
Er was afgesproken dat de prijzen zouden blijven liggen tot 16u (zodat de prijzentafel niet bijna leeg zou zijn als er nog enveloppen te koop waren) en zodat er niet constant iemand bij de tafel moest zitten om prijzen te verdelen... maar de jongens hadden zo goed verkocht dat alle enveloppen verkocht waren, dus konden alle prijzen afgehaald worden... Daardoor konden we aan jou geen tombola meer verkopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het zeker niet slecht op deze manier misschien de tombola ietsje later beginnen b.v. na de middag dan is bijna iedereenaanwezig he en dat de jongens het deden vond ( vind )ik sympathiek zo blijven verder doen
Al bij al toch een geweldig forum zeker onze harde kern heb er nog geen moment spijt van gehad om me erbij aan te sluiten
Marc
 
.... misschien de tombola ietsje later beginnen b.v. na de middag dan is bijna iedereen aanwezig he ...

Er zijn leden die enkel in de voormiddag aanwezig geweest zijn ook, dan kunnen zij ook geen lotjes kopen...
Er kan nooit voor iedereen goed gedaan worden -nono-
We zoeken naar een goede formule en de eerste keer maak men bijna altijd wel foutjes maar we zijn bereid daar lessen uit te trekken ;).
De volgende keer zorgen we voor meer lotjes in de hoop dat we zo iedereen wat meer kunnen de kans geven om er te kopen.
We hadden dan ook niet verwacht dat die twee superverkopers alle lotjes zo vlug gingen verkopen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan